Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: R129[/i] Toona (ja mõned teist polnud siis veel sündunud), kui nood API SF ja SG välja tulid oli nende üldkirjeldus selline: SF - Väga kõrgete nõuetega mootoriõlid mõelduna tugeva koormuse all töötavatele ottomootoritele (Stop-and-Go) ning veoautodele. Täidab (USA) tootja nõudeid sõidukitele 1980-1987. Ületab API-SE nõudeid oksidatsioonistabiilsusele, kulumiskindlusele ja setete ärakandmise võimele. Vastab Ford SSM-2C-9011 A (M2C 153 B), GM 6048-M ja MIL-L 46 152 B nõuetele. SG - Kõrgegmate nõuetega koos spetsiaalsete testidega oksüdatsioonistabiilsusele tagamise ning setete vähendamise vastu. US-nõuded 1987-1993, sarnane MIL L 46 152B. Sõnad kvaliteetne jne, tasuks läbi filtri lasta, sest see oli toona. Tänapäeva MB 229.3 või näiteks VW 503 ületab neid nõuded MÄEKÕRGUSELT. See oleks sama kui võrrelda margariini oliiviõliga. Nii, et ÄRGE VAADAKE neid toona kehtinud nõudeid. Autode manualides on need seetõttu kirjas, et polnud midagi paremat saada. Kuid uskuge, see ei ole hea õli teie autole. Vanematele pillidele soovitaks xW-40 viskoosusindeksiga õli, millel on peal ACEA A3/B4-04 , see on selline tänapäeva mõistes keskmine õli. Kui raha rohkem, siis kiigake ülaltoodud VW uutemate normide poole. Näiteks ka arhiline VW502 00 (1997) on sellistele vanadele mootoritele kõvasti parem kui vastavad API "solginõuded". Veel natuke kraad kangem on Mercedese MB229.1. ja siis juba VW 502 00 (2005). See kes autost tõsiselt hoolib kasutab MB 229.3 - see on VÄGA kvaliteetne õli ja ka hind on enamasti OK (kui otsida). Sama kvaliteediga VW õlid on VÄGA vedelad (kütuse kokkuhoiu mõttes) ja seega lisanditest tulvil mis muudab nad suhteliselt kalliks. Muidugi kui autol on pumppihustid, siis ärge neid õlisid vaadakse vaid kiigake ikka spetstoote poole. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.4%
- SQL:
52.6%
]