Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: erki.t[/i] kasutada tasuks eelkõige tootja poolt soovitatud spetsifikatsiooniga õli - olgu selleks siis kasvõi statoili pakendis vastavate näitajatega õli ;) [/quote] Loll jutt:D Mersu 2.9 turbodiislisse näeb Silber ette Mobil Delvac HXP 10W40 täissüntmootoriõli, välbaga 22Tkm. SangYongil sama mootor vahel ja Eestis olev SangYongi esindus näeb ette 5W40 täissünti ning vahetusvälpa 10Tkm, kus on loogika? Uurisin, et miks koreajunnile nii tihe välp ettenähtud, öeldi, et see masin laguneb kui sulalumi, selleks tihemini vaja hoolduses käia. On see rahanöörimine kliendikulul vms, ei tea, masin lagunenud erilislet küll ei ole ning mis puutub siia üleüldine masinalagunemine, ning õlivahetusvälpade lühendamine?:D Vilistan esinduste õlinormnide peale. RS6 V8 biturboo ja RS4 V6 biturbole näeb esindus ette longlife 0W30 mootoriõli, välbaga 30Tkm, loogika?? Toimiks sellisel juhul kui masin saaks pidevalt väga ühtlast ja pikka sõitu, kuid paljude masinate puhul, eriti RS mudelite puhul, seda tehakse? Garantiiaja kestb, ei pudene, hilejm kukuvad viled küljest, viletootja annab vilede elueaks ca500+Tkm vms. Tänapäeva autotööstus on läinud üle kokkuhoiule jms, olla kliendisõbralikum jms, seda just garantiiajal, mis hiljem toimub, on savi kergeltöeldes, varuosamüügiga teenib ka ja hästi. Ehksiis - garantiiaeg, võimalikult madalad ekspluatatsioonikulud, võimalikult ökonoomne kütusekulu jms mdalad ülalpidamiskulud, seda see ka kõik on, kui ainult ettenähtud aja st garantiiaja. Garantiiaeg läbi, masin tagasi esindusse, taaskasutus, uus auto asemel, uus ring, lihtne. Nii peakski toimuma. Aga ei toimu, tassitakse "magusama aja" ära elanud liikurid siia maale ja jupimüüjad on või sees. Kurb aga tõsi:) Hea näide Tiptronic kastide õlivahetuse kohapelt ( va mõned suure NMga mootorid ), esindus ütleb, et ei ole vaja. On ikka küll vaja, olenemata, kui väike see mootor ka ei oleks kastiotsas. Jupimüüjate head teenistust saaks vähendada, kui pärats tehaseuksest väljavaeermsit, masinale vähe viskoossem õli mootorisse ning lühemad välbad, eluiga pikeneb pea 2x. Kuid kumb nendest lõpuks kasulikum ja tulusam on, otsustab igaüks ise. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.1%
- SQL:
58.9%
]