Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: erki.t[/i] Uued autod käivad garantiiajal esinduses ja sisse kallatakse seda mida ette on nähtud, sellise intervalliga nagu määratud, midagi ei muutu jutust mida räägime suvalises foorumis kuskil idaeuroopa äärealal. [/quote] Mis vahet on mersu, Audi sisepõlemismootoril? Suurt midagi. Heitgaasinormid kehtivad kõikidele, mootoreid "lämmatatakse" ühtemoodi, õlid, mida kasutatakse, on erinevad, ühed mootorid sõidavad, teised pudenevad. Miks kuluvad 4.2TDI ja 3.0TDI rihmapingutid, leevendid enneaegselt, mis arvad? Sama teema, longlife, 0W30, välp 30Tkm. Kasutakase mootoriõli, mis mõeldud mõlemale, nii bensiinimootorile kui ka diiselmootorile. Ok, Eestis on välbad nüüdsest ilmslet 15Tkm. Kuid see on juba veits lollus, et kasutatakse mõlema klassisobivusega õli, nii S kui C klassi, API kohaselt. Diislil käigu ikka diislile ettenähtud, spetsiaalsete diislimanustega õli ning asi kestab ja kestab väga kaua. Erki, aga siis tulekski sõita uute masinatega garantiiaja lõpuni ja tagasi viia esindusse, taaskasutus ja uus auto. Miks osta vanasid, kasutatud, hooratud masinaid ja nuumata varuosamüüjaid? Kehtib rohkem masinate kohta, mis toodetud 2000+a. [b]Mis on minu jutu point, on see, et mootorieluiga saab oluliselt pikendada, kasutatdes teisi määrdeaineid, kui tehas ette on näinud.[/b] Ning õlimarkide headus on puhtalt minu isiklikul kogemusel põhinev ning ei tasuks kellegi südamesse/tõepähe võtta. Edit. Raskeveokitele mõeldud mootoriõli kasutaksin mistahes diislis va kübemefiltriga varustad naftamootorid. Kuna kübemefilter võib ummistuda. Tglt on ka raskeveoki mootoriõli, mis sobib ilusti DPF mootoriteese, seega viskoossusgea 10W40. Raskeveoki diislisse tehtud mootoriõli on olulislet paremate näitajatega kui mistahes mõlema klassi mootoriõli, diisliseisukohalt. Soovitan võrrelda mootoriõlide spetsifikatsioone, mida leiab netist või saab maaletoojate käest. Edit2. See, et Mobili raskeveokitele mõeldud mootoriõlidel ei ole VW norme, ei tähenda midagi. Näiteks 2.5TDI mootorisse võib tuimalt valada minu poolt mainitud raskeveokiõli ja mootorikestvus on olulislet parem. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.6%
- SQL:
64.4%
]