Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jõuvanker[/i] [quote][i]Algselt postitas: mulk[/i] Ja Castroli õli kvaliteedi hindamine nii subjektiivsete asjade põhjal on ka kõikke muud kui tõde. Võin kihla vedada, et kui nüüd teema autori auto kastiõli uuesti Castroli vastu vahetada, siis mingit erinevust ei täheldataks. Mis moodi see vibratsioon avaldub, mis käiguga, mis pööretevahemikus? [/quote] Ennem kastõlivahetust probleeme ei olnud, kohe, kui uus Castroli transmissiooniõli sisse läks, hakkasid probleemid ilmnema, kokkusattumus? Vaevalt:) Igatahes minul ei ole enam Castoli määrdeainetesse usku mittemingisugust, nii mootoriõlide kui transmissooniõlide pihta. Mobili õlidega selliseid sümptomeid täheldanud ei ole:) 2.5TDI kukkus ca 8Tkm km pärast Castroli GTX Magnateciga sõitmist kuidagi jube raskelt ja lärmakalt töötama, vahetasin Mobil1 Synt Special V 5W40 õli vastu, ning pärast 10-11Tkm läbimist ei täheldanud mittemingisuiguseid kõrvalnähte mootoritöös, kuidagi ergsam ja ökonoomsem oli ka 2.5TDI Mobili mootoriõliga. See ei olnud 1 kordne katsetus, tegin seda vähemalt 3x, kus proovisn kord Castrolit ja siis Mobilit ja vastupidi. Võta kinni:) Nüüdsest sõidavad kõik peres olevad Audid Mobili mootoriõliga ( 4 Audit, neist 2 on 2.2T 20v R5 ) Lihtsalt isiklikud kogemused. Kas peabki nii olema, on Castorl liialt heade pesemisomadustega, ei tea, isiklikult seda normaalseks ei pea. Kõnealune 2.5TDI ei saanud seest must olla, kuna max 11Tkm sai õlivateusvälpasid tehtud, aeg, mis 2.5TDI omasin, sai kokku ca 7-8 mootoriõlivahetust tehtud. PS! Hiljem, st ennem õlivahetust, sai praktilinetest tehtud mootoriõli imavuse/märguvuse kohapealt - pabersalfrätik ning tilk töösooja vana mootoriõli paberile tilgutatud ning võrreldud õlilaike. Castroliga oli laik väiksem, Mobiliga suurem, õlitilk oli ühesuurune, õlivarda otsast, paber, mida kasutasin, oli üks. See katse näitab nii mõndagi. Sõrmeotste vahel õli hõõrudes, on samuti tunda erinevusi, tõsiselt. Edit. Ja õlilisandite kohapealt, ainuke, mida kasutaksin ja kasutan, on X1-R, isiklikult näinud 2x praktilisikatseid, seda küll toasooja mootoriõliga, kuhu lisati X1-R lisandit, ning erinevus oli märgatav, poole parem libedus metallpindade vahel. Minu RS4 sõitsis stock viledega 154Tkm ( müüsin masian ära ), sõidab hetkelgi edasi stock viledega, peabki see nii olema, vaevalt:) Reeglina lendavad RS4-l turbod ca 70-110Tkm vahel, reeglina. Masina sain kätte, kui ees oli 98Tkm ning saksaski oli mingit õlilisandit kasutatud mootoris, mida SKN jüngrid sooviatsid, oli sellest abi, või ei olenud, isiklikust kogemusest, et oli abi. :) Vaevalt, et SKN jüngrit "sitta" soovivad, veelvähem siis, kui kodanik, kelle käest RS4ja tõin, oli hea tuttava kõnealuste SKN jüngritega. Nime mulle ei öeldud ( masina omanik ei mäletanud lisandinime) lisandi kohapealt, olla olnud tumeroheline ja paks ollus, iga õlivahetuse korral lisati 250ml möks mootorisse. Ei pretendeeri 100% tõele ja reklaami ei tee, kuid jällegi isiklikud kogemsud, mis saanud praktilisttõestust. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.1%
- SQL:
58.9%
]