Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
cornoyo

 postitati 08.01.09 17:17
Sai siis üle mindud jäiga rulliku peale (kindla peale välja et kestaks)
Tegelik kurjajuur oli vast ikkagi see rulliku polt, mis sai eelmine kord uus tellitud (orig), kuid keermesse keerates juba kerge lõtk sees ja seega ka rulliku viltu kiskus mispeale pinged hakkasid rulliku servale mõjuma ja väänasid poldi lõpuks keerekski.

Hammasrihmaks sai Contitech ja rullik GMB
Töö käigus vahetati ka ära ka nukvõlli simmer.

Pilte lõpptulemusest:
Pilt 1
Pilt 2
Pilt 3

Meelega pandi rihm tahaäärde ja püsib ta seal siiani.
ahtos

 postitati 06.01.09 19:12
Kunagi oli ühel Opelil sama probleem,peale mitmendat rihma vahetasin kõik rihmarattad ka ära ja asi paranes.
kolb

 postitati 06.01.09 11:51
Endal umbes analoogne juhtum rihmaga. Sain sõita tiba alla 8 kilomeetri kui seismajäi. Autoks polnud audi vaid celica. Usun et rihma tööpõhimõte sama.
Viga oli minul kõveras pingutusrullikus.
Vaatepilt kapotiall oli selline
http://www.hot.ee/kolb/DSC05774.JPG
pampkuri

 postitati 05.01.09 22:45
Minul läks samal mootoril uus originaal pinguti suht peale vahetust laiali.
QUATTRO

 postitati 05.01.09 21:48
Rihm liiga pingul?
Külma mootoriga peaks see pinguti stokk olema põhimõtteliselt lõpuni väljas(või oli see vastupidi) ja rihm sama pingsusega nagu tavarulliku puhul, ehk nuka ja vahevõlli vahel pead saama rihma keerata umbes 90 kraadi.
Pinguti hakkab tööle alles mootori soojenedes,ehk siis sissepoole hakkab liikuma see stokk alles sooja mootoriga.
Kui see pinguti varras oli sul enne juba peaaegu põhjas, siis ei imesta üldse et see rihm ja pinguti polt sellisteks muutusid.

Vajuta hammasrihma peale ja saad aru mispidi see pinguti töötab, kui rihmale vajutad siis rihm peab ikka suht palju järgi jooksma, pakuks mingi 2 cm vähemalt.
Kõige lihtsamalt seletades, kui rihma külmale mootorile peale paned siis pinguti põhimõtteliselt ei aktiveerugi veel, kui siis imevähe.
deem kui raske on seda seletada:(
cornoyo

 postitati 05.01.09 21:32
Igatahes olgugi et ulgumist ei kostu, tundub see rihm liiga pinguli olevat. Kuna aga seal pinguti mis teda reguleerib, siis ise teha ei saa midagi?
Mulle pakuti aga selline variant välja, et olemasoleva pingutiga rulliku asemele panna jäik rullik, nii nagu ta oli seal vanematel masinatel. Kui töö teostatud lastud eks saab ka tulemustest kirjutatud.
cornoyo

 postitati 25.12.08 20:42
Tsitaat:
Algselt postitas: olbert
:o kuulen sellist asja küll esimest korda!

Mina kuulsin ka, kuid see selleks, hetkel hakkangi uskuma QUATTRO väljapakutud variandile, et oleks pidanud peale rulliku poldi vahetust laskma välja vahetada ka hammasrihm, olgugi et 100km sõidetud sellega ja teeninduseonu väitis et rihmaga nii käitudes kõik ok.
olbert

 postitati 25.12.08 20:21
Tsitaat:
Algselt postitas: cornoyo
Üks varjant on ka selline, remondimehe suust, et hammasrattapeal on juba hambad niivisi madalamaks kulunud (koonusesse etepoole), et lihtsalt rihm surub end kettalt maha. rullik aga täidab oma ülessannet ja hoiab teda veel äärepeal.


:o kuulen sellist asja küll esimest korda!
cornoyo

 postitati 25.12.08 20:00
Hetkel pealoleva rihma kaubamärki ei tea. Esimene rihm aga millega viga tekkis oli Contitech.
Siit aga võib ka oletada et esimese rihmaga väsis rulliku polt lihtsalt ära, ja selljuhul sai uus rihm ja rullik pandud vanale kõverale poldile. 100km hiljem aga polti vahetades jäi rihm oma kulutatud rada käima ja väänas nüüdseks juba ka uue rulliku poldi kõveraks.
Üks varjant on ka selline, remondimehe suust, et hammasrattapeal on juba hambad niivisi madalamaks kulunud (koonusesse etepoole), et lihtsalt rihm surub end kettalt maha. rullik aga täidab oma ülessannet ja hoiab teda veel äärepeal.

fakt on ka see et vägapalju seal erinevaid variante olla ei saa, samas pole see ka nii lihtne oletada viga.
QUATTRO

 postitati 25.12.08 19:51
Mis firma rihmaga tegu oli muidu?
Kusjuures vahepeal olid probleemid ka mingil rulliku tootjal, isegi siin foorumis on sellest juttu olnud.
Contitech-i rihmade vastu on minu usaldus igal juhul lõplikult kadunud. Tundub et Gates on asi mida saab usaldada, kahjuks on seda ka hind.
cornoyo

 postitati 25.12.08 19:46
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kui uue pinguti poldi panid siis eeldan et läks ka uus rihm ?
Kui rihm on juba õppinud omale mingi tee ette, siis oma rada ta enam ei muuda, ükskõik mis sa seal ära vahetad


Kui see jutt peab paika et vana rihm enam uut teed selgeks ei õpi, siis sellisel juhul on viga teada. Just nimelt jäi see vana rihm teenendusest peale, oli ta sõitnud siis umbes 100km vales asendis.
edit: pinguti liikumismaaga oli kõik korras, liikus vabalt .
QUATTRO

 postitati 25.12.08 19:43
Kui sa nüüd käega seda rihma surud-tirid, kas pinguti liigub piisavalt väljapoole ?
Suurim probleem on olnud see et rihm vahetatakse ära, kuid ei jäeta pingutile ettenähtud liikumismaad. Kuuma mootoriga juhtubki siis umbes taoline asi, lisaks kostub mootoriruumist siis sellist käginat nagu geneka rihm libiseks vms.

Kui uue pinguti poldi panid siis eeldan et läks ka uus rihm ?
Kui rihm on juba õppinud omale mingi tee ette, siis oma rada ta enam ei muuda, ükskõik mis sa seal ära vahetad
cornoyo

 postitati 25.12.08 19:30
Mootor 2,0 ABK.
Mure sai alguse suve lõpupoole, kus avastasin et imelik hääl kostub mootoriruumist ja uurides asja selgus et hammasrihm on oma küljest utakad lahti löönud.
Sai siis lastud uus rihm ja rullik panna (sõidetud oli vana rihmaga umbkaudu 50 000+km
Nädala pärast aga selgus et rihm tahab endiselt etepoole ronida ja rulliku servale suruda, surus end nii kattele ligi, et hakkas vastu plastikut serva kulutama. Sai plastik kattele alla pandud seibe, et rohkem eemal oleks, eks ka aeg ja kuumus ole teda sinnapoole ehk kumeraks viinud.
Kuna aga asi õige ei olnud ja rullik end kergelt viltu hoidis, siis sai eelnevas kohas kus rihmavahetus teostati, vahetatud uue vastu rullikut kinnihoidev polt.
Siiani aga ei saa päris rahulik olla, sest imelikult palju röhub ikkagi rulliku servapeale ja sama äärepeal ka hammasrataste suhtes.

Igatahes paar(6) pilti ütlevad rohkem kui tuhat sõna, kell sarnane mure olnud või siis hea nõu varuks, millest on (võib olla) asi tingitud. Lähiajal tuleks midagi ette igaljuhul lasta võtta.
Ettetänades, cornoyo

Pilt 1
Pilt 2
Pilt 3
Pilt 4
Pilt 5
Pilt 6

piltidelt on näha, et kuna rihm surub rulliku välimise servapeale suht suure jõuga, siis on nüüdseks ka uue rulliku kinnituspoldi kergelt viltu vedanud.
Piltidel olev rihm on sõitnud ligikaudu 10000km

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.2% - SQL: 45.8%]