Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
pealik

 postitati 26.03.04 15:09
näitasin oma paisupaagi pruune laike ühele spetsile, ta ütles et sellist värvi on radika lekke peatamiseks mõeldud vedelik.

meenub, et eelmine omanik vahetas radika ära. tõenäoliselt enne seda üritas vana radika leket peatada.
80quattro

 postitati 25.03.04 21:00
Tsitaat:
Esialgne postitaja pealik
Paisupaagi küljelt ei saanud väga selgelt välja lugeda jahutusvedeliku taset ning keerasin korgi maha. Korgi all ujusid üksikud 2mm suurused ringid/tilgad, mis olid koorega kohvi värvi helepruunid. Samuti oli paisupaagi seintele sama värvi kreemjas ollus.

Paisupaagi lasin Forsis ära vahetada 2 kuud tagasi. Mootoriõlis ei paistnud jahutusvedelikku olevat. Jahutusvedelik oli rohekas, tundus normaalne olevat.

Milles võib asi olla, et 2 kuuga on paisupaagi seinad mingit imelikku värvi asja täis? Alles sai paisupaak välja vahetatud lekke tõttu.

Kas see võib olla mingi mootori veesärgi rooste või muutub õli selliseks, kui jahutusvedelikku satub?

Millised on üldse süptomid, kui õli on jahutusvedelikus?


Õlijahuti maksab ca900 ja vana tuleb vastu anda, ilmselt seal on see segunemiskoht
Driver

 postitati 25.03.04 20:50
tosool on küll libe aga lõpuks kui kuivama hakkab siis hakkab kleepuma!

nu ja kui auto mootor võtab 1L ja 1000km siis ju polegi vaja õli vahetada kalla aga peale ja vaheta filtrit:D
QUATTRO

 postitati 25.03.04 20:34
Tsitaat:
Esialgne postitaja pealik
siiski ootaks vastust, kellel kogemusi on:

on see ikka kindel, et kui õli reageerib jahutusvedelikuga, siis tekivad helebeezi värvi laigud?


Tekivad küll jah.Kõige lihtsam,pista näpp sisse ja katsu seda jama kahe näpu vahel.Õli tunned ikka ära,kui näppude vahe libedaks läheb.Tean küll et tosool on ka libe,kuid see läga on ikka megalibe tavaliselt.
kps

 postitati 25.03.04 19:52
Tsitaat:
Esialgne postitaja pealik
auto võtab õli 1L 2500km peale, mis v6 puhul pidavat normaalne olema.

õlisees jahutusvedelikku pole märganud


Enamvähem korras mootor võtab normaalse sõidu puhul mingi normijagu 10000km ehk siis ~1L. Nõrkadeks kohtadeks on vända otsatihendid ja klapisääred. Vahetus pole mingi eriline kirves selga. Ise pole veel kuulnud tuttavatelt motoremomeestelt, et keegi oleks V6 mootori suutnud kohviks sõita, ikka vahetatud puksikesedmuksikesed ja asi mutt.

Aga jah 2500km peale 1L õli maha sõita pole kah mingi kunst, st. piisab intensiivsemast sõidust, kõrgetest tuuridest ja külma motoga paarutamisest :) V6 sellise janusena juba kord sündinud on :)
pealik

 postitati 25.03.04 19:31
siiski ootaks vastust, kellel kogemusi on:

on see ikka kindel, et kui õli reageerib jahutusvedelikuga, siis tekivad helebeezi värvi laigud?
ranz

 postitati 25.03.04 19:27
Krt... äkki eksisin... äkki oli 1L 1000km kohta. Ei julge pead anda.
Siiski on minuarust ikka 10000km läbimiseks (mis on tavaliselt vanemate autode õlivahtusvälp) juurde lisada kokku selle aja jooksul 10L õli ebanormaalne. Valad juurde topelt samapalju kuipalju läheks õlivahtusekski vaja, tegelt veel rohkemgi.
pealik

 postitati 25.03.04 19:13
õlikulust. manualis on kirjas:

Es ist normal, dass der Motor Öl verbraucht. Der Ölverbrauch kann bis zu 1,5 l/1000 km betragen.

Nii et kui ma 10000km peale peaks valama 15 litra õli peale, siis on asi ebanormaalne.

Müstika.
Driver

 postitati 25.03.04 19:11
kunagi bmw mootoriga oli sama pull, kiskusin siis ka kaane maha ja kaanel oli ca 10cm mõra sees, ja mõra läbis nukvõlli pesa nii et kaas läks vahetusse:)

muidugi on ka varjant et tihend on aga ega ei tea kunagi mis viga võib olla:(
pealik

 postitati 25.03.04 19:10
on see ikka kindel, et kui õli reageerib jahutusvedelikuga, siis tekivad helebeezi värvi laigud?
ranz

 postitati 25.03.04 19:07
Tsitaat:
Esialgne postitaja pealik
auto võtab õli 1L 2500km peale, mis v6 puhul pidavat normaalne olema.

õlisees jahutusvedelikku pole märganud

Seda on ikka way palju... ning see kõik ei saa ometi mitte tosooli sisse kaduda, sest siis vahutaks see asi sul nii nagu mu sõbra omalgi (ajas vahtu punni vahelt välja)
1L 10K kohta saab veel hakkama, aga sinu kone puhul on see juba ju 4L 10K kohta.
Ei ole midagi teha kui hakata mootori remondi peale mõtlema, õlirõngad äkki läbi või klapisääre tihendid või veel miskit muud, suht jama igatahel.
See nn julla õlifiltri juures maksis sõbral 500.- nii et kallist just pole jah.
krss

 postitati 25.03.04 18:50
Audi V6 mootori kohta ei tea, aga mul pole ka vanadel (sh väga vanadel) diislitel ega teistel V6 bensumootoritel olnud kunagi vajadust õli lisada kahe õlivahetuse vahel. Kas see V6 NORMAALNE õlikulu peab tõesti paika? Praegu tundub küll, et sinna jahutusvedeliku sisse see õli Sul kulubki. Aga ühtki targemat ideed pole lisaks Ranzile enam, kust kaudu see toimub. See õlifiltri juures oleva julla lahtikiskumine ja järgikontrollimine on vist alustuseks odavam kui kaanetihendite kallale asumine...:(
pealik

 postitati 25.03.04 18:42
auto võtab õli 1L 2500km peale, mis v6 puhul pidavat normaalne olema.

õlisees jahutusvedelikku pole märganud
krss

 postitati 25.03.04 18:36
Õli on igal juhul jahutussärgis, aga põhjuse leidmine võib olla keerulisem. Mu enda Audi/VW diiselmootoritel olnud juba 2 korral plokikaane tihendiviga just seal, kust õli survega kaande läheb. Ühel juhul oli kah õli jahutusvedelikus (kuigi tavalt vastupidi, nagu ranz ütles). Kolmas juhus veel ka sõbral, kellel oli selle õlikanali juurest plokikaas sööbinud nii, et õli pääses jahutusvedelikku. Sellest kaanest ja sööbimisest leiaksin võibolla isegi fotod veel kusagilt. Aga kas õlitase on normis? Või on samaaegselt ka õlis jahutusvedelikku ja õlitase ok?
ranz

 postitati 25.03.04 18:26
Puutusin sama asjaga kokku üke 2,0 audi puhul.
Teenedus võttis kohe mootori remondi ette milles muidugi viga ei olnud, sest kui plokikaane tihend ära on läheb tosool ikka õli sisse.
Lõpuks leiti viga selline nagu miskitsorti õli jahutus jullas. Õli filter nt minu isendil kinnitub otse ploki küljes oleva julla külge, sellel 2,0 isendil oli seal vahel aga üks must jubin millel siis tosool sees ringles (kaks toru jooksid peale) ja see sealt seest oli katki. Tal oli asi kohe nii hull et lõi sellise vahu sisse, et paisupaagi punnist surus asja välja.
Kas sinu omal selline asi seal üldse on? ja kas viga just selles? on juba omaette asi... aga vähemalt mõte mida kontrollida. Vähemalt ei tohiks asi olla plokikaanes ja tema tihendis... (pragu plokikaanes siiski vist pidavat ka sama asja tegema)
pealik

 postitati 25.03.04 17:51
Paisupaagi küljelt ei saanud väga selgelt välja lugeda jahutusvedeliku taset ning keerasin korgi maha. Korgi all ujusid üksikud 2mm suurused ringid/tilgad, mis olid koorega kohvi värvi helepruunid. Samuti oli paisupaagi seintele sama värvi kreemjas ollus.

Paisupaagi lasin Forsis ära vahetada 2 kuud tagasi. Mootoriõlis ei paistnud jahutusvedelikku olevat. Jahutusvedelik oli rohekas, tundus normaalne olevat.

Milles võib asi olla, et 2 kuuga on paisupaagi seinad mingit imelikku värvi asja täis? Alles sai paisupaak välja vahetatud lekke tõttu.

Kas see võib olla mingi mootori veesärgi rooste või muutub õli selliseks, kui jahutusvedelikku satub?

Millised on üldse süptomid, kui õli on jahutusvedelikus?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.7% - SQL: 36.3%]