Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ZZZ 705

 postitati 25.03.04 18:58
Jaa tundub et ei lõpe kunagi! Minu autol Ei ole see viga plokikaanest ega ka plokist, ei ole viga ka ajus, minuautol monopritse süsteemis, ei lamdas ega kuskil. Olen kõiki kontrollinud ja vahetanud! Värinast lahti ei saanud. Nüüd on veel see äsi, et küünlad on tahmased( külma mootoriga, 10 km sõitu mnt siis on nii enam vähem ja tagant ajab musta tossu -tänasest. Kütesesegu on vist liiga rikas aga keerata ei saa seda kuskilt. Ise mõtlen, et võib-olla on mõni juhe kuskilt katki- näiteks temp andur või midagi muud.
tarmo

 postitati 25.03.04 16:16
oli kah sama jama...
aga mul lahendus lihtne oli: eelmine omanik oli lihtsalt karbussil õhukruvi kinni keeranud(ehk siis peale kütte suurt miskit nagu mootorisse ei jõudnud)
kruvid paika ja mure oli murtud :D
pepe

 postitati 25.03.04 16:09
A80, welcome to the club, mul sama asi juba algusest saadik. Algul viitsisin sebida selle probleemiga ning korduvate boschi diagnostikas käikude tulemusena sai selgeks, et pihustid vaja vahetada, töötavad ebaühtlaselt. No midagi sellist, et üks pritsib ühte moodi ja teine teistmoodi, täpselt ei mäletagi, toimus paar aastat tagasi. Sellega on muidugi raske leppida, et mootor tiba tudiseb aga lahendus on minumeelest küll jube kallis ehk siis 1 pihusti ca 800-900 eeki oli. Üksikult ka vahetada ei tasu. Ise sellist raha välja ei käi. Iseenesest midagi hullu sellest ei tohiks olla kui sõidadki sellise mootoriga, endal lihtsalt võib väga pinda käia.:mad:
ryblik

 postitati 25.03.04 09:01
ma ei tea kas Su autol õhulugeja on. Mul diisel ja mul värises ikak niimoodi et võta neiu sülle ja muud pole vajagi. See noh naljaga öeldud aga sisiki, ikka julmalt viskas. Käisin ka mööda igast tarkasid kuni lõpuks diagnoositi et õhulugeja saadab valesid signaale ja ajab pada ning pärast viimase vahetust nurrub mootor kenasti ja värin kadunud...
80quattro

 postitati 25.03.04 08:54
Tuleks kontr karburaator, , kas kõik vaakumklapid - torud ok. Viga võib olla ka rikkas segus, tühikäigul ei saa piisavalt õhku (õhuklapp liiga kinni)
madjs

 postitati 25.03.04 08:50
Tsitaat:
Esialgne postitaja A 80
Tühikäigul mootor väriseb koledalt ja tervest autost käib vibra läbi.Pöörded eritit ei kõigu(kui siis + - 100 piires).Mootoripadjad väideti olevat ok.Ehkki ise arvan,et jama mootoripatjades.Aga noh,lampi ei taha ka juppe vahetada.Kas kellegil on sama jama olnud,ja mis aitas?


Lisaõhku ei võta kuskilt, süütenurk kontrollitud, äkki liiga varane?
Indrek

 postitati 25.03.04 08:29
Mul selline küsimus - 1,9TDI käimakast liigub all päris tugevalt. S.t. käimakangi peos hoides tunned, kuidas liigub. Samas pole enne Audit omanud ja ka teiste omadega sõitnud - võibolla on normaalne. Eelmistel autodel sellist asja pole olnud, aga neil kõigil ka mootor risti peal. Kas asi peabki nii olema, või on mootori ehk käimakasti puksid otsas ja kuidas neid kontrollitakse? Tänud ette neile kes viitsivad vastata.
teints

 postitati 24.03.04 21:31
Mul ka autol tühikäigul väike vibra sees. Mitte küll midagi tugevat, aga ikka tunda on, et natuke kõigutab nagu. Samas mootor töötab ühtlaselt.
A 80

 postitati 24.03.04 21:27
Kolksu nagu pole.Ma olen ennem ka lõhkise motopadjaga sõitnud ja tean mis ta teeb.Kisub vist kurvastuseks sinna kanti,et mootor äkki hakkab õhtale saama.
QUATTRO

 postitati 24.03.04 21:20
Samas motopatjade kontroll sinu autol peaks olema üks lihtsamaid asju.Kuigi isegi kui need padjad on päris puruks ja mootor korralikult käib,isegi siis ei tohiks erilist vibratsiooni olla.Kui siis ainult meeletu kolksumine kohaltvõttes ja pidurdades.
A 80

 postitati 24.03.04 21:17
Kaan,rootor ,juhtmed uued,karbuss kontrollitud ja puhastatud.Surved --pole hullu.
QUATTRO

 postitati 24.03.04 21:14
Kirjutad et kõike on pakutud.Aga kas on ka midagi kontrollitud või vähemalt püütud selgusele jõuda kustpoolt peaks probleemile lähenema?
Ntx mõõdetud silindrisurveid,küünlajuhtmete takistusi,kontrollitud jagajakaane ja rootori seisukorda,co sisaldust mõõdetud jne?
Ega need mootorid jutust ja arvamistest käima ei hakka,ise kogetud.
A 80

 postitati 24.03.04 21:07
Ma ise kah sõnatu.Kõike on pakutud.Isegi,et mõni klapp on läbi ja mootori töö ebaühtlane.Aga ei midagi kindlat.Kui pöörded ajada kõrgemaks(1200 ja rohkem),rahuneb maha ja töötab ilusti.
Driver

 postitati 24.03.04 21:04
diisli puhul pakuksin et äkki viga pihustites et mootor äkki ei käi hästi aga antud olukorras olen sõnatu:(

võimalik äkki et mootor ei käi hästi et äkki segu või miski vale:( ei oska öelda
A 80

 postitati 24.03.04 19:25
Tühikäigul mootor väriseb koledalt ja tervest autost käib vibra läbi.Pöörded eritit ei kõigu(kui siis + - 100 piires).Mootoripadjad väideti olevat ok.Ehkki ise arvan,et jama mootoripatjades.Aga noh,lampi ei taha ka juppe vahetada.Kas kellegil on sama jama olnud,ja mis aitas?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.6% - SQL: 44.4%]