Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kq

 postitati 03.03.04 22:02
Tänud, sain tiba targemaks. :cool:
ICE

 postitati 02.03.04 14:40
ABT on karbussiga monoprits. 85kw on täisprits. Ökonoomsuse mõttes ehk kasutatigi.
Mõned lingid:
ABT
ABK/AAD
6A/ACE
VAG engine index
kq

 postitati 02.03.04 14:30
Audi (vist üldse kõigi VAG kompanii) mootoritüüpide paljusus ajab pea kirjuks. Juba 2.0 liitriseid mootoreid Audi 80 ja 100 peal on palju eri tüüpe. Seetõttu tekkisgi küsimus:
Mis eelis on ABT (66KW) mootoril ABK (85KW) ees? Kas see on ainult ökonoomsuse vahe või algab ka pöördemoment madalamalt? Mis kuradi mõte on üldse 66KW 2.0 mootoril?

Lisatud: Ja siis veel ADW (79kW); 3A (83kW) ja AAD (85kW) Mis vahe neil mootoritel on? Kui palju neil kattuvaid juppe on? Millised on kõige levinumad?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.2% - SQL: 61.8%]