Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mulk

 postitati 25.02.04 19:28
kasutamiseks sobib ka diisel kütus ja veelparem spetsiaalne metalli lõike ja jahutus emulsioon
protsessi töömahukus sõltub muidugi ka hülsi kulumisastmest
kõige parem tulemuse saad, kui lasta see töö ära teha spetsialistil, hoonimis pingis
Demis

 postitati 25.02.04 19:21
Vedelikuks kasutasin piduriöli. Hoon oli akudrelli otsas ja lasid yles alla möned korrad. Mingit erilist kunsti pole.
tarts200

 postitati 25.02.04 19:19
nüüd on hetk käes kui tuleks ka see töö ära teha aga kogemused puuduvad.tegemist siis elektritrelli otsa käiva käsihooniga.
ühe kõrvaga olen kuulnud et, seda teostatakse vedelikuga keskkonnas aga kuidas hiljem puhastatakse silindri seinad?
ja kuidas visuaalselt hinnata tulemust-kas seinad peavad ühtlaselt matistuma?kas on mingi kindel pöörlemiskiirus mida kasutada. olen otsinud ka vastavat kirjandust aga siiamaani tulutult -kui keegi teab äkki juhatab infoni.
ette tänades

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.0% - SQL: 57.0%]