Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 05.02.03 18:51
Tsitaat:
Mis puudutab seda reduktsiooniklappi siis NF mootoril asub see mootoriplokkis, seal lähedal, kus on alumine rihmaseib, selline suur polt miski 27 võti vist oli, ning selle all on vedru ja miski hylss. Teoreetiliselt ei tohiks sealt palju lekkida, sest õlisurve rõhub sellele hülsile ning vedrule, ning surve kasvades liigub hülss ja vedru alla ning õli jookseb vabalt tagasi karterisse.

KG mootoril täpselt sama lugu - aga ikkagi kui näiteks keerme lõplikult selle alumiiniumjubina sees ära tapad, on jama..
hää oleks teine õlipumba kest enne varuks vist ligi võtta?...

Tsitaat:

Maeitea minu loogika järgi on uued tõukurid õlist tühjad ja seega minimaalses asendis. Kui mootorit ringi ajada ja tõukurid on õlist tyhjad siis klapid ei tohiks avanedagi. (Vastu ei vaidlema ei hakka, võin ka eksida)

Jahh - krt pole ise ka päris kindel, aga kui klapid üldse ei avane, siis ei saa mootorit ju üldse käima :D
See soovitus on "targast raamatust" pärit, mitte lambist võetud :)
Amadeus

 postitati 04.02.03 15:42
Tsitaat:
Esialgne postitaja generaator M
nende õlitõukuritega on jah tihti jama - tuttava Golf GTI-l läksid ka vahetusse...

Enda omal on õnneks mehaanilised ja pole mingit peavalu - kunagi on kaliibriga klapivahesid mõõtnud küll, aga midagi hirmsalt viltu õnneks pole.

õlitõukuritega ja mehaaniliste tõukuritega mootoril on põhivaheks see, et klapid on erinevad - õlitõukurite alla käivad lühemate säärtega klapid....

no juhuks kui keegi ei teadnud ;)

Aga see reduktsiooniklapp teeb endalegi muret - sealt ümbert leemendab jubedalt, aga puutuda ei julge enam - siuke tunne on, et pingutades lähevad viimasedki keermeniidid... peaks vist uue õlipumba poole vaatama :(


Tõukuritega on jah selline pull, et mis liigub see kulub, ning igal asjal on oma iga, õnneks audiga on selline pull, et rahakott kannatab uusi tõukureid osta. Tuttava uuema masda 626ga oli selline kamm, et 16V mootorile terve jooxs maksis pea sama palju kui kogu masda kokku ... irw, vend lasi treialil miskid junnid treida ja tundub et asi isegi toimib. Mehhaanilistega on jah muretu, aga tahavad samas ikkagi teatud aja tagant regullimist, või nii.

Mis puudutab seda reduktsiooniklappi siis NF mootoril asub see mootoriplokkis, seal lähedal, kus on alumine rihmaseib, selline suur polt miski 27 võti vist oli, ning selle all on vedru ja miski hylss. Teoreetiliselt ei tohiks sealt palju lekkida, sest õlisurve rõhub sellele hülsile ning vedrule, ning surve kasvades liigub hülss ja vedru alla ning õli jookseb vabalt tagasi karterisse.

Tsitaat:
Esialgne postitaja generaator M
Ainult 1 reegel pidada olema - peale nukkvõlli tagasipanekut ei tohtivat miski poole tunni jooksul mootorit ringi ajada - et lasta tõukuritel õiged asendid sisse võtta.

Muidu võib klapid segi lasta...

seda siis õlitõukuritel!


Maeitea minu loogika järgi on uued tõukurid õlist tühjad ja seega minimaalses asendis. Kui mootorit ringi ajada ja tõukurid on õlist tyhjad siis klapid ei tohiks avanedagi. (Vastu ei vaidlema ei hakka, võin ka eksida)

Minul juhtus see, et tänu selle red. klappi kylmumisele sai survet tõukuritesse liiga palju ning asjad olid max. asendis ja seega klappid ei sulgunud kõik 100%(kusjuures segi ei lennanud midagi)

Tõukurite vahetamisel saab yldjuhul tunniga hakkama, ema audil vahetati koos uue rihma installiga ja tööraha läxs miski 500, iseenesest pole palju.
teints

 postitati 03.02.03 17:12
no üldiselt kõik käib ju tunnihinna alusel. Eks arvuta ise. Mingi tunnike ikka kulub...
genekas

 postitati 03.02.03 15:13
Tsitaat:
Esialgne postitaja sam
oskab keegi öelda palju tõukurite vahetus(töö ise)maksta võib?


ei usu, et eriti palju - olulist lammutamist ju ette võtta ei tule ja hiljem midagi reguleerida ka vaja pole...

Ainult 1 reegel pidada olema - peale nukkvõlli tagasipanekut ei tohtivat miski poole tunni jooksul mootorit ringi ajada - et lasta tõukuritel õiged asendid sisse võtta.

Muidu võib klapid segi lasta...

seda siis õlitõukuritel!
sam

 postitati 03.02.03 10:05
oskab keegi öelda palju tõukurite vahetus(töö ise)maksta võib?
genekas

 postitati 02.02.03 15:52
nende õlitõukuritega on jah tihti jama - tuttava Golf GTI-l läksid ka vahetusse...

Enda omal on õnneks mehaanilised ja pole mingit peavalu - kunagi on kaliibriga klapivahesid mõõtnud küll, aga midagi hirmsalt viltu õnneks pole.

õlitõukuritega ja mehaaniliste tõukuritega mootoril on põhivaheks see, et klapid on erinevad - õlitõukurite alla käivad lühemate säärtega klapid....

no juhuks kui keegi ei teadnud ;)

Aga see reduktsiooniklapp teeb endalegi muret - sealt ümbert leemendab jubedalt, aga puutuda ei julge enam - siuke tunne on, et pingutades lähevad viimasedki keermeniidid... peaks vist uue õlipumba poole vaatama :(
Amadeus

 postitati 11.01.03 17:11
Tsitaat:
Esialgne postitaja allans
Pähe jooksevad klapid nagu koliseb,kus juuresa mul kunagi jamas ka õlirõhu klapp ja sellest piisas korraks et ülesurvest 95%hüdrodest p...se läheks arvasin ka algul et 2-3tükki aga võttsin lahti ja vahetasin kõik ära ,kas minekus on ka midagi muutunud või kütusekulus


Üldiselt pill käib nagu kell, ytleme nii et halvemaks pole midagi läinud .. kõik nagu enne. Kytusekulu kohta ei oska kommenteerida olen 3 päeva aind sõitnud, tõmmet ei saa kah proovida 2wd-ga kets kerib jubedalt sellise ilmaga :)

Mis puudutab tõukurite vahetusse, siis vahetan ikka kõik 10 korraga. See "pooled ja pooled" nagu osad harrastavad või hoopis puhastamine jne. see selline endapetmine rohkem.
janek

 postitati 11.01.03 11:50
Ega neid tõukureid muidu korda saagi kui kõik on vahetatud. Tasub vahetada kooraga kõik kui iga poole aasta tagant erinevaid :)
allans

 postitati 10.01.03 14:54
Pähe jooksevad klapid nagu koliseb,kus juuresa mul kunagi jamas ka õlirõhu klapp ja sellest piisas korraks et ülesurvest 95%hüdrodest p...se läheks arvasin ka algul et 2-3tükki aga võttsin lahti ja vahetasin kõik ära ,kas minekus on ka midagi muutunud või kütusekulus
Amadeus

 postitati 09.01.03 16:49
Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
sul on järsku need hydrotõukurid nii sitta täis et kylmaga lihtsalt kiilus kinni. sel juhul peaks vähemalt kylm mootor tiksuma kah. soovitan kiiremas korras ära puhastada kui hilja juba pole. ig tõukur maksab midagi 100eeq ringi-kokku juba terve tuhat.


3....4 tõukurit tiksuvad jah teatud temperatuuri juures, hiljem soojaks minnes jäävad vakka. Ja kui lammutamiseks/vahetamiseks kunagi läheb, siis vahetan ikka kõik ära, pole ju teab mis hull investeering, tööd on kah omajagu. Et kui teha siis teha korralikult :)

Nii, mudu kelk kelgutab nagu enne, tundub et ei juhtund midagi :)
martinjev

 postitati 09.01.03 11:49
sul on järsku need hydrotõukurid nii sitta täis et kylmaga lihtsalt kiilus kinni. sel juhul peaks vähemalt kylm mootor tiksuma kah. soovitan kiiremas korras ära puhastada kui hilja juba pole. ig tõukur maksab midagi 100eeq ringi-kokku juba terve tuhat.
Amadeus

Depicts mood of post postitati 09.01.03 11:34
Niih, lugu siis selline, eriti pikalt heietada ei taha aga katsun lyhidalt. Niisiis, paarpäeva tagasi, kui ilmad olid parajalt krõmpsud (mul majaees ca. -33) ei saanud ma oma kelku enam töösse, mõtlesin et tyhja kah viin aku laadima ja ootan soojemaid päevi, nii juhtuski pääv hiljem läks soojemaks, aku peale ja syydet ... hmm mootor käib ringi ja käib nagu koffiveski. Esimene mõte oli, et hammasrihm lendas pooleks (kuigi suvel sai vahetatud) või hyppas yle. Kole kurb lugu. Niisiis vedasin pilli garaasi soojenema, küünlad maha, ajasin mootorit ringi ... rihm korras ja märgid paigas, surve 1...6 atti pyttides ..... sai vähe helistatud ja tundus, et lihtne viga. Reduktsiooni klapp oli kylmaga kinni jäänud vms. ning kogu õlipumbast toodetud rõhk/surve käis hydrotõukuritesse, seega klappid olid pidevalt avatud. Siit ka kysimus, kas mõnel isiksusel on sarnane asi juhtunud ja kas klappid käivad sellises situatsioonis "pähe" kui rihm ja märgid paigas?

Lisainf: mootoris on BP visco 3000 õli (poolsynt), tundub et pole vist sobiv valik.
Mootor: 2.3E 100kW NF

NB: Täna sain masina tööle, tundub et käib nagu kellavärk.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.0% - SQL: 38.0%]