Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
samru

 postitati 25.02.04 14:57
silwerile üks link näiteks raadio ümberkodeerimiseks http://www.ibiblio.org/tkan/audi/radios/concert.html
samru

 postitati 25.02.04 14:36
võta lahti ross- tech kodulehekülg ja seal on olemas CD plaadid auto markide lõikes. Ilma rahata ja väikese raha eest seda inffi ei saa. Ja veel peab olema ametlik adapter, sest need junnid, mis eestis liiguvad saab põhiliselt veakoode ja servise intervalle nullida.
Silwer

 postitati 25.02.04 10:14
Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
aju parameetrite nt. tühikäigu pöörded, co, kütusekogused, jpm. muutmine käib vastavate koodide sisestamisega.
Uuematel autodel saab muuta armatuuri keelt (01- saksa, 02- inglise, jne), kesklukustuse toiminguid, servise intervalle jne. ja see kõik käib kodeerimisega, mitte suurt punast nuppu keerates.


Oskad sa mingi lingi panna, kus oleks sellest kodeerimisest rohkem juttu? Huvitab see co ja kütusekoguse muutmise värk.
Ulvar

 postitati 25.02.04 09:17
Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
Kas tundub, või leidsidki?


Olen peaaegu täiesti kindel, et ikkagi vesi oli süüdi. See võimalus, et juhe on katki ja lühises on imeväike, sest juhe paistis igati korralik ja viga pole enam kordunud. Samamoodi viitab lühisele pistikus oksiidipudru pistiku otsas.
Aju viga on 100% välistatud, tänud Allanile, kuigi ma seda eriti ei uskunudki.


Ulvar
tarts

 postitati 25.02.04 07:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Nii, tundub, et leidsin probleemi üles. Mingi pistik vedeles juhi jalgade juures mati all, vees (talvel jalgadega tassib lund sisse), ots ilusti oksiidiga kaetud.
Kui oli külm, külmetas vesi ära ja lühist polnud, läks soojaks, jooksis vesi jälle pistikusse.
Huvitav, mis pistik see on? Juhtmed tulevad samast kimbust, kust kõrguse andurilegi, aga ühendatud polnud kuhugi.
Ulvar


Kas tundub, või leidsidki?
samru

 postitati 23.02.04 21:18
aju parameetrite nt. tühikäigu pöörded, co, kütusekogused, jpm. muutmine käib vastavate koodide sisestamisega.
Uuematel autodel saab muuta armatuuri keelt (01- saksa, 02- inglise, jne), kesklukustuse toiminguid, servise intervalle jne. ja see kõik käib kodeerimisega, mitte suurt punast nuppu keerates.
Silwer

 postitati 23.02.04 19:46
No kodeerida ei anna aga veateateid saab ajust küll välja võtta...
Ulvar

 postitati 23.02.04 19:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
kui kahene, siis diagnostika pistik, neid on seal kolm tükki - pruun, must ja sinine. Nende kaudu saab ka kodeerida.


No need pruun, must ja sinine on palju kõrgemal ja ilusti kinni, see aga vedeles põranda vaiba (mitte mati) all ja sinna jooksis ühte pistikusse mitu juhet sisse.

Mida kodeerida?


Ulvar
samru

 postitati 23.02.04 17:12
kui kahene, siis diagnostika pistik, neid on seal kolm tükki - pruun, must ja sinine. Nende kaudu saab ka kodeerida.
Ulvar

 postitati 23.02.04 16:56
Nii, tundub, et leidsin probleemi üles. Mingi pistik vedeles juhi jalgade juures mati all, vees (talvel jalgadega tassib lund sisse), ots ilusti oksiidiga kaetud.
Kui oli külm, külmetas vesi ära ja lühist polnud, läks soojaks, jooksis vesi jälle pistikusse.
Huvitav, mis pistik see on? Juhtmed tulevad samast kimbust, kust kõrguse andurilegi, aga ühendatud polnud kuhugi.


Ulvar
Ulvar

 postitati 23.02.04 11:10
Tsitaat:
Esialgne postitaja tarts
tead mis ma arvan, et nüüd on? pead uut aju otsima hakkama...


Miks? Ma nagu eriti ei tahaks. Kui on ajus pinge stabikas nässus, siis ma vahetan selle ära, aga esialgu nagu ei tundu nii olevat.


Ulvar
tarts

 postitati 23.02.04 10:51
tead mis ma arvan, et nüüd on? pead uut aju otsima hakkama...
Ulvar

 postitati 23.02.04 09:53
Kas keegi teab, täpselt, mis asjad on ühendatud ECU 12. klemmi külge.
http://www.sjmautotechnik.com/20vpin.html järgi on seal Halli anduri, segusiibri poteka ja kõrguse anduri (kus see asub?) toide (5V) ning "coding plug" (mis see on?). Mulle tundub, et miski koormab selle otsa maha, sest seal on 5V asemel nats üle 1V. Ma tean, et selleks pole halli andur, ega potekas.

Asi hakkas peale nii, et auto ei läinud enam peale mõningast sõitmist käima, puhkas mõned tunnid, siis jälle läks. Kuni ühel päeval ei läinud enam üldse.
Esimene veakood, mis ma sain oli 2214 (engine overrevved), võib-olla on see kuidagi varasemast sinnajäänud, ei tea, kui uuesti proovisin, sain 2113 (halli andur). Mõõtsin pinget, süüde sees, halli anduri otste peal: otsade 1&3, toide, vahel 1,6V ja langeb vaikselt, andurit ennast taga ei olnud. Et juhtmestikku kontrollida, läksin mõõtsin otse ECU juurest, sama, tegelikult peaks olema 5V. Tarisin ECU tuppa, lasin aku pealt 12V toite peale ja mõõtsin sama otsa (10V), koos 90Ohm koormusega 8V. Lammutasin laiali, mudisin ECU't, et ehk on kuskil külmakas, ei midagi, ikka sama.
Panin aju auto peale tagasi, keerasin süüte sisse, halli anduril 2,2V ja kukub, keerasin korra süüte sisse-välja: 5V. Vaatasin, et oh, nüüd peaks käima minema, toppisin pistiku külge ja andsin starterit (vahepeal süüdet välja keeramata), ei midagi. Pärast jälle 1,6V ja kukub.
Üritan järgmisena ilmselt kuskilt mingi stabika leida ja ise 5V halli andurile peale tekitada, et vähemalt liikuma saaks.


Ulvar

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.8% - SQL: 39.2%]