Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kotkas

 postitati 24.02.04 02:27
sa jätaksid selle pärast auto ostmata või? :)
mouse

 postitati 23.02.04 23:03
ei jaga nagu hästi välja seda mõistet,välja pekstud...enne kui ostsid,siis ei kuuld seda häält siis või?
Kotkas

 postitati 22.02.04 23:06
äkki kerge pöörete kõikumine ka tingitud katalüsaatori puudumisest?
80quattro

 postitati 22.02.04 16:26
Kui kat sees, siis tagant ühtlane gaasivool, kui puudu, siis tagant tunda iga sil. väljalase eraldi:(
samru

 postitati 22.02.04 10:57
seda kas kat on umbes või mitte mõõdetakse ära vasturõhk sellest korgist, mis kati küljes on. Kas ta pussuhaisu neutraliseerib, seda gaasi analüsaatoriga remonditöökojas.
rass

 postitati 21.02.04 14:20
kui juba kati teema aktuaalne on, siis küsiks kuidas saab veenduda kati korraolekus? Või on sedasi, et kui on korras, siis kõik korras, aga kui on umbes siis avaldub see üsna ruttu mootori töös mingil moel?
allans

 postitati 21.02.04 13:23
mul on 3B mootori katid alles mõõda ära oma kat. kui sobib viska alla 300eeku tk. vähemalt ülevaatusel pole probleemi;)
samru

 postitati 21.02.04 10:20
kati korpusesse pannakse sõeltoru ja ümber kivivill- teeb hääle mahedaks. B4 puhul suht lihtne töö võrreldes 2,6 2,8 ja S4 kattide tegemisega. Täpsemalt võid küsida Rain Aava`´lt 5044040
kps

 postitati 21.02.04 10:19
Ise lasin torud läbi peksta, aga oleks pidanud vist resokad panema. Autos sees on savi, aga sellel kes laksu andes taga seisab lähevad küll kõrvad lukku :) Eelmisel peksin lihtsalt katid välja aga tühi kat-i pott tegi jah meeletut lörinat :(
kaiz

 postitati 21.02.04 10:16
Mul hakkas turbo vilinat kostma. Muidu pole eriti lärmakam. :)
Kotkas

 postitati 21.02.04 03:33
Mis variant oleks kõige mõistlikum (jätame selle uue kati paigaldamise praegu välja:P) ja ka hinnalt normaalne. Kes võiks selle töö mulle ära teha? Palju umbkaudu võib see pull maksma minna? Mis vahet on lihtsalt toru ja resonaatori paigaldamisel minu, kui tarbija jaoks?
gearhead

 postitati 20.02.04 23:57
uus kat on mõttetult kallis!Pane toru sinna asemele.Hääl on ikkagi jämedam kui muidu
Jaks

 postitati 20.02.04 19:56
Hääl muutub küll sellest ja selle parandamiseks on mittu võimalust.
Sinna on võimalik panna asemele lihtsalt toru, kati korpsesse panna toru, kati korpusesse teha resokad, panna lihtsalt sobilikud resokad või osta uused kattid valik on sinu.
Jaks
Kotkas

Depicts mood of post postitati 20.02.04 19:47
Millist häält teeb auto, kui tal on katalüsaator välja pekstud. Minu oma löriseb nagu rallikas ja eelmine omanik väidab, et asi on just selles katis. Kas sellega midagi teha ei kannata peale uue kati paigaldamist?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.5% - SQL: 54.5%]