Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
audi b4 80 2.8l v6 128kw quatro mootori vahetus
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: hundux[/i] [quote][i]Algselt postitas: kps[/i] AAH plokk on läbi aegade samasugune, seda pole grammivõrdki muudetud. [/quote] Mõned erinevused siiski on. Osadel on näiteks viskosiduri jala poltide augud puurimata. Ning soonrihma pinguti kinnituse augud teises kohas. Kusjuures tundub, et ka veesärgi pool võib olla valus erinevusi. Puurisin vanemat plokki umbes-täpselt sellest kohast kus uuematel on rihma pinguti asendi fikseerimiseks 8mm sügavune auk ja jõudsin 5 mm sügavusel veesärgini välja. Jääb muidugi ka see võimalus, et ei puurinud ikkagi täpselt õigest kohast. Ehk leidub kellelgi kasutuskõlbmatut ilma viskosiduri kinnituse avadeta AAH plokki, mille saaks lõhki lõigata ja järele vaadata, mis täpsemalt seespool paistab? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
audi b4 80 2.8l v6 128kw quatro mootori vahetus
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.5%
- SQL:
70.5%
]