Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
samru

 postitati 01.02.04 17:10
kui v6 mootoril nukk või nukad paigast ära siis ei käivitugi, sest tal on nukkvõlli asendi kontrollimiseks andur. Kontrollib ainult käivitamise ajal- see seletab ära asja, et ta sul pärast laksu seisma ei jäänud.
80quattro

 postitati 01.02.04 16:47
Meil linnas mõningaid töökodasid, äkki neis abi, neti teel kahjuks autot ei remondi:olgugi,et uusi autosid lubataksegi ainult rem. neti teel;)(tehase liinil?=), nii et kohalik esindus abiks
luuser

 postitati 01.02.04 16:03
Aga kas küünaltes sädemepoiss ikka on?
Kui ei ,siis võib signa ikkagist midagi nöökida.
QUATTRO

 postitati 01.02.04 15:50
V6 mootoril ei olegi nukkadel üldse märke.Märk on ainult väntvõllil.Nukkvõllide paika panemiseks on spetsiaalne rakis.
Võimalik et sul on äkki hoopis nukkvõlli rihmaratas koonuselt ära liikunud,kuna need ei ole kiiluga fikseeritud.
rudek

 postitati 01.02.04 15:01
Kas on võimalik kuidagi kontrollida, et hammasrihm õigesti peal on. Mingid punased märgid on küll sinna tehtud (mõlemal nukkvõllil kaks tükki) , aga nende järgi küll kokku ei lähe.
Muidu kõik kaitsmed olid korras ja pistikud olen ka üle kontrollinud, kuhu ligi pääsesin. Immo viga ka ei paista olevat, sest pena haisu viskab ülesse.
Uss

 postitati 29.01.04 20:42
ega mingi immo ega alarm mingit kala ei pane?
rudek

 postitati 29.01.04 19:47
Kas äkki on mõni andur, mis jahutusvedeliku puudumisel ei lase mootorit käivitada. Uus vedelik on küll sees, aga õhku on vist ka, kuna vedelikku läks ainult 5L sisse.
villu157

 postitati 29.01.04 07:10
Siis vaata lihtsalt kaitsme plokkis kõik kaitsmed üle, äkki on kuskilt mõni juhe lühisesse läinud või mõni pistik lahti tulnud.:(
rudek

 postitati 28.01.04 23:47
mootor sa löögi just ülemisse ossa.Ja need mis katted ära lõhkusid olid kaks ventilaatori mootorit. Ma ei usu, et ta sealt alt poolt midagi ära lõhkus. Ennem lõhkus ta nukkvõlli otsas oleva rihmaratta ära, aga seal paistab kõik terve olema. Ja pärast kõksu ju mootor töötas.
QUATTRO

 postitati 28.01.04 22:32
Audil ei ole seda nuppu.
Fordidel lükkabki pumbal toite tagant ära .
rudek

 postitati 28.01.04 22:28
Seda on muidu küll kuulda,et pensupump lööb rõhu sisse, kui süüte sisse keerad. Aga kui ta mõnest teisest kohast ta ära katkestab, siis võiksite anda selle kaitse asukoha, kus ma ta leida võiks. Kes teab. Ette tänades.
QUATTRO

 postitati 28.01.04 22:02
Audi mootoriltel on eest rihmaratas suht nõrk.Asi kinnitub väntvõlli külge sellise pisikese kiiluga mis suht kergelt murdub.Korra tuleks rihmaseib maha keerata ja see asi üle kontrollida.
madjs

 postitati 28.01.04 21:16
Löögi andur või kuidas teda nimetataksegi, äkki see sul käivitamise ära keelanud? Asi siis selline mis avarii puhul peaks bensiini etteande katkestama. Tuttava naisterahva fordiga igatahes selline probleem oli, peale seda kui kitse otsa ajas, sai veel avariikohalt ära sõita aga hiljem jäi tummaks, sai siis avarii kaitse uuesti sisse lükata ja käima ta läks, fordil asus ees pedaalide kõrval polstri taga, seda muidugi escorti puhul, sierral oli vist kuskil pagassis. Kus sinu autol asuda võib ei oska pakkuda ja ega 100% kinde polegi, et sul ta üldse olemas om.
rudek

 postitati 28.01.04 21:09
audi 80 B4 2,6 V6 peale tagant otsasõitu enam ei käivitu. Peale avariid jäi küll veel käima , kuna mahlad jooksid , siis jätsin seisma ja pärast enam ei käivitunud. Lõhkus ka mootorikatted eest ja rihma, mis veab generaatorit ja roolivõimu ringi. Hammasrihm jäi terveks, kuid kas võis hamba üle lüüa ja sellepärast ei käivitu?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]