Teema ülevaade |
samru
|
postitati 01.02.04 17:10 |
kui v6 mootoril nukk või nukad paigast ära siis ei käivitugi, sest tal on nukkvõlli asendi kontrollimiseks andur. Kontrollib ainult käivitamise ajal-
see seletab ära asja, et ta sul pärast laksu seisma ei jäänud.
|
80quattro
|
postitati 01.02.04 16:47 |
Meil linnas mõningaid töökodasid, äkki neis abi, neti teel kahjuks autot ei remondilgugi,et uusi autosid lubataksegi ainult rem. neti teel(tehase
liinil?=), nii et kohalik esindus abiks
|
luuser
|
postitati 01.02.04 16:03 |
Aga kas küünaltes sädemepoiss ikka on?
Kui ei ,siis võib signa ikkagist midagi nöökida.
|
QUATTRO
|
postitati 01.02.04 15:50 |
V6 mootoril ei olegi nukkadel üldse märke.Märk on ainult väntvõllil.Nukkvõllide paika panemiseks on spetsiaalne rakis.
Võimalik et sul on äkki hoopis nukkvõlli rihmaratas koonuselt ära liikunud,kuna need ei ole kiiluga fikseeritud.
|
rudek
|
postitati 01.02.04 15:01 |
Kas on võimalik kuidagi kontrollida, et hammasrihm õigesti peal on. Mingid punased märgid on küll sinna tehtud (mõlemal nukkvõllil kaks tükki) , aga
nende järgi küll kokku ei lähe.
Muidu kõik kaitsmed olid korras ja pistikud olen ka üle kontrollinud, kuhu ligi pääsesin. Immo viga ka ei paista olevat, sest pena haisu viskab
ülesse.
|
Uss
|
postitati 29.01.04 20:42 |
ega mingi immo ega alarm mingit kala ei pane?
|
rudek
|
postitati 29.01.04 19:47 |
Kas äkki on mõni andur, mis jahutusvedeliku puudumisel ei lase mootorit käivitada. Uus vedelik on küll sees, aga õhku on vist ka, kuna vedelikku läks
ainult 5L sisse.
|
villu157
|
postitati 29.01.04 07:10 |
Siis vaata lihtsalt kaitsme plokkis kõik kaitsmed üle, äkki on kuskilt mõni juhe lühisesse läinud või mõni pistik lahti tulnud.
|
rudek
|
postitati 28.01.04 23:47 |
mootor sa löögi just ülemisse ossa.Ja need mis katted ära lõhkusid olid kaks ventilaatori mootorit. Ma ei usu, et ta sealt alt poolt midagi ära
lõhkus. Ennem lõhkus ta nukkvõlli otsas oleva rihmaratta ära, aga seal paistab kõik terve olema. Ja pärast kõksu ju mootor töötas.
|
QUATTRO
|
postitati 28.01.04 22:32 |
Audil ei ole seda nuppu.
Fordidel lükkabki pumbal toite tagant ära .
|
rudek
|
postitati 28.01.04 22:28 |
Seda on muidu küll kuulda,et pensupump lööb rõhu sisse, kui süüte sisse keerad. Aga kui ta mõnest teisest kohast ta ära katkestab, siis võiksite anda
selle kaitse asukoha, kus ma ta leida võiks. Kes teab. Ette tänades.
|
QUATTRO
|
postitati 28.01.04 22:02 |
Audi mootoriltel on eest rihmaratas suht nõrk.Asi kinnitub väntvõlli külge sellise pisikese kiiluga mis suht kergelt murdub.Korra tuleks rihmaseib
maha keerata ja see asi üle kontrollida.
|
madjs
|
postitati 28.01.04 21:16 |
Löögi andur või kuidas teda nimetataksegi, äkki see sul käivitamise ära keelanud? Asi siis selline mis avarii puhul peaks bensiini etteande
katkestama. Tuttava naisterahva fordiga igatahes selline probleem oli, peale seda kui kitse otsa ajas, sai veel avariikohalt ära sõita aga hiljem jäi
tummaks, sai siis avarii kaitse uuesti sisse lükata ja käima ta läks, fordil asus ees pedaalide kõrval polstri taga, seda muidugi escorti puhul,
sierral oli vist kuskil pagassis. Kus sinu autol asuda võib ei oska pakkuda ja ega 100% kinde polegi, et sul ta üldse olemas om.
|
rudek
|
postitati 28.01.04 21:09 |
audi 80 B4 2,6 V6 peale tagant otsasõitu enam ei käivitu. Peale avariid jäi küll veel käima , kuna mahlad jooksid , siis jätsin seisma ja pärast enam
ei käivitunud. Lõhkus ka mootorikatted eest ja rihma, mis veab generaatorit ja roolivõimu ringi. Hammasrihm jäi terveks, kuid kas võis hamba üle lüüa
ja sellepärast ei käivitu?
|