Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Quattro ehitamine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: krss[/i] [quote][i]Algselt postitas: Zoig[/i] Minupoolt pakutud variant B4 kerele poleks ju nii mõttetu(eeldusel et kere lõikuma ei pea, ning erinevused piirduvad eelmises postis mainituga). Kui kogu töö saab ära teha vaid vanu juppe maha keerates, ning uute külge poltimisega, siis ei ole ju midagi ülemõistuse mõttetut.[/quote] Sorry, aga minu arvates on see väga vale lähtekoht. Nimelt kui võtad vanad ja liikuvad asjad koost lahti ja paned (teise auto all) uuesti kokku, siis reeglina need eriti ei kesta. Sama lugu on ka mootori vahetusega, et ise olen vahetanud alati uue täiskomplektse sidurimängu, kuigi vana ju kah töötas (iseasi, kui leiaks kusagilt peaaegu uue korvi ja ketta, kuid survelaagri ja kastiotsalaagri ostaks ikkagi uued ning mitte mingi mõttetu SKFi oma vaid ikka kallima ja kvaliteetse). Iseasi, kui teed põllurallikat, mis ei peagi eriti kestma, aga kui omale projektikat ehitada, siis iga selline kokkuhoitud asi kipub end hiljem kurjasti kätte maksma ja targem on kohe alguses teha kogu töö korralikult ning uute osadega. Ja ega sama lugu ka mootoriga, et enne tuunimist tuleb pea alati teha siiski kapremont, kui just peaaegu uut mootorit kusagilt ei leia (aga hooldusremonti vajab seisnud mootor ikkagi). Siit ka soovitus, et kui doonorautol just äsja kõik osad uute vastu pole vahetatud, arvestege kulud ikka selle järgi, et auto pannakse kokku enamjaolt uute osadega ja doonorilt saadakse vaid põhisõlmed (mille külge need liikuvad osad reeglina kinnituvad). Vastasel korral olete nagu mina, et algul proovid ikka lihtsamini ja säästueelarvega ning alles seejärel teed sama asja uuesti üle ja kulutad ikka rohkem raha:D. See polnud nüüd vihje ühelegi mu AUdi projektile, sel moel üritasin ma teha asju nooruses 80ndatel, aga siis tuli õnneks mõistus pähe ja tekkis ka enesekriitika, mis ei luba enda jaoks mingit s*tta kokku keerata [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Quattro ehitamine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.2%
- SQL:
65.8%
]