Teema ülevaade |
QUATTRO
|
postitati 13.01.03 10:38 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja vadim
Sama probleem, aga ilma kondita variant.
Kas remont on väga keeruline? |
kisu mootor välja ja lase mingit vussi vahele sinna puksidele.
keerulist on niipalju et aku maha ja siis tuleb see mootor aku poole välja.mõned kruvid tuleb eemaldada,kuid need sa leiad ise üles
|
QUATTRO
|
postitati 13.01.03 10:37 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja vadim
Sama probleem, aga ilma kondita variant.
Kas remont on väga keeruline? |
kisu mootor välja ja lase mingit vussi vahele sinna puksidele.
keerulist on niipalju et aku maha ja siis tuleb see mootor aku poole välja.mõned kruvid tuleb eemaldada,kuid need sa leiad ise üles
|
vadim
|
postitati 13.01.03 09:35 |
Sama probleem, aga ilma kondita variant.
Kas remont on väga keeruline?
|
QUATTRO
|
postitati 26.12.02 00:21 |
need ahjuventika puksid on valmistatud siuksest erilisest grafiidi ja vase sulamist.
ilmselt on puksid veic kulund ja mingi mustus on sisse läind sinna tööpindadele.
abiks on üldiselt väike määre(vedel aerosool),kuid see ,mootori kättesaamine pole konditsioneeriga variandil eriti lõbus(minu mäletamist mööda on
valida kas soojendusahju või konditsioneerikorpuse eemaldus)
samas võib ka olla põhjus juba kulunud söeharjades ja-või vigases kollektoris(see mille peal harjad jooksevad)
huvitaval kombel pole audi jures siukest viga täheldanud,küll on sellega hädas golfi omanikud,kuid seal on see mootorimäärimine ka 15 minuti töö.
rohkem ei oska sind aidata siitpoolt kahjuks.
|
Ross
|
postitati 25.12.02 23:42 |
A100 V6
Tavaliselt siis kui väljas külm on või siis suvel kui kondi tööle panen.
Kas tegemist on tüüpilise veaga?
Mida tuleks teha et see ära kaoks?
|