Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
margus

 postitati 13.12.03 13:20
Kusjuures ise ei teadnudki varem, et see julla katki on kui peale diagnostikat mingi kuu tagasi :S
QUATTRO

 postitati 13.12.03 08:43
kõige lihtsam soovitus mis ma oskan anda,võta oma auto ja mine kuskile normaalse venna juurde diagnosti.See katkumine võib olla nx ka valedest segudest või mingist vaakumilekkest.Co aparaat näitab mõlemad ära.
See pistik ei tohiks seda asja küll mõjutada,kuid halli anduri saad ikkagi ära mõõta stroboga.
Võib ka olla et jagajas endas on külgsuunas selline lõtk et hakkab segast viskama .
Aga internetis autot remontida on suht raske :(
margus

 postitati 13.12.03 02:05
Vot see nr. 9 jubin on katki ja ei hoia asja korralikult kinni:
http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=114-00&cid=74
Samas see ju ei tohik skuidagi mõjutada mootori tööd, sest kui juhtmed terved, siis ei saa ju mingit jama olla seal :S
QUATTRO

 postitati 12.12.03 19:05
see kolme otsaga pistik on jah seesama andur ja seda saab täiesti vabalt eraldi vahetada.Poest ostmiseks on vaja ainult jagaja kõljest kood maha kirjutada ja uus andur selle järgi tellida.
Uue anduri hind peaks olema kuskil 500-1000 eeku,oleneb siis mudelist.
Ull

 postitati 12.12.03 14:27
Tsitaat:
Need juba mõned kuud uued ja sama jama ikka, et vahele kipub jätma. Mitte hullult, kuid siiski suht nigel see asi...
Ja selle "klambri" kohta veel seda, et kas sa Quattro mõtled seda, mis jagaja jala küljelt välja tuleb? Pistik kolme otsaga?
See on vahetatav vist ka ainult koos jagajaga?


Jah ta mõtleb seda sama kolme ocaga pistikut:)! See see halli andur ongi mille me mul ära vahetasime!
TarvoL

 postitati 12.12.03 13:32
Nii, ikkagi seda tiksumist teevad mul hüdrotõukurid. Hetkel jäi see tiksumine järgi...., kui kauaks muidugi.
Aga vaatasin et üks küündla kork oli oksüdeerunud seest. Millega seda puhastada?
margus

 postitati 12.12.03 11:45
Tsitaat:
Esialgne postitaja audifan
Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Kõik juhtmed uued ja ka jagaja kaas on uus.


No kas aitas ?


Need juba mõned kuud uued ja sama jama ikka, et vahele kipub jätma. Mitte hullult, kuid siiski suht nigel see asi...
Ja selle "klambri" kohta veel seda, et kas sa Quattro mõtled seda, mis jagaja jala küljelt välja tuleb? Pistik kolme otsaga?
See on vahetatav vist ka ainult koos jagajaga?
janar

 postitati 12.12.03 09:51
Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Kõik juhtmed uued ja ka jagaja kaas on uus.


No kas aitas ?
margus

 postitati 11.12.03 21:27
Kõik juhtmed uued ja ka jagaja kaas on uus.
QUATTRO

 postitati 11.12.03 18:07
see "klamber" kust sul need juhtmed välja tulevad ongi mootori töö alus üldse.
Need juhtmed kuuluvad halli andurile ja sealt saab su kommutaator ja süütepool alles impulsi millest hakatakse alles niiöelda sädet tegema.
Ma arvan et Ull Miis võib sulle sellest halli andurist juba pikalt rääkida,mitu korda ta sellepärast teepeal istus ja kaua me seda viga taga ajasime.
Vahest sõitis mitu nädalat nii et pold miskit viga,siis suri järsku maha ja mingil hetkel läks uuesti käima jne.
Lõpuks oli ikkagi probleem halli anduris(välisel vaatlusel polnud miskit viga ja mõõtmistulemused olid ka normis kõik)Mingil suvalisel ajahetkel lihtsalt minestas ära ja ärkas ellu tagasi.Kusjuures strobo näitas süütepooli ja jagajavahelisel juhtmel pidevalt mingit katkestust ja mootor lonkas ka suvalistel ajahetkedel.
Vahetasime selle junni ära ja no problemos ever.
Sul tasuks ehk kõigi kõrgepingejuhtmete takistus ära mõõta ja vaadata kas need üldse kõlbavad veel su mootorit töös hoidma.
margus

 postitati 11.12.03 15:39
Tsitaat:
Esialgne postitaja rass
Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Millest tuleb see, et kõrgepinge juhe justkui helendab pimedas???
Olen proovinud kolme juhtmega seda asja ja täpselt sama asi(kaks neid uued juhtmed). Eriti helendab siis kui puudutada seda ja just puute koha pealt.


Kõrgepinge juhtumel ei ole ju mingit metalli!!! Ja ei tunne ka mittekuimidagi kui aktsuda asja :S Tglt ei ütleks ka, et mootori töö suurt häiritud oleks selle pärast. Tundub nagu oleks asi fosforiga üle lastud või midagi :P
Teine asi aga see, et aeg-ajalt juhtub mõned korrad vahele jätma. Mitte hullult, aga ikkagi. Avastasin, et jagaja küljest see klamber, millest kolm juhet välja lähevad, on tiba katki. Sellest ei tohiks ju mootori töö oleneda või mis?

eemalda need metallklemmid sealt otsast. vaata mis saab.

rass

 postitati 11.12.03 15:07
Tsitaat:
Esialgne postitaja margus
Millest tuleb see, et kõrgepinge juhe justkui helendab pimedas???
Olen proovinud kolme juhtmega seda asja ja täpselt sama asi(kaks neid uued juhtmed). Eriti helendab siis kui puudutada seda ja just puute koha pealt.


eemalda need metallklemmid sealt otsast. vaata mis saab.
mike

 postitati 11.12.03 15:01
Tsitaat:
Esialgne postitaja raigo
peksavad läbi ikka ehk pead miskit kõvemad juhtmed peale panema ?


"läbipeksmist" (irw) oleks ikka puudutamisel päris hästi tunda...
raigo

 postitati 11.12.03 14:29
peksavad läbi ikka ehk pead miskit kõvemad juhtmed peale panema ?
margus

 postitati 11.12.03 12:44
Millest tuleb see, et kõrgepinge juhe justkui helendab pimedas???
Olen proovinud kolme juhtmega seda asja ja täpselt sama asi(kaks neid uued juhtmed). Eriti helendab siis kui puudutada seda ja just puute koha pealt.
MEEMEES

 postitati 11.12.03 08:04
Tee õhtul pimedas kapott lahti ja vaata ,kas sul on ilutulestik seal,vaata ka süütepooli juurest.
daqqer

 postitati 10.12.03 21:34
üle peksavad juhtmed
vaata kõrgepinge juhet, või võta kätte see kui auto töötab :D
siis saad kohe aru kus see tiks-tiks-tiks tuli
Rain

 postitati 10.12.03 20:48
Küünlajuhtmed üle löövad tuleb sealt küll päris kõva plaks. Otsi mingi pime koht ja vaata kaboti alla.
TarvoL

 postitati 10.12.03 19:51
Deem, panin paar nädalat tagasi uue õli sisse aga mootori pesu ei teinud. Hetkel ei hakka jamama nende puhastus õlidega. Ootan järgmise õlivahetuseni. Aga küündla juhtmed vahetan küll ära sain täna särtsu ühest juhtmest:mad:
mulk

 postitati 10.12.03 19:36
vaata teemat "Puhastusõli või õlilisand puhastamiseks???"
mulk

 postitati 10.12.03 19:34
ummistunud või lihtsalt kulunud
TarvoL

 postitati 10.12.03 19:27
Võib olla küll. Aga milles siis asi on et nad tiksuvad ?
mulk

 postitati 10.12.03 19:05
võib olle et see on hoopis hüdrotõukurite tiks:(
TarvoL

 postitati 10.12.03 18:59
...ja päris valjusti on kuulda kuidas muudkui teevad tsõk tsõk .... kui gaasi anda siis läheb see heli kõvemaks. Keegi team mis värk on?
On muidugi võimalus et need polegi küündlad aga sealt kandist see heli tuleb.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.0% - SQL: 38.0%]