Teema ülevaade |
Riio12
|
postitati 29.11.03 22:39 |
mul oli just 105 TH 3keeki, ja revlist õeldi, et järgmine 120 TH on tõsisem a`10 keek (hammasrihm ja... ). Nüüd põen, äkki on spidomeetrit kruditud ja
120 juba seljataga, murelikuks teeb, et arvuti . näitab servist alles 150tkm. Ka uurisin pidur kettaid (<1mm)ja polstriläiget ei tähendand miskit.
Auto ka suht uus 2000a. Viimati läks esi- parem sarniirid täis komplekt 4 tk vahetusse.. kas juba?
TH raamat on ikka väga kõva argument kui osta . Kiidan takka ! (huvitav milline on esiklaasi ja tulede pind sellise läbisõiduga?)
|
suspert
|
postitati 29.11.03 08:54 |
no ommik, olen samasuguse isendi omanik ja siiamaani rahul. ka on see väljamaalane oma autot korralikult hoidnud, sisu on korralik ja välimusel pole
ka viga, ainult, et masin on vist ahelkokkupõrkes olnd - nii eest kui tagant tehtud.
massina läbisõit oli ostes 108000 aga ma kipun arvama, et see umbes sama mis sulle pakutaval isendil, kuigi pidurikettad kui uues (annab loomulikult
vahetada) ja rool ja iste ka üsna kulumatta (nahksisu).
igati normaalne auto - siiamaani üsna vähe raha nõudnud, mõned eletkroonilised vidinad on kallid aga selle vahetad ära ja kestab jälle.
ah jaa genekas lendas, just võtsin maha, sest hakkas kangesti ägetaste laadima (17,18v), no kuhu kohta....
selle vidina peale oli arv 120 kirjutatud, seda palju 2,8 sel on, seda ei tia.
kui auto korralik, osta ära, jooksu koha pealt väga odav ülal pidada, ja quattrot ära sellel mudelil küll karda.
|
Jürarrak
|
postitati 29.11.03 08:49 |
Diidelmootori puhul 350 000 km pole just väga palju. Kui on kasutatud korralikku kütust ja autot korralikult hoitud, siis on diisel võimeline ligi 500
tuh kilti täiesti läbima ilma suurema vaevata.
Kuid, kindlasti tuleks läbi teha diagnostika mootorile ja eriti turbole ja kõrgsurve pumbale, kuna kui mootoriga mitte sõbralikult käituda, siis võiba
ta sama läbisõiguga üsna kohvi olla. St kui külmast peast anda mootorile kohe tuuri ja peale tallamist mootoril tühikäigul käies mitte jahtuda lasta,
siis võib see moto üsnagi läbi olla. Eks see kehti muidugi kõigi turbomootorite kohta.
Üldiselt pidavt aga antud mootor olema audi diisel konedest kõige vastupidavam. Mootori alumist plokki pidavat olema võimatu läbi kulutada, ennem
annavad järgi kolvirõngad ja kolvid.
Kütuse kvaliteedi osas on kapriisne iga diiselmootor. Kui osta kütust x kohast, kus müüakse diisli asemel hapet või vett, siis ei pea ükski pump
sellele vastu.
|
ZoojaPuhur
|
postitati 29.11.03 00:31 |
kui mainitud isendi läbisõit on 340 000km saksa autobaani, palju see mootor on võimeline veel normaalse ekspulatatsiooni korral ilma suurema remondita
läbi sõitma?
ma vaatasin, et selle läbisõiduni oli sakslane korralikult hooles käinud ja korralikult raamatut pidanud.
kuidas üldse need vanemad diislid on?
on väga kapriissed kütuse kvaliteedi suhtes näiteks?
sakslane müüs auto maha mitte läbisõidu vaid väikse kõksu pärast. välismus ja sisu on väga korralikult hoitud
ps. kas genekas on võimsam kui sama ajastu 2.8 mootoril või on sama genekas?
|
|