Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Riio12

 postitati 29.11.03 22:39
mul oli just 105 TH 3keeki, ja revlist õeldi, et järgmine 120 TH on tõsisem a`10 keek (hammasrihm ja... ). Nüüd põen, äkki on spidomeetrit kruditud ja 120 juba seljataga, murelikuks teeb, et arvuti . näitab servist alles 150tkm. Ka uurisin pidur kettaid (<1mm)ja polstriläiget ei tähendand miskit. Auto ka suht uus 2000a. Viimati läks esi- parem sarniirid täis komplekt 4 tk vahetusse.. kas juba?
TH raamat on ikka väga kõva argument kui osta . Kiidan takka ! (huvitav milline on esiklaasi ja tulede pind sellise läbisõiduga?)
suspert

 postitati 29.11.03 08:54
no ommik, olen samasuguse isendi omanik ja siiamaani rahul. ka on see väljamaalane oma autot korralikult hoidnud, sisu on korralik ja välimusel pole ka viga, ainult, et masin on vist ahelkokkupõrkes olnd - nii eest kui tagant tehtud.
massina läbisõit oli ostes 108000 aga ma kipun arvama, et see umbes sama mis sulle pakutaval isendil, kuigi pidurikettad kui uues (annab loomulikult vahetada) ja rool ja iste ka üsna kulumatta (nahksisu).
igati normaalne auto - siiamaani üsna vähe raha nõudnud, mõned eletkroonilised vidinad on kallid aga selle vahetad ära ja kestab jälle.
ah jaa genekas lendas, just võtsin maha, sest hakkas kangesti ägetaste laadima (17,18v), no kuhu kohta....
selle vidina peale oli arv 120 kirjutatud, seda palju 2,8 sel on, seda ei tia.
kui auto korralik, osta ära, jooksu koha pealt väga odav ülal pidada, ja quattrot ära sellel mudelil küll karda.
Jürarrak

 postitati 29.11.03 08:49
Diidelmootori puhul 350 000 km pole just väga palju. Kui on kasutatud korralikku kütust ja autot korralikult hoitud, siis on diisel võimeline ligi 500 tuh kilti täiesti läbima ilma suurema vaevata.

Kuid, kindlasti tuleks läbi teha diagnostika mootorile ja eriti turbole ja kõrgsurve pumbale, kuna kui mootoriga mitte sõbralikult käituda, siis võiba ta sama läbisõiguga üsna kohvi olla. St kui külmast peast anda mootorile kohe tuuri ja peale tallamist mootoril tühikäigul käies mitte jahtuda lasta, siis võib see moto üsnagi läbi olla. Eks see kehti muidugi kõigi turbomootorite kohta.
Üldiselt pidavt aga antud mootor olema audi diisel konedest kõige vastupidavam. Mootori alumist plokki pidavat olema võimatu läbi kulutada, ennem annavad järgi kolvirõngad ja kolvid.

Kütuse kvaliteedi osas on kapriisne iga diiselmootor. Kui osta kütust x kohast, kus müüakse diisli asemel hapet või vett, siis ei pea ükski pump sellele vastu.
ZoojaPuhur

 postitati 29.11.03 00:31
kui mainitud isendi läbisõit on 340 000km saksa autobaani, palju see mootor on võimeline veel normaalse ekspulatatsiooni korral ilma suurema remondita läbi sõitma?
ma vaatasin, et selle läbisõiduni oli sakslane korralikult hooles käinud ja korralikult raamatut pidanud.
kuidas üldse need vanemad diislid on?
on väga kapriissed kütuse kvaliteedi suhtes näiteks?

sakslane müüs auto maha mitte läbisõidu vaid väikse kõksu pärast. välismus ja sisu on väga korralikult hoitud

ps. kas genekas on võimsam kui sama ajastu 2.8 mootoril või on sama genekas?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.0% - SQL: 46.0%]