seda millest on kasu saab öelda imo alles siis kui on mootorisse sisse vaadatud.Vähemalt mina olen vahetanud ka ainult rõngaid kui lukupilud jäävad
lubatud suurustesse ja silinder pole veel ameerika jalgpalli kujuline.
Samas ebatihedas mootoris süüdistaksin mina ennem klappe kui kolvirõngaid.Seda muidugi juhul kui sul õlikulu eriti karm ei ole.Sest kui rõndgad ikka
tümad siis on karteris tuul sees ja tagant sinine väljas,sellest kui tihti õhufiltrit peab vahetama parem ei räägiks
Enne teada ei saa kui laiali on seega,alles siis saab mingi ligikaudse kalkulatsiooni teha.
allans
postitati 25.11.03 09:35
kui korraliku remonti tahad teha siis ainult rõngaste vahetamisest kasu pole kindlasti,asi jääb sel juhul poolikuks ja mingi aja pärast pead moto
jälle lahti võtma
ACE16V
postitati 25.11.03 09:30
sul 9 bar-i ongi norm, kui ma ei eksi...
ZZZ 705
postitati 25.11.03 09:22
Oskab keegi öelda kas üksi kolvirõngaste vahetamisest on kasu. Mis korralikud rõngad maksavad jne. Muidu surved on kõik ühtlased kuid natuke nõrga
võitu 9 ringis.
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.3% - SQL: 69.7%]