Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QUATTRO

 postitati 25.11.03 11:41
seda millest on kasu saab öelda imo alles siis kui on mootorisse sisse vaadatud.Vähemalt mina olen vahetanud ka ainult rõngaid kui lukupilud jäävad lubatud suurustesse ja silinder pole veel ameerika jalgpalli kujuline.
Samas ebatihedas mootoris süüdistaksin mina ennem klappe kui kolvirõngaid.Seda muidugi juhul kui sul õlikulu eriti karm ei ole.Sest kui rõndgad ikka tümad siis on karteris tuul sees ja tagant sinine väljas,sellest kui tihti õhufiltrit peab vahetama parem ei räägiks :P
Enne teada ei saa kui laiali on seega,alles siis saab mingi ligikaudse kalkulatsiooni teha.
allans

 postitati 25.11.03 09:35
kui korraliku remonti tahad teha siis ainult rõngaste vahetamisest kasu pole kindlasti,asi jääb sel juhul poolikuks ja mingi aja pärast pead moto jälle lahti võtma
ACE16V

 postitati 25.11.03 09:30
sul 9 bar-i ongi norm, kui ma ei eksi...
ZZZ 705

 postitati 25.11.03 09:22
Oskab keegi öelda kas üksi kolvirõngaste vahetamisest on kasu. Mis korralikud rõngad maksavad jne. Muidu surved on kõik ühtlased kuid natuke nõrga võitu 9 ringis.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 31.0% - SQL: 69.0%]