Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 24.11.03 16:38
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinandTöötemperatuur siis ilmselt oluliselt madalam?

Turbodiisli töötemperatuur on tõesti madal ja keema on teda raske saada. Mootor on lihtsalt nii efektiivne, et ei anna isegi salongi kütteks piisavalt sooja ning põhjamaade pakettidele lisatakse enamasti autonoomne kütusel töötav lisasoojendus.
viljar

 postitati 24.11.03 16:01
Plokikaanetihend vist vigane jahh. vedelikku veits kaob ja alt tilgub ka mõnikord.
Aga miks audidel on nii kõrge töötemperatuur. Võin küll eksida aga minuarust on teistel ikka väiksem
ferdinand

 postitati 21.11.03 11:29
Tsitaat:
Esialgne postitaja viljar
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
No radikat ta küll puruks ei tohi lüüa siis ikka kusagilt mujalt rõhk juurde tuleb või tõenäolisemalt radikas ise elulõpul oli. (Muidu oleks tõenäoliselt enne mõni lõdvik lõhki.läinud) Kõvasti keeramine on ka selline suhteline mõiste muidugi. Ma arvan, et tuleb ikka mõistlikult see kork kinni keerata! Nii, et ikka peaks ja vahelt läbi ei laseks. Kui survet pole siis 200'l eriti on võimalus mootor ära keeta. Minu omal näiteks suvisel ajal täiesti sooja mootoriga läheb kohe vesi keema kui kork lahti keerata ja surve välja lasta. Nii, et ega ei tasu sellist lahtise korgiga eksperimenti eriti teha vist?!


Minu traktoril on küll nii, et kui kork liiga kõvasti kinni keerata, läheb surve liiga suureks ja on ka soendusradika toru katki löönud. Ja keema läheb ka kiiremini kinnise korgiga. Mina jätan veits lahti. Mingi kala on igatahes sees, et liiga suure surve üles võtab. Igal autol omad eripärad.
Eks nad tegelikkuses peaks ikka kinni olema.

Siis kas plokikaanetihend kaan ise, plokk vm vigane. Siis ajabki voolikud jm punni. Ja kinnise korgiga läheb keema sellepärast, et koguneb kuhugi õhumull mis välja ei pääse. Väga tõenäoline, et mootor sellisena kaua ei kesta, kuid kui on vaid väike pragu mis edasi ei arene kusagil näit. plokis, siis ei tarvitsegi mingeid muid sümptomeid esineda. Muidugi pead hoolega jälgima jahutusvedeliku temperatuuri ja mitte seda üle 100 laskma sest surveta keeb vesi teatavasti sellise temperatuuri juures. Mai tea muidugi mis temperatuuril tosool keeb?
Kas vesi kaob ka mingi aja jooksul? Reeglina kipub sellisel juhtumil jahutusvedelikku õli hulka sattuma, kuid ega alati ei tarvitse seda juhtuda.
ferdinand

 postitati 21.11.03 11:21
Tsitaat:
Esialgne postitaja AudiTeam
Diislitel selline pull et põhimõtteliselt polegi survet.
Tuled sõidust kuuma mootoriga võid paisupaagi korgi kohe lahti keerata.
Algul mõtlesin et mul mingi kala aga kogunemistel sai seda ka teiste peal katsetatud ja tulebki välja et surve praktiliselt puudub.

Töötemperatuur siis ilmselt oluliselt madalam?
AudiTeam

 postitati 21.11.03 07:49
Diislitel selline pull et põhimõtteliselt polegi survet.
Tuled sõidust kuuma mootoriga võid paisupaagi korgi kohe lahti keerata.
Algul mõtlesin et mul mingi kala aga kogunemistel sai seda ka teiste peal katsetatud ja tulebki välja et surve praktiliselt puudub.
viljar

 postitati 20.11.03 16:26
Tsitaat:
Esialgne postitaja ferdinand
No radikat ta küll puruks ei tohi lüüa siis ikka kusagilt mujalt rõhk juurde tuleb või tõenäolisemalt radikas ise elulõpul oli. (Muidu oleks tõenäoliselt enne mõni lõdvik lõhki.läinud) Kõvasti keeramine on ka selline suhteline mõiste muidugi. Ma arvan, et tuleb ikka mõistlikult see kork kinni keerata! Nii, et ikka peaks ja vahelt läbi ei laseks. Kui survet pole siis 200'l eriti on võimalus mootor ära keeta. Minu omal näiteks suvisel ajal täiesti sooja mootoriga läheb kohe vesi keema kui kork lahti keerata ja surve välja lasta. Nii, et ega ei tasu sellist lahtise korgiga eksperimenti eriti teha vist?!


Minu traktoril on küll nii, et kui kork liiga kõvasti kinni keerata, läheb surve liiga suureks ja on ka soendusradika toru katki löönud. Ja keema läheb ka kiiremini kinnise korgiga. Mina jätan veits lahti. Mingi kala on igatahes sees, et liiga suure surve üles võtab. Igal autol omad eripärad.
Eks nad tegelikkuses peaks ikka kinni olema.
QUATTRO

 postitati 19.11.03 20:56
see kork sureb aja jooksul ära ka.Alati kui on mingi kahtlus soovitan esimese asjana see välja vahetada.Kanalid katlakivi täis korgil või vedru surve nõrk ja polegi muud vaja et asjal kas surve suur või mootor keeb
ja sellest on juba siin foorumis enne ka juttu olnud mitu lehekülge
janar

 postitati 19.11.03 20:26
Tsitaat:
Esialgne postitaja audi777
mul näiteks öeldi,et ära korki tugevasti kinni keera


mis sa arvad et siis audi ehitatigi nii, et lahtise korgiga peab sõitma... mingi kala sees siis ikka ju !?!?!????:D:D
laur4

 postitati 19.11.03 19:51
Tsitaat:
Esialgne postitaja audi777
mul näiteks öeldi,et ära korki tugevasti kinni keera ,et õhk saaks välja tulla.muidu lõi radika puru kui kõvasti kinni oli.plokikaane tihend ka ära ei ole.nüüd on ok.


Kas sellel autol oli radika ülevoolu toru alles? Nagu aru olen saanud, kipuvad need otsad Audide radiaatoritel ära murduma. Sõbra 200-l see ka nii ja on seetõttu suure surve pärast lõdviku küljest löönud.
Aga korras süsteemi korral seda küll juhtuda ei saa.
A 90

 postitati 19.11.03 16:22
nii asi selge, katsetan ära.
tänan kõiki vastajaid. :)
ferdinand

 postitati 19.11.03 15:43
No radikat ta küll puruks ei tohi lüüa siis ikka kusagilt mujalt rõhk juurde tuleb või tõenäolisemalt radikas ise elulõpul oli. (Muidu oleks tõenäoliselt enne mõni lõdvik lõhki.läinud) Kõvasti keeramine on ka selline suhteline mõiste muidugi. Ma arvan, et tuleb ikka mõistlikult see kork kinni keerata! Nii, et ikka peaks ja vahelt läbi ei laseks. Kui survet pole siis 200'l eriti on võimalus mootor ära keeta. Minu omal näiteks suvisel ajal täiesti sooja mootoriga läheb kohe vesi keema kui kork lahti keerata ja surve välja lasta. Nii, et ega ei tasu sellist lahtise korgiga eksperimenti eriti teha vist?!
audi777

Depicts mood of post postitati 19.11.03 15:08
mul näiteks öeldi,et ära korki tugevasti kinni keera ,et õhk saaks välja tulla.muidu lõi radika puru kui kõvasti kinni oli.plokikaane tihend ka ära ei ole.nüüd on ok.
jan-kos

 postitati 19.11.03 14:44
Täitsa õige et surve peab sees olema,sest surve all keemistemp.kõrgem.Näpude vahel seda testida ei anna.Sooja mootori korral kui punni maha keerad peab olema väike surve sees.
ferdinand

 postitati 19.11.03 13:34
Tuleb veenduda, et surve ikka süsteemis sees oleks. Tavatingimustes see surve nii suureks ei lähe, et sealt korgi klapist välja laseks. Proovi ETTEVAATLIKULT sooja mootoriga seda korki lahti kruvida siis saad teada kas on rõhk sees või mitte.
A 90

 postitati 19.11.03 13:19
pääseb seda klappi kuidagi käevahel ka testima ? et kas töötab ?
janar

 postitati 19.11.03 12:29
minuarust peab audil paisupaagis mingi surve sees olema koguaeg... järelikult ei saa seal auku olla ju ? ainult see ülejooksuklapp on.
jan-kos

 postitati 19.11.03 12:26
Auku ei ole,aga korgil on küll klapisüsteem ja kui üle ajab siis korgi vindil on sellised vahed kust üleliigne eemaldub.
A 90

 postitati 19.11.03 12:21
anything ? kuidas teistel on ? on seal auk või mitte ?
A 90

 postitati 18.11.03 09:43
Asi siis selles, et rääkisin tuttavaga kes uuris et miks minu auto paisupaagikorgil on mingi auk kinni. ei osanud midagi kosta. uurisin ise ja tõesti, kunagi nagu mingi auk oleks seal olnud, nüüd mingit jama täis. (mingi nõela jämedune) Kas see auk peab seal siis olema või oli mingi suva täks see ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 55.7% - SQL: 44.3%]