Teema ülevaade |
galen
|
postitati 12.11.03 11:25 |
Ice, ega sa ei oska öelda milles on erinevused ? Lihtsalt jäikuses või ka mõned muud eripärad?
Töökojas oli kataloogis 2.6 mootoriga masinale taha sobima pandud just need, mis peaks minema 1.6-2.3 mootoriga isendeile.
Samas kiire külaskäik revalisse ja küsimus et kas on erinevusi, vastati et jaa, on küll.
nõutu olek on
|
ICE
|
postitati 12.11.03 09:08 |
Ega vast midagi ei juhtu kuni ta altosas ikka omas pesas on.
|
galen
|
postitati 11.11.03 22:08 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ICE
Vedrudel ON erinevused! Seda nii taga kui ees. |
tjahh..
Saab siis näha palju võimlema peab, et asjad ära vahetataks..
EDIT:
Kas valede vedrudega liikumisest, kuni ollaks nõus/võimelised nad ära vahetama võib tekkida ka mingisuguseid (fataalseid) probleeme?
Paarist suuremast ebatasasusest yle sõites käis esialgu mõnel korral selline kume plõnn, ilmselt vedru hüppas miskitpidi paika/vms pinge all..
|
ICE
|
postitati 11.11.03 22:04 |
Vedrudel ON erinevused! Seda nii taga kui ees.
|
galen
|
postitati 11.11.03 21:29 |
Hi,
tekkis küsimus, et KAS on B4'al ka mingi vahe, vastavalt mootorile, tagavedrude osas ? Ja kui, siis kui suur?
Käisin tõstsin auto kõrgeks - vanad sain ilusti karpides tagasi. Esivedrukarpidel on ilusti peal kirjas et 2.6, 2.8 ja miskid dislad. tagavedrude
karpidel on peal 1.6-2.3 -- siit võiks järeldada et on olemas mingisugused erinevused? Millised? Ja kas minna nõudma õigete vedrude paigaldust sel
juhul. vedrud/amordid tulid nende poolt.
Millegipärast tundub olema esiots rohkem kõrgemal kui tagumine. ja see oli juba enne karpide vaatamist, nii et placebo efekt see ei saa olla.
--
Galen @ auto kõrge nagu aiatraktor nüüd
|
|