Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
InTz

 postitati 04.12.02 18:43
Töö kvaliteet väga hea. Asukohast nii palju, et tehti seda siis läänemaal. On seal üks selline väiksem kohake, kus üks onku vaikselt oma garaazis põhitöö kõrvalt autosid nokitseb. Mees tunneb tööd ja kui juba teeb siis teeb väga korralikult. Mina jäin 100% rahule.:)
Burn

 postitati 29.11.02 13:08
Polegi väitnud seda. Lihtsalt üldjuhul tehakse odava raha eest üle nö. tagumiku :P
teints

 postitati 29.11.02 10:55
Tsitaat:
Esialgne postitaja Burn
400.- eeki ??? huivtav mis kvaliteet sellisel tööl on?? Kuidas tulemus jäi?


Kle, ega siis auto remondist rääkides pole nii, et mida kallim, seda kvaliteetsem. Üks mutt käis oma suht uue bemmiga mitu kuud BMW esinduses remontimas, maksis kümneid tuhandeid, kuni lõpuks Tartus mingi suvaline töökoja mats auto ära remontis. Kuskil teeninduses käies ja 250 kroonist tunnitasu makstes, on töömehe tunnipalk sellest 250 eegust kuskil 30-40 ehk.
Burn

 postitati 29.11.02 09:16
400.- eeki ??? huivtav mis kvaliteet sellisel tööl on?? Kuidas tulemus jäi?
ranz

 postitati 29.11.02 01:23
400 krooni selle eest on ikka imevähe... anna siis teistele ka teada kus nii odavalt saab...
InTz

 postitati 27.11.02 19:35
Mul võttis ka õli 1L:3000 km. Lasin klapisääretihendid ära vahetada ja enam ei ole erilist õli kadu märgata. Nüüd sõitnud peale õli vahetust 3000~4000 km ja õli tase on 1-2mm langenud.
Ma lasin klapisääretihendid ja hammasrihma korraga ära vahetada. Töö raha taheti 400 eeku. :) Aga seda ei tehtud Tallinnas.
teints

 postitati 27.11.02 16:39
Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
IRWWWWW.
olete te sinna kaane alla vaadand ka?
alla 3,5 tunni ei ole võimalik seda asja teha.
1.kuna klapid asuvad siukestes toredates pesades sees.
2.on vaja piisavas koguses suruõhku ja spets junni millega see õhk silindrisse saaada.
3.tuleb eemaldada nukk,st ka rihm ja muud jutud.
4.kogu see elu tuleb lõpuks ka kokku korjata,vanematel mudelitel tuleb ka klapid ära reguleerida,mis eeldab piisavas koguses eri mõõtu klapiseibide olemasolu,mis maksavad 7.- tk
5.ilma vastava tööriistata on see kodus teostamatu töö.
6.klapisääretihendite tõttu saab maks.õlikuluks 1liiter 3000km.kui rohkem siis on tegu juba rõngaste või klapi juhtpuksidega.:cool:


No, aga kui viga kolvirõngastes, kas siis ei peaks ikka vingelt suitsu tulema ja auto võimsus ka alla igasugust arvestust olema??? :O
teints

 postitati 27.11.02 16:36
klappe vist reguleerida pole vaja, sest tõukurid peaks olema hüdraulised (õli survega)
ranz

 postitati 27.11.02 16:30
Aja kulu suhtes ei vaidle, sest nukk on vaja nt: minu omal tõesti maha võtta küll, kuid kui on olemas vajalikud seadmed siis mis see teha on... Oma audi moto olen laiali võtnud ja ka ise kokku pannud, aga seda sain ma teha siis kooli töökojas kus olid seadmed olemas
QUATTRO

 postitati 27.11.02 12:28
IRWWWWW.
olete te sinna kaane alla vaadand ka?
alla 3,5 tunni ei ole võimalik seda asja teha.
1.kuna klapid asuvad siukestes toredates pesades sees.
2.on vaja piisavas koguses suruõhku ja spets junni millega see õhk silindrisse saaada.
3.tuleb eemaldada nukk,st ka rihm ja muud jutud.
4.kogu see elu tuleb lõpuks ka kokku korjata,vanematel mudelitel tuleb ka klapid ära reguleerida,mis eeldab piisavas koguses eri mõõtu klapiseibide olemasolu,mis maksavad 7.- tk
5.ilma vastava tööriistata on see kodus teostamatu töö.
6.klapisääretihendite tõttu saab maks.õlikuluks 1liiter 3000km.kui rohkem siis on tegu juba rõngaste või klapi juhtpuksidega.:cool:
ranz

 postitati 27.11.02 08:38
Tegelt on mul paljud asjad nii, et teeks ise ära aga jääb seadmetest puudu... ühe korra vähe arvutasin ja vaatasin, et omale see spets võtmete komplekt osta ja ise teha tuli sitaks odavam kui teenendusse minna:D
Burn

 postitati 27.11.02 08:31
Mulle öeldi, et selline asi võtab aega 4 tundi. Pakun, et saab ka lühema ajaga. Tund siis a`la 200 eeki. Arvutage ise:P
ranz

 postitati 27.11.02 08:18
Ega need hinnad on nii erinevad... eks pead kuskilt töökojast kohapealt küsima... vahetus ei tohiks pikka aega tegelt ju võtta, kuid kas asi on ainult klapisääretihendites? see oleks vaja ju ka selgeks teha...
teints

 postitati 27.11.02 07:58
a palju maksaks klapisääretihendite vahetus??? või küsiks siis nii, et kui kaua aega võtab?
ranz

 postitati 27.11.02 07:47
Ega jah, ei saa tegelt nii olla et kuhugi ei tilgu ja silindrisse ei lähe ja kaob... puht loogiliselt võttes võimatu. Kuid nii suure kulu juures peaks siiski juba tossu ka ajama. Klapisääretihendid, õlirõngad... midagi sellist on läbi
Julm kulu tegelt see 1L 1000-le kilomeetrile... liiter 10000-le on veel normaalne aga kui juba nii palju võtab siis tuleb juba remondile mõtlema hakata.
teints

 postitati 26.11.02 17:58
Hmm, mul kah millegipärast auto õli imema hakand. Enne termostaadi vahetust oli kuskil 1l ~ 3000 km, kuid nüüd kuskil 1l ~ 1000 km.
Markko

 postitati 26.11.02 10:05
Oli eelmine talv sama mure, ostsid paagitäie kütust võtsid ka liiter õli. Kuid vea avastasin suvel. Karterist õhupuhastajasse minev kummivoolik oli altpoolt katki, vahetasin välja ning sellel talvel probleem kadunud. Teenindustest räägiti ka seda, et pidi olema tavaline asi just lühikese maa sõitjatele, kuna karterisse tekib kondents ning aurustudes viib sellega ka õli välja. Suund oli enamvähem õige.
martinjev

 postitati 26.11.02 07:39
kui sul tõesti kindlalt ei tilgu kuskilt siis ikka on moto hõre. võibolla on mõni õlirõngas katki või kinni. suitsu peaks siisnägema kui jupp aega eõidad suurte pööretega ja siis mootoriga pidurdad.
või k'ib öösel voolikuga sul õlivargil?:P
likeice

Depicts mood of post postitati 25.11.02 19:56
minu audi 80 võtab õli metsikult, tossu ei tule, välja ei tilgu... aga 1liitri õliga sõidab 300-400 km, ei ole ju norm.! Milles viga?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.7% - SQL: 48.3%]