Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Turbode remont ja restaureerimine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: end3l[/i] Selles vahetusfondis peab mingi konks sees olema - miks annab tootja läbi edasimüüja olulise protsendi võrra, sama toote, odavamalt (näiteks C6 3.0tdi puhul me ei räägi siin 100-200€)? Ning seejuures nõuab sinu [u]katkise, omadega läbi[/u] turbo endale. Mida ta sellega peale hakkab? Mingi taaskasutusring peab siin mängus olema.[/quote] Väga sageli saad lihtsalt uue jupi. Sinu vanast jupist võetakse vigastamata osad. Näiteks kui turbo külmkojal ei ole vigastusi, võib selle taaskasutusse lasta. Pihusti puhul kasutatakse näiteks korpuseid. [quote]Kui proff taastab turbo, nii nagu peab ja ka kestab, ei tohiks olla mingit vahet vahetusfondi turboga.[/quote] Sisuliselt ükski proff ei taasta sulle seda turbot sama kvaliteediga, nagu turbo tootja. [quote]Samas KUI vahetusfondi turbo on tõesti tutikas kasutamata toode otse liinilt, on tõesti suur-suur vahe sees.[/quote] Originaaltootja vahetusfondi turbo on [b]alati[/b] võrdväärne tutika kasutamata tootega otse liinilt. Lihtsalt sinu vana detaili saab mingil määral kasutada, selle arvelt saab uue parema hinnaga teha. Ilmselt on seal ka mingisugused euroregulatsioonid mängus, kus riigi käest sellise tegevuse eest raha saab. [quote][i]Algselt postitas: mkb[/i] Vahetusfondist saad ikka tehase taastatud asja, näites pidurisupport, pihusti, starter jne. [/quote] "Tehase taastatud" on üks väga vastik väljund. Selle peale tuleb kohe ESIMESE asjana küsida "milline tehas?". Sest leedus põlve otsas tegijal on ju ka "tehas". Kõigil on "tehas". Reaalselt ostes vahetusfondiga sama tootja jupi on sellel täpselt sama garantii ja täpselt samad tingimused nagu tutikal osal. Kui vähegi rahakott lubab tuleb alati võtta kas originaal/originaaltootja uus osa või siis vahetusfondiga originaaltootja osa. Kõik ülejäänud on oluliselt suurema riskiga loteriimäng. Kui turbo vahetus on lihtne (a la, 3.0 TDI), siis ma saan aru veel sellest, et katsetada "ehk joppab". Aga kui peab mootori maha võtma turbo vahetuseks, siis ma teeks hoolika kalkulatsiooni ja arvestaks, kui palju tööraha kulub. Kui koos töörahaga ei ole asi vähemalt 2/3 võrra soodsam, kui kohe originaaltükk panna, siis ei näe ma riskil pointi. Sest kui te vigase detaili lasete panna, ei vastuta peale teie rahakoti selle eest mitte keegi. Detail teil küll vahetatakse välja, aga tööraha saate topelt maksta. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Turbode remont ja restaureerimine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.6%
- SQL:
59.4%
]