Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Turbode remont ja restaureerimine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: RaulK[/i] Oman Audi A4 S4'ja , Küsimus selline, kas mõte on turbod lasta taastada eestis v kuskil leedus ? [/quote] Kõige odavam (kui kojad ja aktuaatorid terved) on osta uued keskosad ja sisse panna ca. 600-700 EUR olid 2tk kokku. [quote], vsiis üldse vahetada juba K04 vastu[/quote] Pihustid + pump + turbod + väljalaske tühjaks rookimine + häälestamine läheb ca. 2-2.5k maksma ja nii saab autost 380hp. Et rohkem saada on vaja teha ka uus väljalase ning coolerid ära vahetada ja metapritse panna ning siis on eelarve juba ca. 4.5k. Need enamjaolt juppide hinnad, lisa siia mootori maha võtmise hind. [quote]kuna Kaane vahelt immitseb õrnalt õli kollektorite peale põletab seda seal selline õlihais väljaspool autost, + Klapikambrikaane tihendid vahetatud, Kuulnud et ehk simmerlingi korgid ka vaja vahetada et sealt võib ka lekkida[/quote] Kuidas see turbodega seotud on, kui sul ülevalt õli lekib? Mitte mingit erilist kunsti ei ole selle asja pidama saamisega, lihtsalt on vaja kõik tihendid korralikud uued panna, korgid ka uued ning KINDLASTI A osa ja kasutada natuke silikooni asja kokku panekul (mitte nii, et pärast õlivõttur umbes on) ja jääb kõigil pidama. [quote].. + Peksab õli y-pipe väikest viisi. Olen kontrollind karterituulutust[/quote] See tuleb karterituulutusest 99% ajast ja on kõigil märg.[quote] 1 nädal ei lekkind õli kollektorite peale nüüd immitseb jälle, auto seisnud kuskil 2 kuud.. Ja ikka lekib, eisaand assja ikka korda klapikambikaane tihendite põhjal.. Mis varjandid mul veel üle kontrollida oleks vaja ? , Kust võiks veel lekkida... ' Palun normaalseid pakkumisi. [/quote] Kuidas see turbodega seotud on? Kui sa ise korda ei oska teha, siis pead kellelegi maksma, et korda tehtaks. Kui praegune remondikoht hakkama ei saa, siis on vähe parem remondikoht vaja leida. Mul pole küll ühelgi 2.7T-l mingeid õlilekkeid olnud peale seda kui korralikult kokku pandud sai. Enda omal rändavad klapikambrikaaned juba kolmas kord uuesti peale, said mõlemad eelnevad korrad tihedad ja saavad ka nüüd. Ka teistel 2.7TT-del, mis me teinud oleme ei ole kellelgi lekkeid tekkinud ning olen oma näppudega veel mõnel 5v tehnikaga autol klapikambrikaane tihendit vahetanud ning on kenasti pidama jäänud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Turbode remont ja restaureerimine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.0%
- SQL:
66.0%
]