Teema ülevaade |
kiireaudi
|
postitati 22.10.03 08:56 |
Jutt käib ikka `pärismootorist` ehk siis 3B-st (20v)või sarnasest.
10v on oluliselt väiksema varuga ja ei allu eriti tuunimisele.
|
laur4
|
postitati 22.10.03 07:54 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat: | Esialgne postitaja laur4
Tsitaat: | Esialgne postitaja Matti
Kolvid(surveaste madalamaks),kepsud(tugevam materjal),väntvõlliga sama lugu.Mõnedel automarkidel(nimesid ei ütle,OK?) on võimalik tellida tehase nn.
kompressorKIT.Veidi aja pärast on võimalik teostada mõnus motoremont |
Audi 200-l näiteks peaksid kepsud ja väntvõll küll samad olema mis 100-l.
Samas muuta tuleb veel sisse- ja väljalaset ning mootori juhtelektroonikat. Ja tavaliselt on turbomootoril ka paljud agregaadid teistes kohtades (näit
generaator tihtipeale). |
Kepsud ja vant samad ei ole. |
Kepsud erinevad (sry ei mäletanud päris täpselt), vänt ja saaled samad (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=1502&page=1). Aga pidasime vist silmas erinevaid 200 mootoreid, sest
uuematel/võimsamatel peab ilmselt ka vänt tugevam olema.
|
oleeev
|
postitati 21.10.03 18:30 |
Kahju küll,et nii palju nu**i.Auto nagu oleks juba päris kena kuid motost jääb väheks
|
quattromees
|
postitati 21.10.03 18:27 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja laur4
Tsitaat: | Esialgne postitaja Matti
Kolvid(surveaste madalamaks),kepsud(tugevam materjal),väntvõlliga sama lugu.Mõnedel automarkidel(nimesid ei ütle,OK?) on võimalik tellida tehase nn.
kompressorKIT.Veidi aja pärast on võimalik teostada mõnus motoremont |
Audi 200-l näiteks peaksid kepsud ja väntvõll küll samad olema mis 100-l.
Samas muuta tuleb veel sisse- ja väljalaset ning mootori juhtelektroonikat. Ja tavaliselt on turbomootoril ka paljud agregaadid teistes kohtades (näit
generaator tihtipeale). |
Kepsud ja vant samad ei ole.
|
Matti
|
postitati 21.10.03 07:33 |
Minu arusaamine(mida mingil juhul kellelegi peale ei suru):kui eesmärgiks on tulemus,osta valmis auto;kui on aega ja tahtmist ehitada,tuleks kasutada
suure tugevusvaruga agregaate ja detaile.Kahtlane,kas näiteks kaasaegsed alumiiniumist mootoriplokid suurendatud koormust kannatavad.
|
peep
|
postitati 21.10.03 07:23 |
Puht. teoreetiliselt saab küll V kujulisele mootorile ühte turbot installeerida. Aga sealt peaks ikka mõlema silindrirea gaasid läbi käima. Kes tahab
näha, kuidas asi visuaalselt välja näeb, siis siin on mõned pildid:
http://www.ls1motorsports.com/Single_Turbo.asp
Aga seda Audi mootorit pole vist tõesti mõtet tegema hakata, kui on olemas juba tehase poolt ehitatud turbomootorid.
|
tarts
|
postitati 21.10.03 07:15 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja oleeev
Äkki üttled palju seda pappi siis läheb. Siis mõttleks edasi.
|
kuna ise pole sellist asja teinud, siis ei oska sulle täpset hinda öelda ja alati võib vedada, et kellelgi on juba midagi kasutatud, aga samas heas
korras olevat, sulle sobivat, olemas, siis võid saada asja kordi odavamalt kätte, aga:
kolvid+kepsud - 20-25k
mootorijuhtimine 5-30k
pihustid 5-XXk
turbod 2tk siis - 7-XXk
cooler 3-XXk
nukvõllid XXk
+igast väikseid jubibaid, lõdvikuid ja asju, mis mul meelest ära praegu mainida läksid.
ütleme, et kui sul on alla 100kilo raha, siis ei ole mõtet edasi mõelda...
PS! XX - mingi kahekohaline arv (nt 99)
tõesti parim soovitus oleks rabada omale mingi 3B või AAN (ehk siis R5 2.2T 20v) moto ja see vahele tõsta, mõlemale on siin mail odavalt saada ka
chipi.
|
laur4
|
postitati 21.10.03 07:02 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Matti
Kolvid(surveaste madalamaks),kepsud(tugevam materjal),väntvõlliga sama lugu.Mõnedel automarkidel(nimesid ei ütle,OK?) on võimalik tellida tehase nn.
kompressorKIT.Veidi aja pärast on võimalik teostada mõnus motoremont |
Audi 200-l näiteks peaksid kepsud ja väntvõll küll samad olema mis 100-l.
Samas muuta tuleb veel sisse- ja väljalaset ning mootori juhtelektroonikat. Ja tavaliselt on turbomootoril ka paljud agregaadid teistes kohtades (näit
generaator tihtipeale).
|
ranz
|
postitati 21.10.03 06:50 |
Pakun ka et odavam on juba valmis turbokas osta ja seda näppida...
|
Matti
|
postitati 21.10.03 06:35 |
Kolvid(surveaste madalamaks),kepsud(tugevam materjal),väntvõlliga sama lugu.Mõnedel automarkidel(nimesid ei ütle,OK?) on võimalik tellida tehase nn.
kompressorKIT.Veidi aja pärast on võimalik teostada mõnus motoremont
|
Demis
|
postitati 20.10.03 19:06 |
Oleks omalgi huvitav lugeda, mida köike peab ringi ehitama. Ehk viitsib keegi tark kirjutada?
|
kiireaudi
|
postitati 20.10.03 18:53 |
No suurusjärk on selline,et võid minu auto vabalt ära osta
|
oleeev
|
postitati 20.10.03 18:04 |
Äkki üttled palju seda pappi siis läheb. Siis mõttleks edasi.
|
tarts
|
postitati 20.10.03 18:01 |
V mootorid tehakse twinturbod (ehk 1 turbo kummalegi poole). Võtta mingi V6 audi mooto ja sinna nüüd 2 turbot panna, siis peab ikka palju raha
olema... mitte, et ma laidaks maha ja mitte et 2 turbot maksaks oluliselt rohkem kui 1 (aind 2 korda rohkem ju), vaid selle mootri sisuga tuleb midagi
olulist ette võtta, mootorijuhtimine ümber teha. Aga nagu ma ütlesin, kui pappi on, siis võib sellest midagi päris huvitavat tulla
|
oleeev
|
postitati 20.10.03 17:52 |
Oskab keegi mulle öelda mis saab kui v-6 mootorile panna turps ja üks välja laske toru on pikem kui teine.Mõttlen seda siis mis läheb kollektorist
turbosse.
Kas siis juhtub nii,et üks pool tõmbab teist kaasa.
Ärge ainult peksma hakake võibolla lihtsalt loll küssa.
|