Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kiireaudi

 postitati 22.10.03 08:56
Tsitaat:
Tsitaat:

Kepsud erinevad (sry ei mäletanud päris täpselt), vänt ja saaled samad (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=1502&page=1). Aga pidasime vist silmas erinevaid 200 mootoreid, sest uuematel/võimsamatel peab ilmselt ka vänt tugevam olema.


Jutt käib ikka `pärismootorist` ehk siis 3B-st (20v)või sarnasest.
10v on oluliselt väiksema varuga ja ei allu eriti tuunimisele.
laur4

 postitati 22.10.03 07:54
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
Tsitaat:
Esialgne postitaja Matti
Kolvid(surveaste madalamaks),kepsud(tugevam materjal),väntvõlliga sama lugu.Mõnedel automarkidel(nimesid ei ütle,OK?) on võimalik tellida tehase nn. kompressorKIT.Veidi aja pärast on võimalik teostada mõnus motoremont


Audi 200-l näiteks peaksid kepsud ja väntvõll küll samad olema mis 100-l.
Samas muuta tuleb veel sisse- ja väljalaset ning mootori juhtelektroonikat. Ja tavaliselt on turbomootoril ka paljud agregaadid teistes kohtades (näit generaator tihtipeale).


Kepsud ja vant samad ei ole.


Kepsud erinevad (sry ei mäletanud päris täpselt), vänt ja saaled samad (http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=1502&page=1). Aga pidasime vist silmas erinevaid 200 mootoreid, sest uuematel/võimsamatel peab ilmselt ka vänt tugevam olema.
oleeev

 postitati 21.10.03 18:30
Kahju küll,et nii palju nu**i.Auto nagu oleks juba päris kena kuid motost jääb väheks:(:(:(
quattromees

 postitati 21.10.03 18:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
Tsitaat:
Esialgne postitaja Matti
Kolvid(surveaste madalamaks),kepsud(tugevam materjal),väntvõlliga sama lugu.Mõnedel automarkidel(nimesid ei ütle,OK?) on võimalik tellida tehase nn. kompressorKIT.Veidi aja pärast on võimalik teostada mõnus motoremont


Audi 200-l näiteks peaksid kepsud ja väntvõll küll samad olema mis 100-l.
Samas muuta tuleb veel sisse- ja väljalaset ning mootori juhtelektroonikat. Ja tavaliselt on turbomootoril ka paljud agregaadid teistes kohtades (näit generaator tihtipeale).


Kepsud ja vant samad ei ole.
Matti

 postitati 21.10.03 07:33
Minu arusaamine(mida mingil juhul kellelegi peale ei suru):kui eesmärgiks on tulemus,osta valmis auto;kui on aega ja tahtmist ehitada,tuleks kasutada suure tugevusvaruga agregaate ja detaile.Kahtlane,kas näiteks kaasaegsed alumiiniumist mootoriplokid suurendatud koormust kannatavad.
peep

 postitati 21.10.03 07:23
Puht. teoreetiliselt saab küll V kujulisele mootorile ühte turbot installeerida. Aga sealt peaks ikka mõlema silindrirea gaasid läbi käima. Kes tahab näha, kuidas asi visuaalselt välja näeb, siis siin on mõned pildid:

http://www.ls1motorsports.com/Single_Turbo.asp

Aga seda Audi mootorit pole vist tõesti mõtet tegema hakata, kui on olemas juba tehase poolt ehitatud turbomootorid.
tarts

 postitati 21.10.03 07:15
Tsitaat:
Esialgne postitaja oleeev
Äkki üttled palju seda pappi siis läheb. Siis mõttleks edasi.:D

kuna ise pole sellist asja teinud, siis ei oska sulle täpset hinda öelda ja alati võib vedada, et kellelgi on juba midagi kasutatud, aga samas heas korras olevat, sulle sobivat, olemas, siis võid saada asja kordi odavamalt kätte, aga:
kolvid+kepsud - 20-25k
mootorijuhtimine 5-30k
pihustid 5-XXk
turbod 2tk siis - 7-XXk
cooler 3-XXk
nukvõllid XXk
+igast väikseid jubibaid, lõdvikuid ja asju, mis mul meelest ära praegu mainida läksid.
ütleme, et kui sul on alla 100kilo raha, siis ei ole mõtet edasi mõelda...
PS! XX - mingi kahekohaline arv (nt 99)

tõesti parim soovitus oleks rabada omale mingi 3B või AAN (ehk siis R5 2.2T 20v) moto ja see vahele tõsta, mõlemale on siin mail odavalt saada ka chipi.
laur4

 postitati 21.10.03 07:02
Tsitaat:
Esialgne postitaja Matti
Kolvid(surveaste madalamaks),kepsud(tugevam materjal),väntvõlliga sama lugu.Mõnedel automarkidel(nimesid ei ütle,OK?) on võimalik tellida tehase nn. kompressorKIT.Veidi aja pärast on võimalik teostada mõnus motoremont


Audi 200-l näiteks peaksid kepsud ja väntvõll küll samad olema mis 100-l.
Samas muuta tuleb veel sisse- ja väljalaset ning mootori juhtelektroonikat. Ja tavaliselt on turbomootoril ka paljud agregaadid teistes kohtades (näit generaator tihtipeale).
ranz

 postitati 21.10.03 06:50
Pakun ka et odavam on juba valmis turbokas osta ja seda näppida...
Matti

 postitati 21.10.03 06:35
Kolvid(surveaste madalamaks),kepsud(tugevam materjal),väntvõlliga sama lugu.Mõnedel automarkidel(nimesid ei ütle,OK?) on võimalik tellida tehase nn. kompressorKIT.Veidi aja pärast on võimalik teostada mõnus motoremont
Demis

 postitati 20.10.03 19:06
Oleks omalgi huvitav lugeda, mida köike peab ringi ehitama. Ehk viitsib keegi tark kirjutada? :)
kiireaudi

 postitati 20.10.03 18:53
No suurusjärk on selline,et võid minu auto vabalt ära osta ;)
oleeev

 postitati 20.10.03 18:04
Äkki üttled palju seda pappi siis läheb. Siis mõttleks edasi.:D
tarts

 postitati 20.10.03 18:01
V mootorid tehakse twinturbod (ehk 1 turbo kummalegi poole). Võtta mingi V6 audi mooto ja sinna nüüd 2 turbot panna, siis peab ikka palju raha olema... mitte, et ma laidaks maha ja mitte et 2 turbot maksaks oluliselt rohkem kui 1 (aind 2 korda rohkem ju), vaid selle mootri sisuga tuleb midagi olulist ette võtta, mootorijuhtimine ümber teha. Aga nagu ma ütlesin, kui pappi on, siis võib sellest midagi päris huvitavat tulla :)
oleeev

 postitati 20.10.03 17:52
Oskab keegi mulle öelda mis saab kui v-6 mootorile panna turps ja üks välja laske toru on pikem kui teine.Mõttlen seda siis mis läheb kollektorist turbosse.:(


Kas siis juhtub nii,et üks pool tõmbab teist kaasa.:)

Ärge ainult peksma hakake võibolla lihtsalt loll küssa.:D:D

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.1% - SQL: 45.9%]