Teema ülevaade |
80quattro
|
postitati 18.02.04 10:35 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Jaks
Oleks ka üks kusimus turbode kohta.
Nimelt sirvisin seda vene osade katalogi ning turbodel on erinevad tähised. Mõtlen just seda viimast tähte L, LX, aga osadel pole midagi. Mis vahet on
nendel turbodel. Kinnitused on samad ja väliselt ka samasugused.
Kas see viimane täht on üldse vajalik. |
X tähistab vahetusosa, st. annad oma vana ja saad selle hinnaga uue(võib olla renoveeritud, aga ka uus). Ilma X-ita on uus ja kui lõppu panna V, siis
saab selle hinna, kui vana tagasi tuua pole
Hinnad leiad SIIT
|
Jaks
|
postitati 18.02.04 10:08 |
Oleks ka üks kusimus turbode kohta.
Nimelt sirvisin seda vene osade katalogi ning turbodel on erinevad tähised. Mõtlen just seda viimast tähte L, LX, aga osadel pole midagi. Mis vahet on
nendel turbodel. Kinnitused on samad ja väliselt ka samasugused.
Kas see viimane täht on üldse vajalik.
|
tarts
|
postitati 20.10.03 08:56 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja allans
järsku keegi seletab lahti turbode erinevused K24 ja K26 ja kust võiks saada infi turbiinide kohta .ma mõtlen et kontrollida ja taastada
|
K24 ja K26 on seeria, milles omakorda toodeti mitmeid erinevaid (erinevate mõõtudega, erinevate kinnitustega, jahutusega jms) turbosid. KKK tähendab
suurem nr K järel ka seda, et tegu on suurema turboga, st suurem turbiin/kompressor.
|
turbo
|
postitati 20.10.03 08:36 |
sain numri a4tq käest, kuskil roccalmare kandis vist.
|
allans
|
postitati 20.10.03 08:32 |
mis mees on Kuul ja kus ta paikneb?
|
turbo
|
postitati 20.10.03 08:13 |
kodanik KUUL 050 33 993
|
allans
|
postitati 20.10.03 07:21 |
järsku keegi seletab lahti turbode erinevused K24 ja K26 ja kust võiks saada infi turbiinide kohta .ma mõtlen et kontrollida ja taastada
|
|