Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Segadus tiptronicu ja multitronicuga.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] [quote][i]Algselt postitas: jass[/i] Jah, selle järgi saabki kõige lihtsamalt aru, et Tiptronicul on käigukangil S ehk siis Sport asend, Multitronicul pole. Multitronic läheb sportrezhiimi gaasipeadaali abil. ;) Huvitav on see, et automüüjad väidavad tihti, et autol on Multitronic kasti asemel Tiptronic. Kõlab vist asjatundmatule ostjale paremini, ikkagi mingi tipp või nii. ;) Kuigi vähemalt minu arusaamist mööda on Multitronic hoopis edumeelsem kast. Peale Multitronicu proovimist enam naljalt tavalist automaatkasti (näiteks Tiptronic), rääkimata manuaalkastist, kasutada ei taha. Megamõnus on ikka Multitronicuga sõita, pressid vaid gaasi ja ei mingeid nõksatusi käiguvahetusel, ega mingit pöörete kõikumist, kui tavaline automaatkast käiguvahetust teostab. Kuna pöörded ei kõigu, on veojõud kogu aeg ühtlane ja kütusekulu ka väiksem võrreldes Tiptronicuga. Päris esimestel Multitronicuga Audidel oli vist probleeme kastiga, aga uuematel on vist vead parandatud, mul paar tuttavat on Multitronicutega ilma probleemideta juba 200 000 km läbisõiduni jõudnud. Multitronicu, nagu muudegi kastide töökindlus sõltub kindlasti ka mootorist. Suure pöördemomendiga diislid lõhuvad neid rohkem. [/quote] Tõsijutt, lisaks siis veel, et Multitronicuga on kiirendus parem või võrdne manuaaliga, seda juhul kui roolis (man kastiga) on tasemel juht, muidu kiirendab Multitronic kiiremini. Jah, esimene nõks on ehk manuaal kiirem... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Segadus tiptronicu ja multitronicuga.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
51.6%
- SQL:
48.4%
]