Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T maximum boost pressure exceeded
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: erkki_k[/i] niisiis, sai vahepeal asja uuritud. panin manomeetri vahele ja sõidu ajal nägin et kui seier 0,8 peale jõuab siis kohe fuelcut, nii et see ilmselt max lubatud rõhk. Samas, huvitav mis rõhu pealt peaks wg juba läbi laskma hakkama? Elsawin ütleb ainult et 3käiguga 3000rpm ja absulootne rõhk peab olema 1,37..1,45bar ehk siis turbokella järgi 0.45bar wastegate actuatori vardas mingit lõtku tunda ei ole. Mulgil jah ses suhtes õigus et sisselaskest läeb voolik läbi N75 solenoidi sinna actuaatori külge. Aga kas sellega mitte nii ei ole et kui see tuksis, või voolu peale ei lase siis N75 laseb kogu rõhu endast läbi actuaatorisse? Lasin kompressoriga 1bar rõhku sinna N75 voolikusse ja nägin et wastegate varras ei liigu üldse ehk siis ilmselt varda pikemaks keeramine ei ole lahendus. Remondimees rääkis ka wastegate klapi vedrust! Kas audi turbo wg klapil üldse on vedru? Sest üks vedru on seal aktuaatori sees olemas, mis siis klapi uuesti kinni tõmbab Küsin selle pärast, et äkki mees omast tarkusest pani selle vedru sinna ja nyyd on liiga jäik see asi ja actuator ei jõua wg klappi lahti suruda? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T maximum boost pressure exceeded
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
27.6%
- SQL:
72.4%
]