Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T maximum boost pressure exceeded
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ranz[/i] Sellesama varda pealt saad jah maksimum rõhku vähendada. Enda A6 1,9TDI-l oli rõhk millegipärast 1,2BARi ning siis sai just kruditud, et kummale poole see asi nüüd keerata tuleb, et langeks. Sai keeratud varrast lühemaks ning rõhk tõusis 1,4BARi peale, pärast kõvasti pikemaks keeramist langes rõhk 0,6 peale, natuke uuesti lühemaks ning paigas ta 0,8 peal oligi. Ilma rõhukellata on seda ikkagi suht raske sul teha, eks saad ka katse eksitus meetodil jah, et keerad ja siis testid kas tuleb fuel cut või mitte. Aga räägid, et asi jube raskesti ligipääsetavas kohas... siis see asi suhteliselt raskendatud sul seal. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T maximum boost pressure exceeded
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.4%
- SQL:
69.6%
]