Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T maximum boost pressure exceeded
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: erkki_k[/i] Autoks A4 1.8T 110kw AEB Lasin turbot remontida, turbiin oli korras, aga vahetatud sai paar klappi, täpselt ei tea sest ise juures ei olnud. Nüüd on minek palju kõvem, aga mitte kauaks :) Sest kui järsku gaasi vajutada, teeb aju fuel cuti (väga kõva jõnksu). Ja VAG-COM näitabki et rõhk läheb liiga suureks. 1 Fault Found: 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 35-10 - - - Intermittent Küsimused: 1. Kui palju see rõhk siis max olla võib stockis? 2. Kuidas seda reguleerida, kas on nii et wastegate aktuaatori vardast on see reguleerimisevõimalus ja kui see nii on, siis tuleb turbo täiega maha võtta? Ja nii siis mitu korda kuni katseeksituse meetodil rõhk paigas? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T maximum boost pressure exceeded
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.1%
- SQL:
62.9%
]