Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
toomasd

 postitati 25.09.03 09:11
Tänud soovituse eest !!! Hakkan asja uurima.
QUATTRO

 postitati 24.09.03 11:44
Speedsteri Hannes tunneb seda keihinit igatahes läbi ja lõhki.
Anomaalia autol olid samad jamad nagu eelpool kirjeldatud ja hannes tegi asja igatahes väga heaks.Külmkäivitus ja jutud olemas ja külmalt käib sama hästi kui soojalt.
Segu saab keerata ainult ujukitaseme muutmisega minuteada,karpa peal on üks toru,milles on kruvi ja selle keeramisega muutub ka kütusetase ujukikambris
toomasd

 postitati 23.09.03 14:27
Mul on 83`aasta A100 ja peal on Keihin2 karpa. Võin öelda et töökindel ta just pole-pidevalt peab kruvikaga teda torkima ja külmkäivitust polegi õieti korda saanud. Esimesel külmalt startimistel sureb mootor kohe välja ja peale kolme-nelja käivitust jääb küll tööle kuid tuleb jalga pedaalil hoida mõni minut. Samuti külmalt sõita peaaegu ei saagi kuna tõmbab hinge kinni. Soojast peast igati norm - tühikäik olemas ja ei katku. Igast karpa juppe on vahetatud, samuti tihendite komplekt. Olen paaris kohas stendis käinud kuid asja pole saand, on isegi hullemaks läind peale nn. häälestamist. Kevadel ülevaatusel olid mehed väga abivalmis CO õigeks keeramisel (nac lahja segu oli) kuid segu kruvi nad üles ei leidnud ja läks veel vaidluseks et mul on monopritsega mootor. ;-) Kui keegi tunneb tõelist karpa spetsi(tunneb Keihin 2-te), siis võiks teada anda. Olen igasugu tüüpe näind kes omaarust palju näind-teind kuid enam ei usalda küll kedagi oma auto kallale.

Lõpetuseks küsimus klubilistele: Kas liigõhu tõmmet saab kontrollida eetriga? Kas kellelgi on kogemust?
Varuosad

 postitati 22.09.03 10:16
Raske öelda. Pead ise akema tulema.
grynno

 postitati 22.09.03 10:13
Kas näeb selline välja:
http://www.elcats.ru/imaudivw/small/VAG01D88.gif
Varuosad

 postitati 22.09.03 10:11
84 sigari pealt on see karpa. Muud pole. Hind 1000 kr.
grynno

 postitati 22.09.03 10:09
Aga Keihin1 ja mis hinnaga?
Kas vastab tõele, et Keihin 2'te hakati paigaldama alates 1990?
Varuosad

 postitati 22.09.03 10:02
Keihin 2 olemas!.
grynno

 postitati 22.09.03 09:24
Tühikäik täiesti olemas. See koht ju bensa kulu ei tekita.
Aga karpa alune kummi puhver?
Tundub, et viga tekkis peale mõõdunud külma talve.:(
80quattro

 postitati 22.09.03 09:17
Tsitaat:
Esialgne postitaja grynno
Aga kui see eelpool mainitud klapp ei tööta?
Tegin nii: süüde sees, ühendasin lahti pistikut. Mingit klõpsu või naksu ei kostunud.
Kas kellelgi on äkki tervet Keihin 2'te pakkuda? Hinnaga?:)


Kui klapp kinni, siis tühikäiku pole:o:cool:
grynno

 postitati 22.09.03 09:01
Aga kui see eelpool mainitud klapp ei tööta?
Tegin nii: süüde sees, ühendasin lahti pistikut. Mingit klõpsu või naksu ei kostunud.
Kas kellelgi on äkki tervet Keihin 2'te pakkuda? Hinnaga?:)
Eints

 postitati 18.09.03 10:42
elektriline klapp lükkab süüte välja lülitamisel tühikäigu düüsi kinni, vaakum otstega on nii et ühtegi lahtist otsa olla ei tohi... täpsemalt saad selle karpa kohta jooniseid siit...http://www.elcats.ru/audivw/
:D
grynno

 postitati 18.09.03 09:52
Et teeks siis veelkord karpast juttu.
Masinal peal peaks olema Keihin II (mehaaniline õhuklapp). Mure selline-kui eest poolt kapoti alla vaadata, siis paremal pool karpa küljes on mingi ilmselt vaakumiga seotud asjandus, ühes otsas vooliku ühenduse otsik. Piduri vaakumvõimendisse mineva toru vahel on väljvõtte otsik. Küsimus selles, et kas need kaks punkti peavad olema ühendatud? Praegu seal küll mingit voolikut vahel ei ole. Veel on karpal küljes mingi elektriline klapp (pistik tuleb kusagilt külge). Mis on selle asja otstarve ja mis või kust seda juhib?
Kui kellelgi on kogemust selle karpaga siis igasugune abi on teretulnud.

PS. Tänud kopale klepsu eest.:D

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.1% - SQL: 50.9%]