Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mulk

 postitati 21.12.03 19:02
see jutt et klots ja ketas pole veel"ühte sobitund" on antud juhul jama, nii kettad kui ka klotsid mõlemad ju uued:mad:
kuid nende suporti tihvtidega on jamasid olnd jah, kuid kinni nad ei tohiks jääda, tihvt kulub ära ja suport hakkab hullult kolisema:(
olen ise ühel audi 100al tagumistele suportitele uued tihvtid treind, kuid selljuhul tuleb ka tihvti augud üle hõõritseda.
siiski viimatimainitud tegevus on küsitava kvaliteediga, valesti valitud tihvti materjali puhul võivad tagajärjed olla suht kurvad (siiani pole küll tihvtid ära murdunud):)
reinpold

 postitati 19.12.03 09:28
Tsitaat:
Esialgne postitaja suspert
Ja veel üks hea liigutus on piduriõli vahetus. Enda auto hakkas peale seda palju paremini veerema. Värske õli selles süsteemis vähendab ka kolbide kinnijäämis ohtu.


Selle liigutuse võiks tõesti ära teha. Auto juba 6 a. vana ka, vaevalt keegi seda ennem vahetanud on.
suspert

 postitati 19.12.03 09:14
Kurat, mis jama nad seal Revalis ajavad. Klots ja ketas veel omavahel ei sobi peale 3 kuist sõitu!!! Piisab päevast liiklemiseks linna liikluses ja kõik toimib.

Räägite siin koguaeg kolvist, mis roostes peaks olema. Ega need nii kergelt roostetama seal terve kummikatte all ei hakka (nähtud ja tehtud kaa), teema võib olla hoopis seotud nende diftitega, mille peal pidurisadul liigub, nende kinnijäämine on palju tõenäolisem. Kui need kinni jäävad, siis on reaalne ka klotside ebaühtlane kulumine.

Ja veel üks hea liigutus on piduriõli vahetus. Enda auto hakkas peale seda palju paremini veerema. Värske õli selles süsteemis vähendab ka kolbide kinnijäämis ohtu.
Silwer

 postitati 19.12.03 09:04
Sorry for OT aga ma pean ennast tiba väljaelama:

Sitt keeb igasugu remondimeestest ja firmadest kellel on iga asja kohta oma "huvitav teooria" ja arvamus, et 10 aastat vanal autol ei peagi kõik asjad korralikult töötama...

Iga krdi väikse asja pärast käi ja dilbenda mitu korda remonditöökotta, ennem, kui asja korda saab + iga kord, kui auto on remondis otsi mingit käru, et saaks töö ja kodu vahet liigelda.

Krt, hakka või oma teenindust tegema.
tarmo

 postitati 19.12.03 08:48
kui sul ketas ja klots peale 200-300 km linnasõitu ikka veel ei sobi, siis on midagi viga...
ja eks enamusel ole revali remondimeestest oma ettekujutus...(mitte kõige parem just) soovitan lasta ka mõnel teisel remondimehel kuskil teises virmas see üle vaadata
reinpold

 postitati 19.12.03 06:44
Olen nüüd 3 kuud nende ketastega sõitnud ja ketta pind on rummu poolt ca 1-2 cm pikkuselt roostene/mudane. Ehk millegipärst klots ei käi vastu ketast ühtlaselt kogu klotsi pinna ulatuses. Millest võib selline jama tulla? Revalist üteldi, et see võtab rohkem aega enne kui ketas ja klots hakkavad omavahel ilusti sobima...?
toomasd

 postitati 26.09.03 10:04
Suvel oli omal samalaadne lugu et esimene parempoolne ketas kuumenes ule. Algul arvasin et see samune kaitse kumm on õhtal ja kolb kinni. Puhastasin suppordilt ja klotsidelt rooste ära ja nüüd on korras. Asi nimelt oligi roostest põhjustatud et klots kinni jäi ja kuna ketas ei ole ventileeritav(sellest ma aru ei saa miks see nii on??) kuumeneski süsteem üle. Tol korral tuli juba sinist vinet ja oli üks palavamaid päevi.
kopamees

 postitati 17.09.03 15:12
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ull Miis
Tsitaat:
Esialgne postitaja kopamees
Endal praegu sama probleem käsil. Nädalavahetusel kisusin omal vasaku esimese ratta maha, et kuidagi kontrollida rattalaagrit, kuna pidev pinin aeglasel sõidul hakkas juba närvidele käima.

Esimene asi, mis kohe vastu hakkas, oli kuum piduriketas. Kõrvetas lihtsalt näpu ära. Ei jäänud muud üle, kui kontrollida piduriklotsid. Välimist klotsi oli jäänud umbes 3x vähem kui sisemist. Roostet oli seal rohkem kui rubla eest. Klots ei liikunud oma "relssidel" edasi tagasi; seega ei olnud tal võimalust pärast piduri lahti laskmist ka eemale kettast liikuda. Ühesõnaga haamer ja kraabits kätte ning roosteussi hävitama.

Kolviga tegin niimoodi, et pitskruviga surusin kolvi sisse, lasin natuke aega seista pinge all, lasin pitskruvid lahti (kolb jäi surutud asendisse), panin klotsid tagasi, pidurimehhanism kinni ning vajutasin pidurit mitu korda, kuni kolb maksimaalselt väljas on. Seda protseduuri kordasin mitu korda, samal ajal vahepeal roostet eemaldades.

Kui sellest tegevusest lõpuks siiber hakkas, panin krempli kokku ning sülitasin ümber õla 3x, et rohkem kriuksuma ei hakkaks ja klots peale ei jääks.

Tee mis tahad - vilistab ikka :mad:


PS. rattalaagrini ei jõudnudki :D



Aga kas peale sõitu piduriketas sul endiselt tuline või ei!?


:mad: kõrvetasin jälle näpu ära:mad:
Ull

 postitati 17.09.03 06:58
Tsitaat:
Esialgne postitaja kopamees
Endal praegu sama probleem käsil. Nädalavahetusel kisusin omal vasaku esimese ratta maha, et kuidagi kontrollida rattalaagrit, kuna pidev pinin aeglasel sõidul hakkas juba närvidele käima.

Esimene asi, mis kohe vastu hakkas, oli kuum piduriketas. Kõrvetas lihtsalt näpu ära. Ei jäänud muud üle, kui kontrollida piduriklotsid. Välimist klotsi oli jäänud umbes 3x vähem kui sisemist. Roostet oli seal rohkem kui rubla eest. Klots ei liikunud oma "relssidel" edasi tagasi; seega ei olnud tal võimalust pärast piduri lahti laskmist ka eemale kettast liikuda. Ühesõnaga haamer ja kraabits kätte ning roosteussi hävitama.

Kolviga tegin niimoodi, et pitskruviga surusin kolvi sisse, lasin natuke aega seista pinge all, lasin pitskruvid lahti (kolb jäi surutud asendisse), panin klotsid tagasi, pidurimehhanism kinni ning vajutasin pidurit mitu korda, kuni kolb maksimaalselt väljas on. Seda protseduuri kordasin mitu korda, samal ajal vahepeal roostet eemaldades.

Kui sellest tegevusest lõpuks siiber hakkas, panin krempli kokku ning sülitasin ümber õla 3x, et rohkem kriuksuma ei hakkaks ja klots peale ei jääks.

Tee mis tahad - vilistab ikka :mad:


PS. rattalaagrini ei jõudnudki :D



Aga kas peale sõitu piduriketas sul endiselt tuline või ei!?
audi-äss

 postitati 17.09.03 06:14
sama asi oli kui mul quattro piduriklotse ja kettaid vahetas, ja sai puhastatud kõik jupid seal suporti küljes ära, siis tuli välja, et piduri peasilinder oli hoopis sitta täis ja ei toiminud laitmatult:P aga enne sai isegi uus suport sinna panud, aga viga jäi ikka samax:P lõpp hea kõik hea:)
jan-kos

 postitati 17.09.03 06:11
Jaurasin eelmine aasta tagapiduritega.Olid kaitsekummid katki ja selle ettevõtmise ajal vahetasin ära kogu tihendite möllu.Enda imestuseks ei olnud kolvid roostes.Tavaliseks põhjuseks,miks pidur peale jääb on see et kogu see mehanism mille peal klotsid on roostetab ja präägatab kinni.Uute klotside paigaldamisel olen teinud viilitööd,et need klotsid nii tihetalt oma soontes ei ole.Ja iga poole aasta tagant olen puhastanud seda sadula süsteemi-probleeme pole. :)
reinpold

 postitati 17.09.03 05:57
[quote][i]Esialgne postitaja kiireaudi[/i]
Mina viiks auto Revalisse tagasi ja paluks töö korralikult teha :) [/quote]

Hea plaan, nii ma ka üritasin teha. Esimesel korral kui ma tagasi läksin, siis saadeti mind viisakalt minema, kuna uued koltsid ja kettad pidid võtma aega enne kui nö sisse kuluvad. Teist korda õnnestus mul ikkagi lasta neil asi üle kontrollida. Võtsid supporti maha ja lasid mul endal üle vaadata. Küsimuse peale mis neid veenab, et kolb ilusti liigub üteldi, et kui neil õnnestus kolb tagasi sisse suruda, siis järelikult liigub. Õnnestus mehed kergelt närvi ajada oma küsimustega.

Ise arvan seda, et "meister" oleks võinud võtta vaevaks kolvi pind üle kontrollida ja vajadusel puhasta enne selle tagasi surumist. See et, kaitsekumm näib terve olevat, ei tähenda veel, et sinna niiskust vahele ei võinud pääseda.
kopamees

 postitati 16.09.03 19:08
Endal praegu sama probleem käsil. Nädalavahetusel kiskusin oma autol vasaku esimese ratta maha, et kuidagi kontrollida rattalaagrit, kuna pidev pinin aeglasel sõidul hakkas juba närvidele käima.

Esimene asi, mis kohe vastu hakkas, oli kuum piduriketas. Kõrvetas lihtsalt näpu ära. Ei jäänud muud üle, kui kontrollida piduriklotsid. Välimist klotsi oli jäänud umbes 3x vähem kui sisemist. Roostet oli seal rohkem kui rubla eest. Klots ei liikunud oma "relssidel" edasi tagasi; seega ei olnud tal võimalust pärast piduri lahti laskmist ka eemale kettast liikuda. Ühesõnaga haamer ja kraabits kätte ning roosteussi hävitama.

Kolviga tegin niimoodi, et pitskruviga surusin kolvi sisse, lasin natuke aega seista pinge all, lasin pitskruvid lahti (kolb jäi surutud asendisse), panin klotsid tagasi, pidurimehhanism kinni ning vajutasin pidurit mitu korda, kuni kolb maksimaalselt väljas on. Seda protseduuri kordasin mitu korda, samal ajal vahepeal roostet eemaldades.

Kui sellest tegevusest lõpuks siiber hakkas, panin krempli kokku ning sülitasin ümber õla 3x, et rohkem kriuksuma ei hakkaks ja klots peale ei jääks.

Tee mis tahad - vilistab ikka :mad:


PS. rattalaagrini ei jõudnudki :D
kiireaudi

 postitati 16.09.03 19:05
Mina viiks auto Revalisse tagasi ja paluks töö korralikult teha :)
reinpold

 postitati 16.09.03 17:31
Lasin Revalis autole ette uued kettad ja klotsid panna. Mulle tundub, et vasak pidur jääb nö peale. Peale 20 km maanteesõitu käsipiduriga maja ees seisma jäädes on tunnused järgmised:
1) vasak ketas on nii kuum, et näppu vastu ei pane, aga veel ei suitse;
2) parem ketas on õrnalt soe.

Oletan, et kolb liigub liigraskelt, et klotsid jäävad kergelt vastu ketast hõõrduma. Revalis spetsialistid väidavad, et kõik on korras, kuna tolmukumm on terve -> ei saa kolb roostes olla.

Mida soovitate antud olukorras teha? Sõita rahulikult edasi või lasta support pilbasteks kiskuda, kolvi pind liivapaberiga üle lasta jne.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.6% - SQL: 35.4%]