Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Absolut

 postitati 14.12.03 19:56
Tsitaat:
Esialgne postitaja kYbb
Tsitaat:
Esialgne postitaja Absolut
ferodo kauem????? hea klots ikka reeglina vähem kestab sest pehmemad ja kuluvad kiiremini...
Ferodol on nii kiirestikuluvaid ja vähemkuluvaid (n Target) klotse. Samas... mida vähem kulub klots, seda rohkem kulub ketas;)


ära sa räägi...pidasingi silmas ferodo nn racing seeria klotse....mitte targetit(neid müün igapäev....samas aga AP Lockhead`i klotsid parema mulje jätnud + hinnad nüüd ikka väga head...)
krss

 postitati 14.12.03 19:29
Mul vahetati kunagi esinduses B3-le alla sellised klotsid, kus klotsi materjal murenes laiali nagu liivakook. Kulunud olid vähe, ning asi avaldus ühel äkilisemal pidurdamisel, kus see klotsi pind lendas lihtsalt minema, edasi surus järelejäänud metallosa kõveralt vastu ketast, mille järel kukkus ka see sealt välja, järgmiseks pidurisilinder juba välja jne. Juhtus loomulikult pärapõrgus, 400km kaugusel kodust (hilisõhtul, kesktalvel, kaugel põhjas:D). Avariid ei teinud ning käsipidurit kasutades sõitsin koju välja (Soomes). Kui sõberi pool klotse sai vaadatud, siis olid kõik alla sellised, et kuluda polnud jõudnudki, aga kui vähegi teravama asjaga (kruvikeerajaga) torkisid, siis murenes kõik laiali. Sama jama kohtasin oma praegusel Passatil, millel oli vahetatud enne Saksas alla uued klotsid. Ning kuna pidurikettad olid suht kulunud (nädal varem läks ülevaatusel läbi, kuid vilisasid), plaanisin vahetada alla uued kettad ja vahetada ka klotsid. Ning vanadest klotsidest 4st kolmel murdus see klotsi pidurdav pind sõrmede vahel lahti metallosa küljest! Kui tüüpiline see on, olete ka teie näinud sellist jama?

Kulumise kohta niipalju, et eks linnas kuluvad need kõik paarikümne tuhandega, kuid maanteesõidul püsivad klotsid normi piirides teinekord sadu tuhandeid. Ise pole peale praeguse näite vahetanud ühelgi autol klotse mitu korda, kuigi läbisõidud ühe autoga ületanud mõnel korral 200tkm piiri (aastased läbisõidud olnud varem ligi 100tkm)
kYbb

 postitati 13.12.03 12:59
Tsitaat:
Esialgne postitaja Absolut
ferodo kauem????? hea klots ikka reeglina vähem kestab sest pehmemad ja kuluvad kiiremini...
Ferodol on nii kiirestikuluvaid ja vähemkuluvaid (n Target) klotse. Samas... mida vähem kulub klots, seda rohkem kulub ketas;)
pkuldsaar

 postitati 12.12.03 23:16
esimesed originaalklotsid peavad olenevalt sõidustiilist 40-60 tuh. tagumised veidi kauem. kui vaja saad muidugi ka peale igat õlivahetust klotse vahetada...
jõuvanker

 postitati 12.12.03 15:46
Kaua kõht täis seisab?:D
alambe

 postitati 31.08.03 08:47
selge, tänud info eest, eks üritan meeles pidada. sest ega need klotsid nüüd kõige odevamad ka polnud:(
TBR

 postitati 30.08.03 20:06
Tsitaat:
Esialgne postitaja alambe
no siis on norm, mõtsin , et äkki raisad vahetasid liiga vara ära, mul 41k sõidetud

Ära muretse, tegelen ka ise Citroenidega ja võin öelda, et Xsaral 41K esimestele klotsidele on Harju keskmine. Kusjuures tunduvalt kiiremini kulub sisemine klots, kui on viitsimist viska 20K pärast klotsid ringi (sisemine/välimine ühesugused). Saad tunduvalt rohkem sõita. Xsaral on ka tagumised klotsid küllaltki nobeda kulumisega ca 60K
alambe

 postitati 29.08.03 14:05
no siis on norm, mõtsin , et äkki raisad vahetasid liiga vara ära, mul 41k sõidetud
mike

 postitati 29.08.03 14:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja A 90
see oleneb ikka väga palju ka klotsist. tõenäoliselt ferodod peavad 2-3 korda kauem kui mingid nonamed 50 eek-used. eks ka sõidustiilist. tavaline norm klots pidas omal ~40 kilo vastu. siis oli suht läbi ka muidugi.


40 tuh on jah selline normaalne. samas kui ajada taga võimalikult pikka klotside kestvust kõvemaid klotse valides, võib pärast hoopis avastada, et kettaid hakkab kole palju minema...
Absolut

 postitati 29.08.03 14:04
ferodo kauem????? hea klots ikka reeglina vähem kestab sest pehmemad ja kuluvad kiiremini...oleneb muidugi mida heaks pidada kas kestvust või siis pidurdamisvõimet silmas pidades...ferodo racing klots golfi all pidas alla 10k.....aga igapäeva sõiduks võtaks ise Lockhead`i tooted...hinna ja kvaliteedi suhe super....kestvust kuskil reeglina 30k
A 90

 postitati 29.08.03 13:59
see oleneb ikka väga palju ka klotsist. tõenäoliselt ferodod peavad 2-3 korda kauem kui mingid nonamed 50 eek-used. eks ka sõidustiilist. tavaline norm klots pidas omal ~40 kilo vastu. siis oli suht läbi ka muidugi.
mike

 postitati 29.08.03 13:47
Tsitaat:
Esialgne postitaja antsu
ca 20 tuh km


siis sul küll kaua ei kesta.
kui ma omale praeguse auto ostsin, olid esimesed klotsid poolenisti kulunud, kuid sõita sain nendega veel ca 30 tuh. tagumisi pole siiani vahetanud.
antsu

 postitati 29.08.03 13:41
ca 20 tuh km
alambe

 postitati 29.08.03 13:01
sellise normaalse kasutamise juures?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.8% - SQL: 35.2%]