Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 05.09.03 12:02
No eks selles mõttes süütemomenti mõjutab küll, et jagaja kaas liigub ka teise asendisse - selles on sul õigus ( ja võibki äkki nii olla, et kõrgepingekontaktid jagaja kaanes saavad nii süütehetke suhtes parema asendi ).

Halli anduri ainus idee 5silindrilisel "ajuga" süütel on "näidata" ajule ette, "kumma" vända pöörde pealt lugemist alustada - kõik silindrid käivad ju läbi 2 pöörde jooksul.

4, 6 või 8silindrilisel vahet pole, kumma pöörde peal loendamist hoorattalt alustada, sest nurgad on mõlemal juhul samad & jagaja suunab sädeme õigesse pütti.

Endal oli kunagi alguses sellesama anduri pistikuga jama & asi ei läind hommikuti käima. Kui sellest jamast üle sai, pole käivitumisprobleeme peaaegu üldse olnud.

Vigane detonatsiooniandur tegi ka käkki omal ajal palju.
marc

 postitati 05.09.03 11:46
Käsitsi reg. all ma mõtlesin jagaja "keeramist". Teoreetliselt see nii ongi nagu Sa väidad, aga vähemalt minu konkreetsel eksemplaril selle keeramine mõjus. Tulemus enne reg. ja pärast reg. oli tuntav, nii käivitamisel, tühikäigul kui kiirendamisel.
Rohkem ei oska kommenteerida.
genekas

 postitati 05.09.03 10:18
jagaja ehitus on sama tõepoolest, aga jagaja ( ega ka mitte selles asuv Halli andur ) süütehetke ette ei anna. Halli andur on süsteemis üldse vajalik ainult sellepärast, et silindreid on paaritu arv. 4, 6 või 8silindrilise mootori juures poleks seda Halli andurit üldse vaja (anduri rootoril ainult 1 pilu).

Milmoel see "käsitsi" regullimine siis peaks teostatav olema? :)
marc

 postitati 05.09.03 06:44
MC mootori süütemoment määratakse tõesti hooratta asendi andurite ja detonatsiooni andurite koostoimel, kuid samuti on jäetud "käsitsi" regulli võimalus.
Jagaja ehitus suhteliselt sama, mis WC mootoril (st. saab keerata), kuid puudub vaakumregulaator. Igalpool "tarkades raamatutes" on MC mootorite süüte reg. andmete kohal märge, et seda ei regullita.
genekas

 postitati 04.09.03 17:37
KG/MC-mootoril peaks süüde ju hooratta anduritelt käima...

Ei kujuta ette, mida siin mehaaniliselt "keerata" annab
marc

 postitati 25.08.03 11:59
Terv! Tuju päris hea. Vähemalt praegu töötab mootor täitsa norm. Käisin ühe teadja mehe juures. Algul oli ka tema päris nõutu, kuna sellise süüte jama üleelanud mootoril peaks tõenäoliselt asja korda saama ainult VAGi-testri all. Aga lõpuks otsustasime süüdet keerata natuke varasemaks ja asi toimis. Läheb käima norm. jne. Selleks korrakas "mustad pilved" peakohalt hajunud.
ZZZ 705

 postitati 24.08.03 17:42
Ma nüüd sellise asjaga hädas! A 80 1.8 '91monopr. Kui külm mootor käima panna ja järsku gaasi anda, hakkab mootor paukuma või turtsuma- nii nagu süüde oleks vale. Käib 1-3 min. ja enam nii ei tee. Süüde keerati stroboga paika ja ise kah nägin kuidas märgid kokku läksid.( siis oli mootor töötemp.) Milles siis nüüd võiks asi olla?
QUATTRO

 postitati 24.08.03 14:38
Njah,mu venna KG konega tehti sama pull nagu sinul ja lõpuks loobusime kuna keegi ei suutnud aidata.Lahendus oli see et sai romulast uus aju toodud ja oligi kogu moos.:mad:
marc

 postitati 23.08.03 11:44
Nii, käisin eile mootori lambda anduri pinget mõõtmas ja kati korrasolekut kontrollimas (mootor töötas tühikäigul vahest norm, vahel jättis vahele, sama maanteel, vahel tõmbas ilusasti ja samas hing kinni sooja mootoriga kiirendustel). Lambda väärtus tõusis kusagile 0,7 juurde (norm oleks vist 1). Igatahes see vennike arvas, et käib küll ja viga võib olla hoopis süütes ja asus seda kruttima, samas ta ei leidnud süüte märke hooratta pealt ja muudkui pobises, et peavad kusagil olema (tegelt vist ei tohi sellel mootoril üldse süüdet regullida). Pärast seda hakkas jama pihta. Nii kaua kui mootor töötas, ei muutunud mootori töös suurt midagi. Lõpuks ta pani süüte omaarust endiseks, kuid uuesti käivitamisel ei teinud see enam piuksugi. Lõpuks pärast veel veidi süüte kruttimist on seis järgmine, et käivitada tuleb 4-7 korda starterit anda lühidalt ja siis käivitub lonkavalt, siis tuleb uuesti seisma jätta ja korrata protseduuri ning siis töötab normaalsemalt aga ta ei ole korras. Päras "tont" ütles, et ega ta suurt ei jagagi sellest Audi sissepritsest, vähe kogemusi jne. (kõik see kesti 9.00-14.00 väikeste vahedega). Närvid olid ja on päris läbi praegu. Kogu selle pika jutu lõpuks tahaks teada, et kas keegi teab Saaremal norm. kohta kus asi uuesti korda teha või tuleb reis mandrile teha (Pärnu ntx.). Jutt läks pikaks, sorry, aga mis teha, ei sooviks enam niipea selliseid emotsionaalseid kogemusi.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.9% - SQL: 55.1%]