Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
westa

 postitati 20.08.03 09:41
selge, Audi ja tema 1.. varjanti:cool:
Varuosad

 postitati 20.08.03 09:30
Uuriks küll , aga A200 oli vist viie auguga , mul neli :( .
westa

 postitati 20.08.03 09:20
Võid uurid ka 200 kettaid, asi selles, mu sõbral Audi 100 2,2T aga kui on vaja mingeid veermiku pukse,pid.klotse jne. siis katalogist 100 omad ei sobi, küll aga 200 omad.

Omavahel nimetame seda Audi 150;)
Varuosad

 postitati 20.08.03 09:10
TÄNUD IGATAHES INFO EEST.

Ei hakka uut teemat tegema!.

Ise sõidan ka 90 a. A100 Usa variandiga. Tobe on see, et mõned jupid on spetsiifilised-teistsugused , nagu näiteks tagumised pidurikettad.
Murdsin oma pead sellega tükk aega , et mis jama on, ühegi sigari kettad(tagumised) mulle alla ei lähe. No ei lähe support peale. Jõudsin selgusele , et mul sügavama nö .potiga kettad
Käsin Forsis jne jne. Kui lõpuks sain teada, et mul USA variant(mitte 5000) ja ütlesid, et neil sellele autole küll kettaid pakkuda pole. Kui läheb siis läheb , kui ei, siis sõidad ilma ketasteta . Neil kusagilt tellida pole?. Selles mõttes s...t variant , et mingi mõttetu jupp võib teistsugune olla ja varuosa sellele leida suht võimatu. Kuid muidu esimesed kettad läksid küll tavalise sigari omad . Ega vist muud üle jää, kui hakata tagasilda vahetma, panna tavalise sigari oma. Äkki kellelgi ideid -nõuandeid?.

Pikk jutt ss...t jutt!.
MaQQu

 postitati 19.08.03 19:17
se selline vähelevinud moto üldiselt.. vahe, nagu Q juba ütles, on (ilmselt) ainult kolbides ja nukas... seega... ;) kerge vaevaga saad oma lisa 15kw sealt kätte.. :D:D

pmst on mul siis mõnda asja uurida sinu moto pealt.. aga enne pean mõtteid koondama.. ;)
westa

 postitati 19.08.03 19:14
Maqu, sul täitsa õigus aga miks selline üllatus
MaQQu

 postitati 19.08.03 19:01
kas siis westal KZ moto? ja pritse siis kah KE-Jetronic?
QUATTRO

 postitati 19.08.03 18:23
Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
:D MuL oli kunagi NF motoga audi 100 ja passis mingi 66KW. :D
Pannakse väiksema mootori kilovatid kirja et vähem kindlustust maksta noh. võibolla antud juhul sama tehtud


Siis paned laksu,kindlustus leiab pettuse ja saadab sind p**se koos autoga.
Juba peaaegu läbielatud asi.
martinjev

 postitati 19.08.03 17:53
:D MuL oli kunagi NF motoga audi 100 ja passis mingi 66KW. :D
Pannakse väiksema mootori kilovatid kirja et vähem kindlustust maksta noh. võibolla antud juhul sama tehtud
westa

 postitati 19.08.03 16:08
Täitsa õige :) Westa sõidab sellisega ja täitsa rahul:)
Bena võtab rahuldavalt
MaQQu

 postitati 19.08.03 16:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja QUATTRO
Madalam surveaste(kolvid suurema süvisega),madalam nukk.Annab rahulikuma töötsükli,samas hoiab ka mootorit ja kasutatakse ka automaatkastidega hea meelega.
Sai ise just ühte KZ kone lapatud ja võrreldud 101kw NF motoga


icc.. sai isegi juures oldud... :)

aga küttekulu kohta.. vaat.. see nii kuradi ära räägitud teema, et pmst ei viicikski seda lahata.. Aga no mõtle ise... kui 101 kw bensukulu tead, siis 85KW variant peaks sama kubatuuri korral (ja loomulikult korras oleva mootori ja kõige sinna juurdekuuluvaga) loomulikult vähem võtma.. ehk siis 100kw variant peab ju kuskilt oma jõu saama !!! järelikult saab selle siis suuremast kütusekulust.. Aga nagu ütlesin, sõltub see miljonist pisiasjast.... Endal oli KZ 85kw, 86 aasta ja automaatkast.. kütusekulu oli.. julgen väita, et trassil ca 7-8-9, linnas 12-16... no tee ise järeldused... Samas, sai vahetatud moto 100kw NF vastu ja ka kõik vajaminevad asjad (enda teada) korda tehtud ja nüüd kütusekulu trassil ca 7 ning linnas ca 8-14... Pikk jutt si** jutt...
Varuosad

 postitati 19.08.03 14:16
Palju bensa võtab?
MarkoC

 postitati 19.08.03 13:40
Westa sõidab sellisega
QUATTRO

 postitati 19.08.03 11:43
Madalam surveaste(kolvid suurema süvisega),madalam nukk.Annab rahulikuma töötsükli,samas hoiab ka mootorit ja kasutatakse ka automaatkastidega hea meelega.
Sai ise just ühte KZ kone lapatud ja võrreldud 101kw NF motoga
Varuosad

Depicts mood of post postitati 19.08.03 10:52
Reegitud on ka midagi Austraalia variandist???
Varuosad

 postitati 19.08.03 10:51
Eip usu, kuna pole selle nö,. ameerika nummri aluseid vms. St. väikese reg,. nummriga 88 AAA vms.
allans

 postitati 19.08.03 10:36
mitte ainult usa varjant ,mul coupel on ka esialgselt selline mootor olnud mingi audi hübriid jälle
Demis

 postitati 19.08.03 10:34
Just, Audi 5000 2.2 on 85 KW
Eints

 postitati 19.08.03 10:33
kas mitte usa variant polnud seda tüüpi
Varuosad

Depicts mood of post postitati 19.08.03 10:30
OK .Mootor 2,2(pritse) aga Kw 85 (siis sigar 86a). Miks nii vähe Kw -e . On see teatud turu jaoks nii tehtud? . Tean , et 2,0 on 85Kw. aga et 2,2 seda pole kuulnudki

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.5% - SQL: 49.5%]