Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Black

 postitati 04.09.03 19:15
Kuu tagasi oli endalgi sama jama. Sai genekas lahti kistud, uued harjad pandud ja oligi jälle korras. Maksma läksid harjad 25 eeku.
Matti

 postitati 04.09.03 18:46
Vilistavale rihmale pritsi mingit vett peale,kui hääl muutub:selge.Oled Sa mõõtnud,palju auto mittetöötava mootori ja väljalülitatud elektritarbijate puhul voolu võtab?
genekas

 postitati 04.09.03 15:20
kõik oleneb ka sellest, kus aku paikneb. Kapoti all olevale akule pole tõepoolest nii kõrget pinget tarvis ja 14,2-14,4 V on suht paras. Kui aku on aga nt. tagaistme all, siis on kõrgem generaatori pinge igatahes asja eest, sest pikemad juhtmed & muu jama vahepeal tekitavad just paraja pingelangu - mingi 14,6-14,8 oleks siis asjalik. Teisalt on salongis oleva aku temperatuur ka madalam & seeläbi kannatab aku ka kõrgemat pinget. Oluliselt kõrgem pinge aga hakkab juba pirne läbi kõrvetama (nagu mõnelgi uuemal prantslasel).

Täpse pildi saab laadimisest aga siis, kui mootori töötades mõõta pinget otse aku klemmidelt - normaalselt laetud aku puhul peaks sisselülitatud pooltulede puhul töötava mootori juures aku klemmidel olema umbes 14,2 - 14,4 V. Kui on oluliselt alla selle, siis aku jääbki pooltühjaks.

Kui generaatoris on diood läbi, siis hakkab aku tõepoolest läbi generaatori tühjenema & generaator enam laadimisega toime ka ei tule. Nässus laagrid hakkavad jubeda tooniga ulguma (geneka võll pöörleb u. 2 korda väntvõllist kiiremini).

Tasub ka jälgida kogu juhtmestiku seisu generaatori & aku vahel (jäme plussjuhe starterini ja sealt edasi akuni). Plussjuhtme starterile kinnituse kohas võib mustus & sool & niiskus samuti lekkevoolu tekitada & klemme ussitama ajada. Aku massijuhe ka hea üle vaadata.

Genekas ise on muidugi mõttekas remonti viia, kui viga ei ole mujal - Melasisse või kuhugi mujale antud asjaga tegelejate juurde

Kui on tahtmist genekat ise putitada, siis laagrite vahetus on suht lihtne & need ei maksa ka väga palju. Harjad&pingeregulaator on ka lihtne ise vahetada, aga muid vigu on juba tülikas ise lappida - vigase dioodi saab ehk ära vahetada, kuigi lihtsam on tellida uus dioodiplaat.

Kui häda on mähistes, siis pole põlve otsas midagi teha.

Renoveeritud genekas peaks maksma kuskil umbkaudu 1k-2k vahel ( kui väga mööda panen, ärge palun tappa andke:D ).
Jälgi ka seda, et autol oleks õige genekas küljes - enda 200sele oli keegi kunagi 65amprise külge pookinud & suvel kliima ja kõige muu töötades ei toitnud see lihtsalt autot ära. Asi lahenes, kui ettenähtud 90amprise asemele panin.
juss

 postitati 03.09.03 20:56
Mõõda pinget töötaval mootoril ilma muude tarbijateta, peaks olema umbes 13,8 volti. Siis pane kõik tarbijad taha ja mõõda uuesti. Kui siis on tuuridega alla 13 voldi, on laadimine vilets. Viga võib olla tabletis, harjades või on alaldis mõni diood läbi. Kui aku on vilets, siis ta ei võta ka õige laadimispinge juures piisavalt vunki sisse.
QUATTRO

 postitati 24.08.03 14:43
Kontrolli üle ke geneka rihmaseib,kui see on piisavalt kulunud,siis ei aita ka uus rihm eriti kauaks.Vilina põhjuseks võivad olla nii geneka laagrid,mis kuivad,kui ka see kui aku potid ise on kergelt lühises
madjs

 postitati 24.08.03 06:35
Ühed vilistajad on kindlasti igasugused kulunud ja lõdvad rihmad.
tanel

 postitati 23.08.03 18:26
Nuh sai käidud teeninduses ja mõõdeti geneka pinge üle Öeldi et on normis kuid arvasid et igaks juhuks tuleks geneka rihm ära vahetada sest nad arvasid et võibolla rihm lohiseb Kuid samas andsid mõista et ka aku tuleks välja vahetada, katsu sa siis neist aru saada. Kuid peale selle kaib mootori tÖÖdates mingi vilin läbi Oskate äkki pakkuda mis sellis häält teha võiks.
vadim

 postitati 18.08.03 20:59
Kui kõik tarbijad välja lülitada peax genekas andma 14,1-14,2V aga lükates ta sul ju käima läheb siis viga äkki ikka starteris kui genekas ei laeks siis sa sõidaks ju ainult aku pealt.
madjs

 postitati 18.08.03 20:16
Mul siis võibolla tester jupsinud igatahes enamusel autodel üle 14v näinud. Raamatujärgi küll jah andmed alla 14v antakse.
QUATTRO

 postitati 18.08.03 19:13
14,6 on üldiselt natuke liiga palju.Ideaalne laadimisvool akule oleks kuskil 13,4-13,8v.See annab laadides aku elueale mitu plussi juurde.Üle 14 voldi kipub olema juba aku keetmine(st vesi lahkub happest)
madjs

 postitati 18.08.03 18:04
laadimist oleks sul vaja mingi 14,2-14,6 volti. Kui seda pole siis vaata harjad, mähised, tablett jms. üle viga võib tulla ka ergutusvoolu puudumisest. Akuklemmid ilusti kinni ja puhtad? Starteri korrasolekus oled ikka kindel, nendel ka aegajalt komme nöökida.
martinjev

 postitati 18.08.03 18:01
mina laseks remontida. omal läks remont 1000 eeku aga selle-eest sai kah korralik asja. vahetati ära mähis ja mõlemad laagrid. symptomid olid samad mis sulgi peaaegu
tanel

 postitati 18.08.03 17:59
Autoks on Audi 80 b4 91a ja kaivitamisega on probleem Nimelt aku kipub tühjaks minema seega kas aku on p*** või siis genekas. Kui auto käima paned siis mingil määral tuleb peale lisa pinget Kas äkki keegi teab kui palju genekas peab voolu akule peale andma Ja mis seal genekal viga võiks olla Sai vaike eksperiment kah tehtud Nimelt lükkasin auto käima ja sõitsin temaga ringi u 10 min (ilma tuledeta) ning proovisin seejärel uuesti käivitada paraku aku ei jõudnud ringigi ara teha äkki keegi oskab ütelda mis genekal viga on ja kas seda saab kudagi ise ka putitada või peab uue muretsema(ps mis hinnaklassis genekad on) Ette tänades

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.8% - SQL: 54.2%]