Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T turbokompressiga mure
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: spartel[/i] [quote][i]Algselt postitas: EnricoN[/i] [quote][i]Algselt postitas: tsonnyboy[/i] [quote][i]Algselt postitas: tsonnyboy[/i] Tere. A4 b5 1.8T chip peal röhk läheb 1,4 bar Siuke jama siis,et kui kiirendada siis rõhukellal hakkab seier lainetama ja auto kogub ka kiirust sedasi lainetega. Vahepeal töötab jälle ilusti aga harva Varem oli kõik ok, ykspäev lihtsalt hakkas trikitama. Olen proovinud rõhuteste teha. Kaks väiksemat leket eemaldatud kuid ikka lainetab enamusaeg. N75-lt pistik tagant ära,siis sõitis stock seades. Ennem käisin proovimas ja lasin kõik käigud kuskil 5k pöördeni. Kõik töötas ilusti ja siis kolmandal katsel hakkas ikka lainetama ja neljanda ja viienda käiguga hakkas raputama paar korda lõpus. Maf anduri tegin puhtaks enne prooviringe, siis nyyd võtab madalamalt jõu järgi aga kui üle 1 bari läheb siis hakkab lainetama voi viskab 1,4 ja hakkab lainetades langema röhk. [/quote] Up [/quote] Täpselt sama probleem endal praegu.. [/quote] Jah tegelikult ka minu auto teeb sama pulli. Chip ja K04 siis. Lisaks mingitest teatud asenditest, näiteks kolmandaga põhja lüües ja kui kõva load taga siis virutab boosti üldse kuskile pea 2 Bar-ini ja siis vist cut-ib ära. Cutimises päris kindel pole kuna olen alati ennatlikult hirmuga maha ära lasknud. Ise olen harjunud ja oskan seda vältida juba aga segab sellegipoolest sest dragil võistlustuhinas tahaks ikkagi vähe julgemalt pressida ja kiirelt käike vahetada. Pakutud on, et pane manual boost controller vahele aga see tundub mulle kui sümptomite ravimine ja tegelikult tahaks pigem selest põhjustajast lahti saada. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T turbokompressiga mure
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.9%
- SQL:
67.1%
]