Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T turbokompressiga mure
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: janar023[/i] Sooviks teada siis kui rõhk kellal näitab 0,1 bar max kas võib viga olla kah turbo rõhu klapis. Kui asja uurides miks rõhk madal on, avastasin et turbo küljes rõhu klapp töötab imelikult. Lasin pöörded 5000 peale ja kui lasin gaasi lahti, siis mingi hetk klapp teeb järsku väikest kõlinat ja liigub kiirelt klapi varras edasi tagasi nagu sulgeks ja avaks ja nii mingi 2seki ja siis jätab järgi. Et siis sooviks teada kas on võimalik et klapp ei tööta või kuskilt jookseb rõhk välja ja sellepärast teeb ta nii. Ja kuidas oleks kergem kontrollida et kas klapp töötab või mitte, et ei peaks turbot maha kiskuma. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T turbokompressiga mure
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.3%
- SQL:
75.7%
]