Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T turbokompressiga mure
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: bestcar[/i] [quote][i]Algselt postitas: sink[/i] [quote][i]Algselt postitas: bestcar[/i] [quote][i]Algselt postitas: sink[/i] Kirjeldatud mure korral heidaks ma korra pilgu kütusefiltrile ka. Ega segukella juhuslikult pole? Sealt näeks ka veidi infot juurde, et kui poogib kas siis just seetõttu et jääb lahjaks või viskab ehk liialt peale. [/quote] Küttefilter hea tähelepanek, vahetan kindlasti ära. Ja hetkel on küttekulu ka päris meeletu, täpset mõõtmist ei jõudnud teha aga üldmulje järgi sinna 10l sajale maanteel. [/quote] Üldiselt kütusefiltri vahetus midagi halba ei tee :D, aga kui Sa juba mainid, et kulu suur, siis pigem ütleks, et segu on rikas ja seda ummistunud filter suure tõenäosusega põhjustada ei saa. No mida võin oma kogemusest pakkuda on kindlasti hammasrihm üle vaadata, sealt edasi juba süütesüsteemi juurde. Näiteks süütepool võib tühikäigul ideaalselt töötada ja kergemal cruise'imisel, aga rõhu all hakkab vahele jätma (ega Su mure just ja ainult rõhu all ei esine, siis vaataksin esmajoones sinna poole) Süütepoole ju lihtne testida - sõbra autolt maha ja endale peale :cool:. Kui need asjad ka murest ei päästa siis võiks ju kütuserõhu üle kontrollida ja selle kauaks rõhk süsteemi püsima jääb, kui see sealt paari minutigagi kaob siis võiks juba kusevat pihustit otsida. Ja kõige viimaks kui midagi mainitust veel aidanud pole siis otsiks juba kartulit väljalaskest :P Edu igaljuhul, loodetavasti leitakse viga ülesse :) [/quote] Sain auto kätte, arvuti järgi kõik ok. Remondimeest pakkus korra ka siukse variandi, et plokkikaan ja nukad võivad olla vabalthingava omad, kuid mina olen kuulnud et seal ei tohiks nagu vahet olla. Hammasrihm pidi ka paigas olema. Homme hakkamegi teiselt autolt juppe proovima, samas üks probleem võib olla ka see, et chip on õhtal, aga seda ise vaadata ei saa. Sai ka pihustipesu vahendist paaki valatud, kuid see muret ei lahendanud, eks vaatab mis saab. Täna sai pikem ring tehtud, maanteel on enamvähem, suurem jõupuudus on seal 4 tuhande pööde ringis, lõpus nagu jälle liiguks, kuid see on ka nii ja naa. Umbes kati pakuti ka kohe, aga kat on tühijaks tehtud ja tagant ka suht lõriseb, seega sumbuti arvatavasti puhas. Rahu ei anna see poomis hääl (sisselase), eks homme vaatab mis seis on. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T turbokompressiga mure
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.3%
- SQL:
65.7%
]