Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T turbokompressiga mure
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maff[/i] [quote][i]Algselt postitas: margus[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maff[/i] Nonii, tundub, et minugi turbo tahab töölepingu varsti lõpetada. Hommikul käivitades viskab aeg-ajalt musta õlisuitsu. Arvatavasti siis metalltihendid läbi. Kas peaks uue turbo poole vaatama hakkama või tasub seda remontida. Turbol lõtkusid pole. Kui uued poole vaadata, siis mida soovitate, kas S3 turbo istuks peale või peaks kardinaalselt ümber ehitama? Autoks siis 97 A4 B5 110kw. [/quote] Must suits ei ole õli, vaid vale küttesegu! Õli ajab alati sinist suitsu [/quote] Või noh jah ikka sinine, see õlisuits 100%. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
1.8T turbokompressiga mure
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.1%
- SQL:
74.9%
]