Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Talverehvide arutelu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Rst[/i] [quote][i]Algselt postitas: priidik[/i] ... Edit: Rst see TM test ju aastast 2007 pärineb, mida meile siin eksponeerid.. vahepeal asjalood veidi muutunud kindlasti. [/quote] Kas viimase aasta jooksul on siis olnud nii suur läbimurre rehvisegu koostises? Kas mingi uus nanotehnoloogia on kasutuses 2008 toodetud rehvidel või? Vaevalt näiteks Continental oma lamellide tehnoloogiat hakkaks naastude puhul kasutama, sest siis võib ju tekkida olukord, kus naastrehv oleks parem lamellist. Neid samu mudeleid müüakse ka praegu ju veel. Kui ma ise peaks sõitma terve talve linnas ainult, siis kasutaks ka arvatavasti lamelle aga vahel harva tahaks ka jää peal sõita ning sorry seal ei ole mitte midagi lamellidega teha. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Talverehvide arutelu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.0%
- SQL:
69.0%
]