Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Talverehvide arutelu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Alo19[/i] Auto24 oli selline artikkel. Jääkatsed korraldati kohalikus jäähallis. Autod reastati tagumiste ratastega värvajoonele ja mõõdeti aega, mis kulus keskjoone ületamiseks. Hämmastavalt pakkus kiirendusel kõige vähem pidamist naastrehvidega winterforce. M+s, millel kulus kiirenduskatse läbimiseks kõge rohkem aega. Paremini said kohalt minema kõik lamellrehvid, kiirem oli Bridgestone Blizzak WS60, Graspic DS-2 ja Michelin X-ice ees. Kurvi läbimise testil tuli jääl võtta püsival kiirusel 90 kraadine kurv paremale. Tee keskjoonele paigaltati liiklusmärgistuse koonused ja eesmärgiks oli läbida kurv püsiva kiirusega vastasuunavööndisse kaldumata. Blizzak Ws60 läbis kõik katsed puhtalt koonuseid puutumata, tema kannul Grapsic DS-2 ja Michelin X-ise. Winterforce M+S naastrehvidel oli kõige suuremaid raskusi kurvi läbimiseks. [b]Test näitas, et kaasaegsed jää ja lumesõiduks mõeldud lamellrehvid pakuvad naastudest paremt pidamist nii kiirenusel, kui ka kurvide läbimisel[/b]. Testi käigus jääle jäänud kriimustusjäljed näitasid, et kuigi ühel naastrehvil on sõidu ajal teel korraga kontaktis maksimaalselt 6 naastu, siisjää ei suuda naastude tõmbele vastu panna vaid laseb ennast arvestatavat pidamist pakkumata kriipida. Arvestades ka naastrehvidega kaasnevat suuremat mürataset soovitavad testijad kasutada jääl ja lumel kaasaegseid selleks spetsiaalselt mõeldud mustriga lamellrehve. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Talverehvide arutelu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.2%
- SQL:
62.8%
]