Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Talverehvide arutelu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Bradley[/i] tere kõigile! seisan hetkel dilemma ees kas loobuda senisest naelkummide kasutamisest ja hakata sõitma lamellidega. 1. mis vahe naelkummidel ja lamellidel peale selle et yhel on naelad. erinevad rehvitehnikud mulle erinevat juttu ajanud. nimelt kas naelkummist saadakse naelkumm siis kui lamellile naelad kylge lastakse vms. st. kas lamellil on segu pehmem kui naelkummi kummist osal? ja mida see m+s tähendab siis veel (kas see tähendabki lamelli või on mõiste laiem) 2. tõenäolioselt on enamus teid mida mina sõidan enamus talve mingi vedela plögaga kaetud asfalt. nimelt kui palju on selliseid teid pidi naelaga sõites veeretakistus ja ka kütusekulu suurem kui lamelliga sõites? 3. kas on mu mõttekäigus iva sees: kuna enamus aega eestis siis kui pole talve on ikkagi vihmane ilm ja teed libedad on mõtteks üldse m+s-ga läbi aasta sõita arvestades turvalisust ja paremat teelpysimist (mis siis et kiiremini kulub) mõtlesin nimelt et ostaks m+s-d ja sõidaks ka suve niikaua kuni ära kulub. jääks sel juhul ära see vahetamise jant 2korda aastas lisaks paremale turvalisusele. 4. ja siis viimaks: kumb parem üldjuhul kas nokian-i või michelini muster. näiteks mingi vana tehnikamaailma test ytles et nokian yle prahi aga nyyd võtsin kätte aasta vanuse autolehe(või midagi sellist, ei mäleta täpselt mis ajakiri see oli) ja seal tuli esimeseks vist yldse pirelli, michelin vist kolmas ja nokia kuskil eelviimaste seas. kas on yldse mõtet neist testidest suurt numbrit teha??? 5. ja viimaks selline kyssa: mul on sigar 89a. 2.3 NFmootoriga. tehase poolt ette nähtud 185/70 R14 rehvid aga hetkel all 215/60 R15 ja spidokas näitab peale 20 km läbimist ainult 11km. kas see on normaalne suuremate rehvide tõttu või tuleb viga spidoka trossist või kuskilt mujalt otsida. ja üleyldse palju nii laiade rehvidega sõitmine kytusekulus juurde annab ja kui suure põntsu see veermiklule annab? [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Talverehvide arutelu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.3%
- SQL:
63.7%
]