Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Talverehvide arutelu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: V200[/i] Blackiga nõus, et naelrehvid tuleks ka Eestis võimalikult kiiresti keelustada. Mage on vaadata ja kuulata, kuidas mööda puhast asfalti nendega klõbistatakse. Mõni teeb seda veel maikuuski. Ekstreemseid teeolusid, kus naelrehv lamellist oluliselt parem on, esineb ikka suhteliselt harva. Ning siis tuleb õige kiirus valida. Kui mõni inimene väidab siin, et sõidab tõesti maateid pidi, kus lamelliga ka kolmekümnega edasi ei saaks, siis tuleb ajutiselt ketid peale panna ratastele ja kogu lugu. Tänapäeval on väga häid kette olemas. Krss, TÜ uuringust tervishoiukulude kohta pole midagi kuulda olnud, küll aga näitas TTÜ uuring, et naelrehvide keelustamine säästaks aastas olulise hulga raha, mida saaks siis paremate teede rajamiseks kasutada, mitte ainult lagunenud teede silumiseks kulutada. Kanada trantspordiministeeriumi aastaid kestnud uuring on aga näidanud, et naelrehvide kasutajad satuvad rohkem liiklusõnnetustesse kui naelteta talverehvide kasutajad. Põhjuseid olevat kaks: Esiteks paljud naelrehvide kasutajad arvavad, et võivad ka jäisel teel sõita nagu suvel, naelad ju all. Natuke aega hiljem kraavis avastavad, et ei või ikka küll. ;) Teine põhjus on see, et naelrehvide kontakt kuiva ning märja asfaldiga on viletsam kui lamellil, kuna rehvist väljulatuvad naelad võtavad osa auto raskusest enda peale. Ja sellele vist keegi vastu ei vaidle, et metall libiseb mööda asfalti paremini kui kumm. ;) Ja kuna enamik liiklusõnnetusi juhtub (nagu ka Eesti statistika on näidanud) heade teeolude ja hea ilmaga, siis satuvadki naelrehvide kasutajad sagedamini õnnetustesse, kui teeoludel tegelikult midagi viga pole. Ning see viibki naelrehvide kasutaja õnnetusse sattumise tõenäosuse suuremaks lamellrehvi kasutaja omast. Sellega olen muidugi nõus, et lamellide peale kuluks veidi rohkem raha. Aga äkki jääks siis jälle mingi osa sellest rahast alles, mis praegu kulub kartulipõllu sarnastel tänavatel laguneva veermiku remondiks. PS. Ise panen juba mitmendat talve alla Dunlop SP Winter Sport M2 lamellid. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Talverehvide arutelu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.6%
- SQL:
65.4%
]