Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jussbar

 postitati 15.12.23 17:06
Tsitaat:
Algselt postitas: Siim
Seisuipidurit ei ole kordagi peale lahtivõtmist kasutanud? Huvitav probleem, lahenduse puhul ootaks tagasisidet.

Käsipidur on tagasi peale lastud ja on kasutuses ja töötab.
Kui veale jälile saan annan teada loomulikult:)
Siim

 postitati 15.12.23 13:47
Seisuipidurit ei ole kordagi peale lahtivõtmist kasutanud? Huvitav probleem, lahenduse puhul ootaks tagasisidet.
jussbar

 postitati 15.12.23 06:37
Ükski tuluke ka ei põle, sai ka ülevaatsupunktis rataste vaba jooksu kontrollitud olevat ok.
Kelgud on puhastatud, klotsid liiguvad kergelt plekkide peal edasi tagasi. Mis tootja klotsid on seda ei tuvastanud lugeda:D
Hetkel klotse veel poole jagu alles, mõõtmata veel ketaste paksus äkki alamõõdulised.
sammalselg

 postitati 14.12.23 14:04
Tsitaat:
Algselt postitas: Siim
Anduri erroriga lööks abs kohe põlema. ÜV punktis saaks mõõta vabajooksu kul piduristendis käib.



Tuleb meelde jah. Kui kiirus läks üle 20 siis lõi tule põlema
QUATTRO

 postitati 13.12.23 23:31
Sadul sai vahetatud, kuidas klotsid raami sees on?
Ma julgeks öelda, et minu juurde sattunud masinatel on üheksal juhul kümnest ainult klotse vahetatud, piduriklotsi kandurite ja plekkide hooldusega ei tegele keegi. Kui klotsid ei liigu vabalt, siis ei ole vaja rohkem väga süveneda. On olnud ka kokkupuuteid mingite imeliku nimega tootja klotsidega mis olid räme odavad ja muutusid "tatiseks" ja hakkasid pidurit kuumutama pikemal maanteesõidul.
jussbar

 postitati 09.12.23 12:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Algatuseks lükka ESP maha ja sõida mingi maa. Vaata, mis juhtub.;)
Sealt edasi saab juba järeldusi teha, kaabeldada sõites erinevaid andmeid ja viga peaks käes olema.



Sai ESP välja lükatud ja sõidetud umbes 20 km maanteel, ilma piduripedaali puudutamata sai seisma jäetud ja taga kettad mõlemad kuumad esimesed külmad :mad:

Kas see annab midagi kui ABS moodulil juhe lahti võtta ja sõita proovida?
Jann

 postitati 27.11.23 16:00
Algatuseks lükka ESP maha ja sõida mingi maa. Vaata, mis juhtub.;)
Sealt edasi saab juba järeldusi teha, kaabeldada sõites erinevaid andmeid ja viga peaks käes olema.
Siim

 postitati 27.11.23 13:36
Anduri erroriga lööks abs kohe põlema. ÜV punktis saaks mõõta vabajooksu kul piduristendis käib.
sammalselg

 postitati 27.11.23 12:33
Tsitaat:
Algselt postitas: jussbar
Kettad veel sirged kontrollitud intikaatoriga.
Sadul tutikas ja jäi külge aga probleem sama.
Tõstukil ka rattaid ringi aetud ja tunda, et nõrgalt peal endale tundus nii. Üks töökoda ütles ,et pole peal teine väitis päris vabal ei liigu ratas. Esindus probleemi ei näinud.
Ise proovisin, rattalaagrites lõtke pole ,midagi ei unda ka sõiduajal ,käega ringi ajades aru ei saa.
Käsipiduri lasi selleks lahti ,et äkki jääb pisut peal.
Töökoda väitis, laagrid korras.
Kuidas ratta laager saab kettad kuumaks ajada?


Nüüd ma ei tea kuidas konkreetselt Allroadil on asi lahendatud aga mul oli ühe teise margiga teema, et abs ei lugenusd kiirust õigesti. Käisin esinduses kohe mitu korda, sai vahetatud andur ja tehtud, enne kui kodanik tuli ja sõitis kaasa ja vaatas mis ratta kiirused tegelikult näitavad. Tuligi välja üks ratas oli teistest aeglasem.

laager ise oli korras, andur korras aga andur ei saanud infot kätte, uus laager ja asi korras.

Veelkord, ei tea kus Audil on see vöö mille pealt kiirust loeb aga see võib olla põhjus.

Siin võib olla ju sama, kiiremini pöörlevat ratast hakatakse pidurdama ja lähebki soojaks?

Igal juhul soovitan: tuleb pöörduda pädeva isiku poole kes on asju enne näinud, muidu raiskad ilmaasjata aega. See sadul jms on juba nagunii kooliraha
jussbar

 postitati 27.11.23 09:36
Tsitaat:
Algselt postitas: quattrodiisel
Kõik 4 rehvi ikka sama toote omad ning samas mõõdus? Soovitaks sõiduajal ratta pöörlemis kiiruseid kontrollida.

Rehvid sama firma ja samas mõõdus. Veljed originaalid ,õige ET-ga ja ka sama laiad.
Kas ratta pöörlemis kiirust mõõta VCDS-ga või kuidas?
quattrodiisel

 postitati 27.11.23 09:28
Kõik 4 rehvi ikka sama toote omad ning samas mõõdus? Soovitaks sõiduajal ratta pöörlemis kiiruseid kontrollida.
jussbar

 postitati 27.11.23 09:07
Kettad veel sirged kontrollitud intikaatoriga.
Sadul tutikas ja jäi külge aga probleem sama.
Tõstukil ka rattaid ringi aetud ja tunda, et nõrgalt peal endale tundus nii. Üks töökoda ütles ,et pole peal teine väitis päris vabal ei liigu ratas. Esindus probleemi ei näinud.
Ise proovisin, rattalaagrites lõtke pole ,midagi ei unda ka sõiduajal ,käega ringi ajades aru ei saa.
Käsipiduri lasi selleks lahti ,et äkki jääb pisut peal.
Töökoda väitis, laagrid korras.
Kuidas ratta laager saab kettad kuumaks ajada?
teet82

 postitati 27.11.23 06:12
Arvutiga käsipiduri maha laskmine ei anna midagi, sest kolb pole elektrimootoriga otseselt seotud. Milleks mingeid temperatuure vaadata, pigem rattaid keerutada tõstukil, et kas on peal või mitte.
Rattalaagrid korras? Prooviks pandud pidurisadul uus?
siLc

 postitati 27.11.23 05:38
Kettad ise üldse sirged on enam?
jussbar

 postitati 26.11.23 17:30
Mure nimelt auto taga pidurid mõlemad pisut peal. Maanteel sõites 15 km ja hoog maha lastud ilm pidurdamata on taga juhipoolne 116 kraadi ja kõrvalistuja oma 100 ringis. Esimesed külmad. Vahetatud üks sadul prooviks, piduri vedelik uus. Lastud ka käsipidurid arvutiga maha, tehtud sõit maanteel ja ikka taga kettad tulised:(
Mingeid veakoode ka auto ei anna.
Oskab keegi midagi pakkuda mida edasi vaadata, häid mõtteid?
Tegu 08a allrodiga

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.7% - SQL: 50.3%]