Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rix

 postitati 24.08.23 07:28
Tsitaat:
Algselt postitas: rire150
Tere,

Huvitab kui keeruline oleks 1.8 92kw vabalthingav (APT) mootor vahetada 1.8T 110kw (AEB) mootori vastu? Kui keegi on teinud seda siis võiks selgitada lahti mis nüanssid antud töö juures on ja kas on asjal mõtet.
Täpsemalt on tegemist B5 Passatiga mis tehtud tagaveoliseks talveautoks, kuid mootorid peaks 1:1le Audiga samad olema?


APT on DBW ja AEB on DBC.
rire150

 postitati 23.08.23 22:53
Tere,

Huvitab kui keeruline oleks 1.8 92kw vabalthingav (APT) mootor vahetada 1.8T 110kw (AEB) mootori vastu? Kui keegi on teinud seda siis võiks selgitada lahti mis nüanssid antud töö juures on ja kas on asjal mõtet.
Täpsemalt on tegemist B5 Passatiga mis tehtud tagaveoliseks talveautoks, kuid mootorid peaks 1:1le Audiga samad olema?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 26.4% - SQL: 73.6%]