Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
smiley

 postitati 06.01.24 11:56
Asi sai uskumatu parenduse- HVAC klappide küljes veepump oli saba andnud ja peale terve tüki vahetust imeväel hakkas turbo poole paremini tööle, aga kahjuks mitte täielikult.
Jann

 postitati 08.06.23 08:11
Aga loomulikult, arvasin et mingi haigla või kliinik vahetas, siis pole ka ime. Vaadaku üle milles
Geomeetria kinnitahmamist 300 kmjooksul ei usu.
smiley

 postitati 08.06.23 06:02
Äkki see turbo koja klapp sai viga/täis tahmatud kui sõitsin ilma turbota ringi? Sai sõidetud omajagu ca 300 km. Aktuaatori kohapealt sai tutikas jupp ja käis esinduse mehe käes õpetamisel, sest Pärnus muud varjanti polnud sel hetkel... äkki peaksin lihtsalt uuesti ühendust võtma ja laskma tal asja "üle kontrollida" ?
Jann

 postitati 08.06.23 04:45
Tihti vahetatakse neid aktuaatoreid ilma asjata, süüdlane on hoopis egr pool klappi kuumas turbo kojas. Igal turbol ei saa seda juhtplokki vahetada, siin kuskil ka teema koos koodide ja selgitusega.
Uut aktuaatorit peab õpetama, mida iga töökoda ei tee, kahjuks ei suuda isegi vaadata, kas rõhk reaalselt paigas peale vahetust või midagi viltu, nagu näha. Vii tagasi ja tegelegu asjaga, kui ei oska, siis kasutagu abi. Lihtsalt nõutuks teeb, kuidas võetakse teha asju, mida ei oska ning ei julgeta ka seda tunnistada.
smiley

 postitati 07.06.23 19:01
Tere


Nagu pealkirigi ütleb sai vahetatud turbo aktuaator. Kuna sõita oli vaja sõitsin ka DPF tule põlema ja pöördklapi viga viskas aeg ajalt sisse(Intermittent). Pöördklapi "viga" näitas auto juba ca aasta. Niikui auto kätte sain seadsin suuna kodupoole ja Pärnus ehitajate teel 70 alas foori tagant minnes jõudis auto kiirendada ca 30ni ja siis ei jõudnud enam üldse vedada...paar korda nn. pumbates võttis jõu taha. Sai sõidetud maantele ja sõita niikaua kuni DPF kustus. Kuna kartsin väga DPFi ummistust siis andsin nn ikka korralikult pähe autole, et torud puhtaks lööks. Esimene ehmatus möödas ja tundus, et kõik töötas ent siiski tuleb välja tilk tõrva meepotis. Täna sõitsin ja kohalt minnes näiteks vajutades gaas põhja siis on auto tuim ja pool jõuetu kuni ca 1900 rpm ja sealt edasi kõik nagu peab. Sama kui a la mingi käiguga hakkata madalalt kiirendama, pole seda väände tunnet, et edasi läheks mis ennem APPI :mad::D

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.0% - SQL: 58.0%]