Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mms

 postitati 11.10.23 09:39
Kogemus on ikka hea asi - padi vahetatud, probleem kadus. Tänud, Jann!
Jann

 postitati 04.10.23 05:42
Murdub üks pisike vidin, tootlikkus kukub hetkega sisuliselt nulli, orig. varuosa pole. Raiskamine krt. Mingi hiina plönn vist juba on kuskill alibaabaas saadaval. Pole viimaste andmetega kursis. Lahendus uus kompressor ja relee tavaliselt, diagnoosida lihtne kui osata.
mms

 postitati 03.10.23 18:51
Tänud, asi selge. Mis see loll lahendus on? Rohtu pole?
Jann

 postitati 03.10.23 17:07
Tsitaat:
Algselt postitas: mms
Panen siia teemasse, palju C7 õhkvedrustusest millegipärast juttu pole.

Palun abi loogika mõistmisel. Lekked justkui kontrollitud ja kõrvaldatud, kompressor vahetatud, veakoode ei näita. Kui auto tõstetud asendis seisma jätta siis nii ka on, päevi kindlasti. Kui lõpetada sõit dynamicus (madalam asend?) siis seisma jättes laseb üsna ruttu parema tagumise ratta koopasse. Kui uks lahti teha, laseb uuesti täis ja sätib kõrgused õigeks. Milles point? Kui padi lekiks siis vajuks ju ka ülemisest asendist ära?


99,99% padi vigane. Pragu või suurt auku üldjuhul pole. C7 padjad lekivad murdekohtadest nagu hõredaks kulunud riie, palju väikseid mulle kui testida laual 4-5 bar ja seebiveega.
Teatud oludes hoiab siiski üleval. Kompressori tapab suht ruttu sõltuvalt C7 D4 süsteemi ühest väga lollist lahendusest inseneri poolt.
Kiil

 postitati 03.10.23 15:53
Padi lekib siis kui pragu lahti, ülemises asendis surutakse järelikult pragu kinni. Endal oli C5'ga nii.
mms

 postitati 03.10.23 15:23
Panen siia teemasse, palju C7 õhkvedrustusest millegipärast juttu pole.

Palun abi loogika mõistmisel. Lekked justkui kontrollitud ja kõrvaldatud, kompressor vahetatud, veakoode ei näita. Kui auto tõstetud asendis seisma jätta siis nii ka on, päevi kindlasti. Kui lõpetada sõit dynamicus (madalam asend?) siis seisma jättes laseb üsna ruttu parema tagumise ratta koopasse. Kui uks lahti teha, laseb uuesti täis ja sätib kõrgused õigeks. Milles point? Kui padi lekiks siis vajuks ju ka ülemisest asendist ära?
MKris

 postitati 24.05.23 07:14
Ega seda mõtlengi, et enne mind oli juba ees 380 mõlemad ja taga 405 mõlemad, ja ikka juurde pidi lisama et alla laseks :)

Eks arvan, et keegi on varasemalt näppinud juba, peab iga koopaserva ja keskosa ära mõõtma ja vaatama, mis tulemuse saab.
Jann

 postitati 24.05.23 03:38
C7 - D4 üks vale liigutus ja esindusse. Soovitan mitte mängida kui ei oska.
Mustanq

 postitati 23.05.23 22:52
Aga kõik rattad peaks olema erineva väärtusega. Seega kõik neli peaks (lõpuks) kuni 17mm erinema. Ilmselt sul mingi ratas läks üle sellest. Ees ei pruugi mõlemad samad olla ja samuti taga.
Mustanq

 postitati 23.05.23 22:27
Endal 15mm täisringis madalamaks lastud OBD11. Erroreid ei ole. Ei tea kas liiga väsinud, aga loen välja, et üritasid hoopis tõsta, kui numbreid juurde panid :D Aga vb pidigi lisama :D
MKris

 postitati 23.05.23 13:14
Tere,

plaanisin A7 C7 kerel õhkvedrustusega veidi madalamaks lasta. Arvutiga näitas enne koopaääre ja keskosa vahemaaks ees 380mm ja taga 405mm.

Ette panin 390mm ja taga lasi panna 414mm. Saan aru et ilmselt see 414mm läks liiga kaugele, peale teist süüte sisse panemist viskas armatuuri vigu täis. Muutsin hetkel tagasi, et vigadest lahti saada.

Olen foorumitest lugenud, et lubab kuskil 17mm alla lasta, peale seda peaks alles vigu hakkama viskama. Kas võib olla, et keegi on varasemast juba näppinud ja tagaotsa alla lasknud? Või tegin ise miskit valesti või mingi teise arvuga oleks tööle jäänud?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.8% - SQL: 57.2%]