Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sospert

 postitati 22.11.22 20:40
Kurb kuulda, et autod pole enam teema. Vb siis soovitab kedagi.
prj

 postitati 22.11.22 12:15
Mul meeles jah, aga ma ei tegele juba 3 aastat autodega kahjuks, seega ei saa aidata sind.
sospert

 postitati 21.11.22 20:35
Härra prj, kas Sinust saaks minu diagnostik!? Ca 10 aastat tagasi lõikasime koos kuskil pelgulinna töökojas ühe valge q7-me mootori aju lahti paberinoaga ja Sa ütlesid, et kui nüüd käsi vääratab on kulu 1500 euri. Keerasime nats jõudu peale, et küttekulu alla tuua, kõik toimis 140 000 km. Pole olnud olnud põhjust vinguda.
Nüüd jälle Sinu imelisi teadmisi ja kogemust vaja, sest suvalise juurde minna ei taha, Reval aidata ei oska, kuid üliväga käib närvidele, et selline auto ei tööta nii nagu vaja.

Tänan juba ette.
prj

 postitati 21.11.22 11:03
Vaevalt, sest kui sul on UDS-ga plokk on seal ca. 2500 kanalit ja mitte keegi ei ütle sulle peast, mida täpselt sealt vaadata, natukene vaja otsingut kasutada.
Kindlasti on meil pealinnas pädevaid diagnostikuid, kes võtavad ette selle töö ja teavad, mida ja kust vaadata.
sospert

 postitati 20.11.22 17:12
Kas keegii viitsiks vastata, et kui vagcom-ga pihustite väärtusi tahaks vaadata, siis kus kohast ma need leida võiksin?
prj

 postitati 19.11.22 19:20
Tsitaat:
Algselt postitas: sospert
Kas kellegi on infot, et kui esinduse poolt tuleb uus mootor, siis kas pihustid on mootoriga kaasas või tõstetakse vanalt ümber?

Vanalt tõstetakse ümber, suure tõenäosusega on sul asi olnud algusest peale ühes pihustitest.
Vibra ajal oleks väga hea, kui oleks diagnostika küljes ja saaks vaadata, mida korrektuurid näitavad.
sospert

 postitati 19.11.22 14:18
Tankisin Neste My kütust. Raputamine kadus. Kuidas muud mootori komponendid (dpf, nox andurid) sellesse suhtuvad. Igatahes nox anduri viga juba nägin.
sospert

 postitati 27.10.22 19:47
Kas kellegi on infot, et kui esinduse poolt tuleb uus mootor, siis kas pihustid on mootoriga kaasas või tõstetakse vanalt ümber?
quattrodiisel

 postitati 27.10.22 15:00
Kogemus küll vanema Audiga aga tehase uus pihusti oli pe*ses ja samamoodi sõidust tulles tühipöördel raputas. Hoidsid gramm pedaali peal siis töötas ilusti. Läksid taas uued ning viga kadus.
Mees kes oskab rohkem kui vigu kustutada arvutiga teeb selle asja kindlaks.
sospert

 postitati 27.10.22 09:42
Kirjurtasin, et mootor on uus, ümber tõsteti turbod, starter, genekas jmt
txxxl

 postitati 27.10.22 05:17
Tere
Kas sisselaske kolektor ja swirl klap on puhas?
sospert

 postitati 26.10.22 20:33
Tere

Kuna keegi aidata ei oska (k.a. esindus), siis küsin abi ka siit.

Tegemist siis 17 aasta võimsaima diisel q7-ga. Mootor raputab. Just siis kui hommikuti käima panen ja käigu sisse lülitan, ka siis kui maanteelt maha tulen ja esimese valgusfoori taha pidma jään. Linnas ka vahetavahel kui ootan foori taga. Samas mitte iga kord. Kui panna neutraali või parkeri peale ja anda ca kolm korda gaasi, siis vibra kaob, vb jääbki kadunuks ja siis jälle nagu hiiliks tagasi. Sõites vibra ei taju, vb siis kui õrnalt hoopealt gaasi juurde anda.

Taustast: Ostes oli auto 60 tuhat läbisõitu ja garantii peal. Tuli vibra sisse (siis oli see teistmoodi) ja reval tegi igasuguseid asju. Võeti näite, vahetati Nox andurit 2 korda, mille viga siimaani vahetavahel figureerib, vahetati 1 pihusti, sest selle näit polnud päris see, pandi sulauus DPF, pandi uued ketit jne. Raputamisega lõppes asi sellega, et see auto sai tutika mootori tehasest. Omanik oli nagu lotovõidu saanud. Asi oli lill, kuni sai läbitud ca 7/8 tuhat km. Raputamine tuli tagasi aga nagu mainitud, siis oli see teistmood. Auto läks veel ennem garantii lõppu läbivaatusele ja öeldi, et raputamist võivada põhjustada 2 pihustit. Need samad, mis pidi olema tutikad koos mootoriga pandud! Et kas vahetame ära!? Küsisn, et kas see toob lahenduse. Kehitati õlgu. Küsiti, et kus Sa tangid? Peale seda muutsin taklat. Probleem nagu leevenes ja karla diislilisand sai ka nagu sõbraks. Paar suvekuud oli nagu päris hästi aga õrnalt oli ikkagi tunda. Nüüd jälle igal käivitamisel saan aru, et asi korras pole. Reval lahendust ei paku ja ütleb, et ma pole oma probleemiga üksi. Et hädalisi pidi veel olema. Samas pidi nii olema, et mingi periood keegi ei kurda ja siis hakkab jälle kõnesid tulema. Kas ongi siis eesti kütus nii varieeruv ja antud auto väga tundlik? Oskab keegi midagi tarka kosta ja nõu anda. Ise lootsin, et tehas pakub vb tarkvara uuenduse mootorile, et see teistmoodi töötaks.

Tänan, kes viitsi läbi lugeda.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.4% - SQL: 41.6%]